Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 ноем. 2011, 16:43 ч.

Гадно и упорито АКНЕ

  • 5 280
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 223
Здравейте! Пиша ви с молба за съвет, защото вече не знам какво да правя. Аз съм момиче на 26год. и имам гадно и упорито акне, което се появява не за първи път. Причината е ПКЯ. Преди се оправях с противозачатъчни- Диане 35. Почнех ли да ги пия, веднага се забелязваше промяна. Но сега....  smile3518Cry
Ходих септември на гинеколог и ми откри кистички по яйчниците и ми изписа пак Диането.     Забелязах, че пъпките не се повлияват и реших, че проблема е друг и отидох на дематолог-във ВМА, при д-р Боянова/направлението за гинеколог беше изтекло вече и се надявах, че тя може да реши да ме прати на гинеколог пак, но уви... Sad/.
Пита ме дали имам проблеми с яйчниците- казах ДА, дали пия противозачатъчни- пак ДА. Според нея съм й била като по учебник и акнето ми било заради хормонални проблеми. Аз й обясних, че досега винаги съм се била повлиявал добре от Диането, а сега не, но според нея това зависело от организма и този път ми реагирал по различен начин. Sad
Изписа ми да пия антибиотик  3 МЕСЕЦА VIBRAMICIN по половин таблетка на ден.  Shocked #Crazy Да се мажа с Далацин-Т и Акне БП5. Накрая каза, че съм се вманиачвала и да съм имала търпение. Ама аз вече го нямам, защото приличам на ПУБЕР вече  newsm45 Както разбирате и това не ми помага.
Но днес пак бях на гинеколог. Кистичките ги няма, което значи че Диането си е свършило работата, но само тази. Козметичен ефект-нулев. Попитах доктора за втори път дали имам нужда от хормонални изследвания и той каза, че са излишни. Вече всичко било регулирано.
Основната съставка на Диането е cyproterone acetate (2.0 mg) и явно тя ми била недостатъчна и затова пъпките продължавали да излизат.
Препоръча ми друг такъв продукт, по -силен-Cyproterone- там cyproterone acetate е 50мг-нещо като инхибитор на Андрогените. Можело да се оправя, но МОЖЕЛО.....и ако има ефект, щял да бъде само, докато го пия, но е ужасно скъп и има доста нежелани реакции. Честно казано ме е страх да почна да го пия. Sad
Чудя се дали да отида на ендокринолог и с какво би ми помогнал той, защото пак може да заключи, че проблемът ми е хормонален и да ме прати на гинеколог. Ако някой също е пил тези последните хапчета, моля да сподели дали е имало ефект и странични ефекти.
Надявам се да сте прочели дългото обяснение. Sad и да споделите своето мнение.

# 1
  • Стара Загора
  • Мнения: 35
Използвате ли някакъв грим - пудра , фон дьо тен  или нещо подобно. Питам защото има случаи в които със целта си да прикрием проблема сами си го усложняваме.

# 2
# 3
  • Мнения: 223
Използвате ли някакъв грим - пудра , фон дьо тен  или нещо подобно. Питам защото има случаи в които със целта си да прикрием проблема сами си го усложняваме.
Не, много рядко.

# 4
  • Стара Загора
  • Мнения: 35
Аз не съм имала ПКЯ , но имах проблеми и то до много късно. Антибиотиците действат временно и после отново проблеми .... , а и конрацептиви не можех да употребявам . В крайна сметка проблема си го реших с един български продукт "Акне аут" -струва около 10 лв. в аптеките , нищо не пречи да пробвате .

# 5
  • Мнения: 2
Аз имам същия проблем с акнето заради ПКЯ.Мен ми препоръчаха лечение с Roaccutan. Лично аз нямам намерение да го започвам , защото прочетах доста противоречиви мнения за препарата.Но пък ефект наистина има.Лечението е скъпо, всеки месец трябва да ти се изследва кръвта, две години никакви опити за бебета, устните се напукват по време на лечението, но пък акнето изчезва завинаги.......

# 6
  • Мнения: 103
Имах късмета да срещна невероятен специалист и човек.
Дерматоложката, която ме оправи е уникална. Реши проблема от раз, като ми изписа антибиотик за около три месеца в минимални дози. Още след втората таблетка имаше подобрение.
За да не е, като реклама, на лични , който желае мога да дам координати.

# 7
  • Мнения: 113
Аз не съм имала ПКЯ , но имах проблеми и то до много късно. Антибиотиците действат временно и после отново проблеми .... , а и конрацептиви не можех да употребявам . В крайна сметка проблема си го реших с един български продукт "Акне аут" -струва около 10 лв. в аптеките , нищо не пречи да пробвате .
И аз съм доволна от Акне аут на Биотрейд
Ползвах го 1седмица сутрин и вечер . Пъпките спряха да се появяват и кожата ми не е вече мазна.
Но 2-3 седмици преди това почнах да пия вит. Д+калций+магнезий+цинк повлияна от тази тема  http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=431279.0 + рибеното масло .
Забравих да спомена и крем Здраве омекотява ми кожата и след това по-лесно почиствам черните точки.

Последна редакция: ср, 09 ное 2011, 17:16 от Gani74

# 8
  • Мнения: 15
Вземи си бирена мая,много добре влияе и изчиства лицето,кожата.Помага и за ноктите и косата

# 9
  • Мнения: 412
Да споделя и аз моя опит... имах ужасно мазна кожа с много тежко акне още в пубертета, груби белези и синини, бях опитвала какво ли не докато една позната не ми даде рецепта за лосион. Излиза 2-3 лева на месец, а наистина ефекта е поразителен. 10 хапчета хлорнитромицин/слаб антибиотик/ се разтварят в едно шишенце 1% етилов или лавандулов спирт, добавят се 20-50мл розова вода, която омекотява кожата. Този лосион се ползва за почистване няколко пъти на ден и пъпките просто изчезват, синините и белезите също. Единствения неприятен страничен ефект ако мога да го нарека така е това че кожата ви горчи, затова внимавайте да не нанесете на устните си и когато докосвате лицето си... та това е! Дано съм помогнала, аз съм страшно доволна и не го сменям този лосион дори и за най-скъпата маркова козметика  Laughing

# 10
  • Мнения: 0
привет на всички,имах проблем близо 20 години, случайно попаднах на ''Акне аут''-активен лосион и мога да твърдя, че това е нещото, от което се повлиях,ползвам го сутрин и вечер, може и само вечер, след почистване и измиване на лицето;може да се правят и малки почивки, но аз забелязах,че ако станат по-дълги,отново цъфвам,ако ме разбирате Laughing;успех

# 11
  • Мнения: 15 561
Реших проблем с акне с обикновен цинков крем. И нищо друго не се маже и цапа.

# 12
  • Мнения: 678
Може да е алергия от хлебно мая . Четох някъде , че прилича на акне . За това пробвайте да не ядете известно време неща в който присъства .

# 13
  • София
  • Мнения: 2 839
Освен борбата на "козметичния" фронт, препоръчвам посещение и при ендокринолог. Акнето вероятно е симптом на нещо и хубаво да се лекува причината, а не симптома. Голяма част от хормоналните проблеми влияят върху кожата - става суха, мазна, с акне, в зависимост от проблема.

# 14
  • Мнения: 678
 ooooh! Бях я забравила тази тема .
Попаднах на една статия за възрастово акне . И такова имало . Главно причината била в храненето и по-малко в хормоните /обратно на младежкото/ . При всички положения обаче доктор , а не козметик

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт