Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 26 окт. 2011, 16:14 ч.

Самолечение с Ясмин

  • 643
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 64
Здравейте искам съвет .През август тази година забременях ,без дори да го очаквам (след 10 годишно чакане ) но се наложи да направа аборт по лични причини.Всичко мина добре но месечния ми цикъл не дойде както обикновенно а на 33 ден. Следователно аз самоинициативно си предписах Ясми ,работех извън моя град и нямах възможност да ида на лекар.Вече го пия втори месец но вдигам високо кръвно ( а по принцип съм с доста ниско) ..Има ли връзка високото кръвно с ясмина .
Като чета  листовката на Ясмин пише доста неприятни сътранични ефекти ,нека да кажа че съм на 36г.
Благодаря Ви !!

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте,

По принцип самоназначаването на хормонални контрацептиви не е препоръчително - прегледа и консултацията със специалист е необходима, за да може на база на Вашата анамнеза и гинекологичен статус да Ви се предложи най-подходящ препарат. Препоръчително е да се консултирате при първа възможност с Вашия гинеколог, с когото да обсъдите оплакванията си.

С най-добри пожелания,
Екип на АГ болница "Д-р Щерев"

# 2
  • Мнения: 64
Благодаря Ви много за бързия отговор!!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт