Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 ноем. 2011, 23:10 ч.

Карфур МАМЯТ клиентите

  • 9 588
  • 69
  •   1
Отговори
  • Мнения: 527
Това трябва да се знае. В брошурата на Карфур на стр. 9 е отбелязан конфитюр от четири вида горски плодове за 1.99лв. На рафт цената е 2.59 http://promooferti.com/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%84%D1%83%D1%80-%D0% … 0%BE%D0%B5%D0%BC/ ! #2gunfire #2gunfire #2gunfire

 Това днес!

Отидох на информация, а тази безкрайно нагла ми казва (въобще не беше изненадана, беше подготвена и много арогантна) ПЕЧАТНА ГРЕШКА! Печатна грешка ама и снимката и описанието е точно, само дето цената на рафта е грешна? Поисках да дойде управител. Уж я повика. Говори с нея по тел. и управителката й нареди да върне разликата. Не я взех.

След близо 30 мин. дойде една кифла. Питам от Париж ли идвате, не от среща с Човешки ресурси! Laughing Та, било печатна грешка и това е!

Това там се случва за трети път. Миналия път беше с едни подвързии с Мики Маус - на рафта една цена, от бар кода на опаковката излиза друга, от бар кода на самата подвързия - трета! Трагедия . Между другото имаха наглостта да сменят етикета докато дойде управител.

Първия път беше с едно маскарпоне. На рафта една цена, на касата по-висока, разбира се. Не били видели.

Въобще тия двете на Инфо са много нахални. Днес докато чаках въпросната Управителка дойде клиент със същия случай, но със снежанка.

Та, ВНИМАВАЙТЕ в КАРФУР! ЛЪЖАТ, когато и както намерят. Ако мине номерът. Като имаш много неща се надяват да не видиш. Ако днес разликата беше 60ст, то с подвързиите беше 7лв.

# 1
  • Мнения: 10 583
За клиенти, които обиждат на "патка", "кифла" и "нахална", забрана да пазаруват от промоционалните брошури.

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 3 015
Аз пазарувам само в Карфур.За инфо в моя град има всички търг.вериги,но съм изключително доволна от Карфур.Не знам дали е позволено да пиша това,затова не пиша града.
Такова разминаване мужду етикет и баркод имах в една друга търг.верига,но не знам пак имам ли право да се оплаквам.Мисълта ми ,е че от Карфур съм изключително доволна.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 1 727
При разминаване на цената на щанда и на касата, са длъжни да ви продадат стоката с цена на щанд. Или в промоционалната брошура, както е в случая.
Търсете си правата. КЗП не бива да стои без работа Mr. Green

# 4
  • Мнения: 4 302
На рафта-ок, ама с брошурата са си вързали гащите според мен, защото със ситни букви пише, че не носят отговорност за допуснати печатни грешки, че цената важи до изчерпване на количеството ( много интересен термин) и че  офертите в брошурата не са обвързващи.

# 5
  • Valencia-estadio de Mestalla, Barcelona-estadio de Camp Nou
  • Мнения: 636
Не вярвам французите да го правят нарочно. По-скоро е печатна грешка.

# 6
  • Мнения: 5 720
За клиенти, които обиждат на "патка", "кифла" и "нахална", забрана да пазаруват от промоционалните брошури.

подкрепям най-нахално:)

# 7
  • Tам през Атлантическия океан
  • Мнения: 7 123
Не вярвам французите да го правят нарочно. По-скоро е печатна грешка.
..по-скоро е побългарено  Sunglasses

# 8
  • Варна
  • Мнения: 1 727
На рафта-ок, ама с брошурата са си вързали гащите според мен, защото със ситни букви пише, че не носят отговорност за допуснати печатни грешки, че цената важи до изчерпване на количеството ( много интересен термин) и че  офертите в брошурата не са обвързващи.
Много интересно.
А това е офертите в брошурата не са обвързващи  Shocked Shocked направо за КЗП.

# 9
  • София
  • Мнения: 2 437
На рафта-ок, ама с брошурата са си вързали гащите според мен, защото със ситни букви пише, че не носят отговорност за допуснати печатни грешки, че цената важи до изчерпване на количеството ( много интересен термин) и че  офертите в брошурата не са обвързващи.

Такаааа....и сега следва да си оправят договорните отношения с "печатарите". При допусната грешка в цената да заплатят разликите от всички продадени стоки за упоменатият срок.
Да видим, дали ще има печатни грешки.
Много се дразня, когато ни правят на глупаци!

# 10
  • София
  • Мнения: 2 437
Сещам се за другият трик с изчерпването на количеството...пускат по 2-3-5 бройки и край. Количеството се изчерпва. Примери- бол.
Ей, това търговците са си ... и т.н.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 1 727
Печатни, непечатни. Длъжни са да ти продадат стоката на заявената от тях цена. Офертата си е баш обвързваща. Тях.
Цялото това чудо се нарича търговско предложение и е вид договор. Вземеш ли стоката и отидеш ли на касата, ти го приемаш и  все едно го подписваш.
А мрънкането, че било печатна грешка и проч. дори може да се тълкува като измама. Което вече не е в обсега на Търговския закон и Закона за задълженията и договорите, а в Наказателния кодекс.

# 12
  • София
  • Мнения: 2 437
Това с малките букви за печатните грешки трябва да бъде премахнато със закон  Peace
 

# 13
  • Valencia-estadio de Mestalla, Barcelona-estadio de Camp Nou
  • Мнения: 636
Това с малките букви за печатните грешки трябва да бъде премахнато със закон  Peace
 
В брошурки и на други вериги извън България съм виждал това за печатните грешки. Затова като вляза в магазина не гледам цената по брошура, а диркетно гледам цифрите на рафта. Понякога се е случвало и да си пазарувам и по брошура (т.е. по телефона), но цената на продуктите е по-скъпичка заради удобството да ти ги донесат до дома.

Последна редакция: чт, 10 ное 2011, 01:04 от emokey

# 14
  • София
  • Мнения: 2 437
Това с малките букви за печатните грешки трябва да бъде премахнато със закон  Peace
 
В брошурки и на други вериги извън България съм виждал това за печатните грешки.


Такаааа....и сега следва да си оправят договорните отношения с "печатарите". При допусната грешка в цената да заплатят разликите от всички продадени стоки за упоменатият срок.
Да видим, дали ще има печатни грешки.
Много се дразня, когато ни правят на глупаци!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт