Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Варна
  • Мнения: 1 243
Трябва спешно да купя билет от тази компания по маршрут Лансароте-Мадрид- 30 ноември.
Но не мога да разбера- на допълнителни екстри това  (2ª Maleta y sucesivas) цена за втори куфар ли е или за основния му чекиран багаж.
Моля ви за помощ и благодаря за отговорите

Последна редакция: пт, 25 ное 2011, 02:09 от tsve_te

# 1
  • Мнения: 67
Това, което си копирала означава "втори куфар и следващи". В сайта им, за стандартния случай и къси дистанции, пише, че в цената на билета влиза 1 бр. багаж за чекиране до 23кг и един ръчен багаж. За всеки следващ таксата е 50евро ако платиш предварително и 60евро ако плащаш на летището. За свръх багаж т.е за тегло между 23 и 32кг таксата е 50евро.

# 2
  • Варна
  • Мнения: 1 243
lioni70     bouquet  bouquet  bouquet
Оффффф поредната спънка. Тук от месец не ми върви  с билетите и това е.  Sad Cry
Днес направих резервация, има и локатор-код на резервацията, получих и имейл, в който  е посочен кода на резервацията, но не получих фактура и съобщение на телефона си за изтеглена сума от кредитната карта. Това ме притесни и сега се опитах да проверя стауса на резервацията . Като въведа кода ми излиза "Your reservation does not comply with the maximum or minimum time conditions for issuing your boarding pass online. For more information please consult "
Явно не ми е валидна резервацията, но ме е страх сега да направя нова, да не ми изтеглят 2 пъти пари от картата. Писах мейл и на стената им във Фейсбук, но пък докато отговорят може и да няма билети или да са на двойни цени.
Според вас дали ще ми изтеглят 2 пъти пари и ако случайно стане после мога ли да докажа че съм използвала само един билет.

Последна редакция: пт, 25 ное 2011, 00:17 от tsve_te

# 3
  • Варна
  • Мнения: 1 243
Промених заглавието на темата, тъй като направих нова резервация и отново като реших да проверя статуса ми излезе, че не са спазени минимума или максимума за време за онлайн резервация.
Обадих се на телефона им и се оказа, че и първата и втората резервация са валидни  #Cussing out
А сега какво? Има ли шанс да ми върнат едната сума и какво трябва да предприема? Данните на пътника са абсолютно еднакви на двете резервации.
Казаха ми утре пак да звънна, но испанския ми е отлично лош, а английския ми не  е толкова добър, че да питам всичко каквото искам.
НЯкой бил ли е в такава ситуация?
Написах мейл до самолетната компания и помолих да ми се канселира едната транзакция и да ми върнат парите по картата. Ще чакам отговор. Praynig Praynig Praynig

Последна редакция: пт, 25 ное 2011, 02:02 от tsve_te

# 4
  • София
  • Мнения: 2 841
Ако все още не е издаден билет, може и да канцелират резервацията, без да теглят пари от сметката. Въпрос на политика и добро желание от тяхна страна.
Постнатото съобщение на английски го разбирам, че няма да е възможно да се чекираш онлайн, а не че има проблем с билета.

# 5
  • Варна
  • Мнения: 1 243
Отмениха ми втората резервация Simple Smile Получих имейл. Днес бях в банката, но от там ми казаха, че от седмица изобщо няма никакъв опит дори за теглене на пари, дори няма блокирани  newsm78, затова и смс не са ми пратили.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт