Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 ноем. 2011, 14:25 ч.

Ехинацея Форте на д-р Тайс

  • 1 593
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 24
Искам да попитам, нещо. Давам на дъщеря си от 7 - 8 дни 2 х 20 капки ехинацея форте, снощи вдигна температура 38,4 и започна да кашля с отхрачване, дали е страничен ефект от капките и дали да ги спра.
P.S. Започнах да и ги давам защото един месец беше с хрема, какво ли не давах,капки, противоалергичен сироп, антибиотик, после пак капки и така #Crazy

# 1
  • Мнения: 9
Може и да е страничен ефект,защото ние пък на втория ден след прием на тези капки получихме обрив на лицето.

# 2
  • Мнения: 11 229
Едва ли темепратурата е от сиропа. В листовката му пише да се дава не повече от две седмици и то при нужда, а не профилактично. Иначе е възмобно привикване или алергични реакции.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт