Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 14 ноем. 2011, 23:04 ч.

Кауфланд-лъжат ли, как мислите?

  • 4 101
  • 26
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 402
Днес за втори път в разстояние на три дни се опитаха да ме преметнат.Бясна съм!
Понеже ми е близко магазина обикновено не пазарувам по много.Взех си от промоцията една баничка за 0.49,две морени,две кисели млека и нещо още за 2,50.Та всичко около 5 лв и нещо?Отивам на касата и ми сервират 10 лв и незнам колко.Даже и не чух,защото изтрелях,не може да бъде.Може,не може и аз почнах като малоумните.Две млека еди колко,
+две морени,стават .....Оказа се,че баничката от 0,49 станала незнайно как 4.99лв.Не ми се мисли за хората с пълни колички какво става?
Днес видях земелчета от 9 ст.Е,викам си,ще си хапнем топлички.Изчаках момичето да ги сипе в коша и си взех.Да ама на касата станали по 15 ст.по усмотрение на касиера,защото имало и по 15 и според нея са по 15,нищо,че там,които ги пекат ги сипаха в коша за 0.09лв

# 1
  • Варна
  • Мнения: 349
случвало ми се е два пъти- като кажеш че не е правилно маркирано-коригират го
аз съм от наивните, които вярват, че при хиляди артикули и промени на цените това са допустими грешки

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 285
Да, коригират го , грешки се случват, но когато са много често, на едно и също място започваш да се замисляш  Thinking и освен това, това коригиране става бавно, не го извършва самата касиерка а вика някой "по-нагоре" от нея, а този пък някой не може да дойде веднага и става една.......
Неприятно е общо взето!

# 3
  • Мнения: 22
Да, коригират го , грешки се случват, но когато са много често, на едно и също място започваш да се замисляш  Thinking и освен това, това коригиране става бавно, не го извършва самата касиерка а вика някой "по-нагоре" от нея, а този пък някой не може да дойде веднага и става една.......
Неприятно е общо взето!
Случвало ми се е 3-4 пъти и е много неприятно,защото на каса не могат да поправят грешката,а отиваш на информация и много се замотава човек.

# 4
  • София
  • Мнения: 65
Лъжат, лъжат и не само те.На първо място в списъка ми са Т Маркет големи мошеници, следвани от Кауфланд, Карфур и Била.В Билата обаче трика е друг, когато си с повече продукти някой от артикулите ти ги маркират по два пъти.

# 5
  • Мнения: 789
Да, случвало ми се е. С едни био домати. Опитаха се да кажат, че имало различни - български и вносни. Заведох ги да видят, че съм взела от българските и че обявената цена е значително по-ниска от маркираната. Предложиха ми да ми върнат парите и да върна доматите. Да, ама детето ги искаше. Попитах ги как може да купя нещо на детето, а после да му го взема? Да, разбирали ме напълно, ама само това можели да направят. На следващия ден обявената ниска цена си беше непроменена...
Бях с брат ми, който живее до този магазин и каза, че на два пъти и на него така му се е случвало и винаги предлагат да върнеш продукта, а те да ти върнат парите.
Редно е да ти върнат разликата. Даже най-добре е да ти го подарят - все пак те са виновните. Умишлено според мен.

# 6
  • Мнения: 850
  Аз винаги следя цените и понеже пазаруваме количества за цяла седмица , когато започнат да маркират , аз заставам срещу касата и наблюдавам цената , която се изписва и по колко пъти се маркира даден артикул , връщала съм доста неща , защото не съвпада цената на стилажа и на касата. Просто трябва да се наблюдава! Просто всеки търси начин да ни преметне с всякакви способи.

# 7
  • София
  • Мнения: 29
В този сектор на търговията цените се променят не ежедневно, а ежечасно. Затпва и често се сменят цени,етикети...Напълно възможно е цената да не е била променена в системата или да бъде въведена грешно. Колко му е на човек да сложи една запетая не където трябва. Това обаче не е оправдание, че служителите от "по-горно ниво" спят в работното си време, да не говори, че си имат и асистенти, които да следят за подобен род промени.

# 8
  • Мнения: 1 855
Нищо не мога да приема за извинение.
Клиента е винаги прав и точно сега е борбата за всеки един клиент.
Нека първо да си обучат персонала.

# 9
  • Мнения: 3 402
Ето днес отново пример с въпросните земелчета.Взех си 5 броя и споделих пред момичето,което ги пече:сега има пак да се обясняваме по колко стотинки са и то ми предложи да ги маркира там в пакета.Отивам на касата и оная се чуди,не й се виждало да са от 9 ст./ей,как ми се искаше да я прасна по главата,там пише 5 броя по 50 г/т.е по 9 ст.
После разбрах,че май им удържали от заплатите като не им излизат ревизиите и така си наваксват.Капка по капка -вир,после може и язовир.

# 10
  • Мнения: 176
и аз следя всяка маркирана стока. Не мсиля, че лъжат, най-вероятно са грешки на персонала. Но защо все в наша вреда Mr. Green

# 11
  • Мнения: 54
Онзи ден отидохме да вземем нещо дребно. Видях замразени пилешки крилца , промоция - 3 лв на кг. Но тъй като са били опаковани преди промоцията, за 800 гр ( примерно ) си седи 3 и 30... Е познайте, кой ще погледне ( освен мен  Grinning ) ? На всичкото отгоре нахакани продавачките на витрините...

# 12
  • Мнения: 0
Ох, то сигурно няма човек на който да не се е случвало грешна цена, това е редовен номер, връщат парите на информация ама ако се усетиш, ако ли не- жив и здрав
аз останах изумена и от друго: НЕ ОСТАВЯЙТЕ БАКШИШ НА КАСАТА, ЧЕ СТАВА ПРОБЛЕМ:
Изправям се аз на касата, пред мен 3 момчета пазаруват вероятно за купон, плащат и си тръгват при което касиерката с касовата бележка и рестото в ръка се провикна:
–господине чакайте рестото
момчето се обърна и казва:
– няма проблем
тя:
–ама как, рестото ви е 2,85
той пак се обръща и казва:
–не, не няма проблем наистина
че като вдигна телефона тази касиерка и се оплаква на някой как клиента не си взел рестето, че трябва да й сторнират касата, защото после при отчета незнам си кво си, аз чакам изумена да ме обслужи (както и да е) докато маркира моите продукти си говори с колежката зад гърба й, че ако била незнам коя си щяла да си прибере парите в джоба щото тя все така правела, вече съвсем изумях и попитах:
–добре де, този бакшиш, момчето го остави на вас, а то какъв голям проблем стана
а тя ми отговори:
– ааааа, не може да си ги взимаме, после при отчета ни е позволено +– 5,00лв. не може по-голяма разлика
онемях, платих и тръгнах...
И понеже онзи въпрос: „доволни ли сте от пазаруването“ изключително много ме дразни, веднъж реших да попитам една моя позната от магазина “няма ли вече да спрат да го задават“ и отговорът беше:
–О не, няколко касиерки изхвърчаха от работа защото не са го задали, всеки си варди хляба няма да спрат да го задават.
Незнам тази политика на фирмата по немски патент ли е, но мен ми е странна, дори и да е правилна

# 13
  • под течащия покрив
  • Мнения: 95
  Много ми е чудно ако отговориш, че не си доволен от пазаруването, какво ще стане?

# 14
  • Мнения: 0
е, нищо, ще се усмихни, нали си е задала въпроса...

Общи условия

Активация на акаунт