Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 17 ноем. 2011, 08:27 ч.

Противозачатъчни и депресия?

  • 2 417
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте, преди 3 месеца гинеколога ми смени противозачатъчните с нови, били нови на пазара, а моите почти вече ги нямало, първата опаковка през всичките 21 дена не спря да ми тече изобщо - слабо, но си тече. Ходих на преглед - организма трябвало да свикне, да съм изпиела първите 3 опаковки да видя, изписаха ми кръвоспиращи, за които дадох около 30 лв и ефект 0. Да уточня, че с предните нямах такъв проблем изобщо. С новите си спря на втора и трета опаковка и уж нормално, но изпадам в депресия, в дупка, пълна апатия, нищо не ме интересува, промени в настроението. И понеже всеки понякога изпада в дупки, в началото не обръщах внимание, но аз не съм такъв характер, че да ме държи повече от 4-5 дена, не ми е присъщо. Според вас има ли вероятност да е от новите противозачатъчни? В листовката пише, че може да има такива странични ефекти... На някой случвало ли му се е нещо подобно, или аз си въобразявам, че е от тях? Новите са Артизия, ако някой ги е ползвал, ще се радвам да споделите мнения!

# 1
  • Мнения: 38
Случвало ми се е, но с Yasmin. Имаше и друго - липса на всякакво сексуално желание.
Смених ги с Логест и се оправиха нещата.
Говори с гинеколога си, явно това не са твоите хапчета или твоят метод за контрацепция. Ако ги смениш с други и е пак същото, обмисли вариант за спирала...

# 2
  • Мнения: 37 283
След прием на Цилест преди години, повече никога, никога, никога няма да посегна към хапчета  Sick
При мен беше апатия, просто нищо не ме интересуваше, можех цял ден да седя и да гледам в една точка. Винаги се шегувам, че са перфектните против бебе, то за нищо нямаш желание, включително за секс  Mr. Green
За 7 месеца качих 20 кг.
Накрая получих кръвоизлив по средата на приема, без да изпускам хапче. Изхвърлих ги и се възстанових светкавично психически, за съжалени още не мога да преборя физическите промени.

# 3
  • Мнения: 2
Благодаря за отговорите  Hug
Явно наистина си е до организъм. Аз кг не съм качила, но и на мен ми липсва желание за секс освен всичко друго.
Не се сърди, човече, дано се оправиш и физически... и аз това правя - гледам тъпо в една точка на работа, върша само най-наложително и вкъщи пак не ме свърта и пак гледам тъпо в една точка - в компютъра и даже и не виждам какво гледам, толкова нямам и концентрация. Намерих си днес от старите хапчета, сега само ще довърша тази опаковка, която съм почнала и си ги сменям. А уж ми каза гинеколога, че тези новите били нискодозирани... Дано да се оправя преди да съм успяла да си разваля отношенията с хората, които най-малко заслужават, че не съм хич да се говори с мен... Досега понеже нямах проблеми изобщо със старите и може би затова вече 3-4 месеца не ми минава през акъла, че може да е от хапчетата.

# 4
  • Мнения: 172
Случвало ми се е, но с Yasmin. Имаше и друго - липса на всякакво сексуално желание.
Абсолютно същото със същите хапчета...само че имах бонуса на Не се сърди човече- за месец и половина +10кг   ooooh! Мъжът ми казваше, че ефекта на хапчетата се изразявал в това, че не правим секс ... така предпазвали от бременност  Joy

# 5
  • Мнения: 240
Аз пък освен всички споменати проблеми от тея хапчета имам и болки в гърдите и кръста .Четах какво ли не направо незнам,бих си помислила че съм бременна,това направо не ми се вярва де но явно не е и за изключване.А иначе си пия всеки ден хапченцата.За сега съм на втората опаковка която днес преключи,ще чакам в следващите 2-3 дена цикъл.А през целия първи месец докато ги вземах си ми течеше,а като преключих първата опаковка на 2рия ден ми дойде! Някой със същите проблеми?

# 6
  • в пРикаЗкитЕ
  • Мнения: 1 344
значи това за съжаление го има при маса от този род хапчета. бяха ми изписали едни (за Бога не се сещам и името им даже,така съм ги намразила), нямах желание за нищо, пълна апатия, 100% НЕжелание за секс, чувствах се зле и ги сменихме с логест. при 1вата опаковка цикълът си продължи малко повечко, но това е нормално докато свикне организмът  Naughty ОБАЧЕ! вече ги пия от около година и нещо (с почивката) и още и още на моменти имам по 2-3 депресирани дни като почна новата опаковка след цикъл, за жалост контролират и желанието за секс в определени моменти изобщо не искаш, после искаш  #Crazy #2gunfire ... и затова се замислям да ги сменя и аз, защото като не пия няма такова нещо, пиеш ги и нямаш желание- е каква файда,че си тровиш организма като нищо не ти се прави?!!?
 просто трябва да се намерят подходящите за дадения организъм, което става трудно  newsm78 #Crazy

# 7
  • Мнения: 0
Здравейте, не знам дали това е подходящата тема за въпроса ми... взимам yasmin в продължение на 3 месеца, но съм сбъркала начина на приемане и ги започвах на всеки първи ден от цикъла ми... интересува ме дали това е проблем при защитата от евентуално забременяване?

Общи условия

Активация на акаунт