Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 ноем. 2011, 19:21 ч.

Акне - зачервено лице

  • 1 690
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 138
Здраейте,момче съм,имам акне от 4 години. В момента се лекувам в токуда,говорихме с лекарите за Роакутан те казаха че НЕ е за моето положение. Имам мазна кожа,пъпки,черни точки.
В момента не ми излизат кой знае какви пъпки,но имам друг проблем . От сигурно 1 година лицето ми започна да се зачервява адски много направо като лилаво е. През лятото ползвам 40 фактор,но лято-зима винаги е червено. Забелязах че зачервяването е на цялото лице,дори и там около брадата(която нямам) като се почне от бакембардите надолу,а там нямам пъпки и пак е зачервено. И най-интереснотоо е че самото зачервяване е по лицето и свършва точно над шията.
Направил съм имитация със снимка
Там където свършва зачервяването е все едно съм го нарисувал стои като черта.

Ако някой може да помогне ще съм му благодарен . Макар ,че имам акне,черни точки и мазна кожа не са толкова изострени ,на фона на това зачервяване.

# 1
  • Мнения: 138
Извинете ме че дублирам поста ,но искам да сложа и снимка.
Моля ви някой да помогне,имал ли е такъв проблем и как се е справил.
В момента ползвам пяна на Avon , Триакнеал и Ефаклар Дуо,не мисля ,че е от тях и от преди е така.

# 2
  • Мнения: 3
Навярно от дългото третиране с неща срещу акне, кожата ти е загубила защитните си свойства и всичко я зачервява. Козметичка с медицинско образование би ти помогнала с козметични процедури. Знам такава и ще ти дам координати на лични.

Общи условия

Активация на акаунт