Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 9
Здравейте,

В този пост ще дам няколко факта относно първите ни покупки в магазина и впечатленията ни относно отношението на персонала към клиентите. Оставам на Вас да прецените дали съм някакъв хейтър, или това което на нас ни се случи, се случва ежедневно с клиентите на магазина.

Първо - дефектни стоки.
Купихме следните неща:
1. триместен разтегателен диван Karstad, цена с дамаската около 1450 лв. Дефект - едната от дамаските има петно, предполагам от изгаряне.
2. фотьойл  Karstad, 2 броя, цена около 400 лв. единия. Дефекти - липса на подлепящи ленти на единия на определени места. На другия имаше дефектна резба и не можеше да се монтира крачето.

Изводът до тук - ТРИ стоки, ТРИ РАЗЛИЧНИ дефекта !!!

Не случайно наблягам на горното - според мен гръцките мошенници, притежаващи правата на IKEA за България пласират преднамерено дефектна стока на потребителите "втора ръка" (разбирайте нас, смотаните българи).

Много бих се изненадал, ако само аз съм имал този невероятен "късмет" - 3 от три Simple Smile

За да бъда абсолютно обективен, ще кажа че след като отидохме в магазина с дефектните неща, едните ги оправиха, за дамаската обещаха, че ще я заменят когато имат налична.

Второ - отношение към клиентите

След като закупихме дивана, на гише Получаване на Стока получихме кашон, явно преди това разопакован и т.н. На настояването да се смени стоката с неразопакована такава, служителят арогантно се опита да откаже. Като видя, че номерът не минава, даде кашона обратно вътре, където се разбра, че не го заменят, а просто преопаковат. Настоях да говоря с отговорник Обслужване на клиенти. Въпросното момиче арогантно ни излъга, че има само два дивана, и двата разопаковани. Тук тя сбърка, защото аз вече бях видял във системата, че има 13 налични дивана. След като и казах че се опитва да ме заблуждава най - елементарно, служителката изведнъж си спомни, че всъщност имало наистина такива. Вбесен от очевидно плоските й и елементарни опити да ме прави на маймуна, поисках да разговарям с Началника на магазина. Същият се появи и се извини от името на персонала. Предложи да ни почерпят с порция от прословутите шведски кюфтенца.

Пиша тези неща във форума, защото в крайна сметка е тъжно за пореден път да се оказва че зад голямото и несъмнено реномирано име на компанията, се крият жалки балкански бизнес подходи.  
  

Последна редакция: пн, 28 ное 2011, 13:04 от natchobg

# 1
  • София
  • Мнения: 1 881
Тая ИКЕА е голямо разочарование. Само боклуци. Повече няма да отида там.

# 2
  • Мнения: 9
Тая ИКЕА е голямо разочарование. Само боклуци. Повече няма да отида там.

Не съм съгласен, че асортимента на IKEA са само боклуци. След като обиколихме другите магазини за мебели, смея да твърдя, че единствено в този магазин има сносни неща на прилични цени.

Съгласен съм обаче, че магазинът е голямо разочарование.

Не знам колко още клиенти са имали подобни на нашите преживявания. 

# 3
  • sofia
  • Мнения: 869
Нищо подобно. Доста мебели си купихме от ИКЕА...до тук само 2 планки липсваха, веднага отидохме и веднага без излишни обяснения ни дадоха нови. Wink
Случи се и да върнем една дреболия, тъй като не ни пасна като размер. Бак без излишни обяснения - просто ни върнаха парите.
Не виждам какъв е смисъла от пускането на подобни теми. Просто отидете и върнете стоките, от които не сте доволни и това е или помолете да ви заменят дефектните части. Това поне при ИКЕА е просто.

# 4
  • Мнения: 9
Нищо подобно. Доста мебели си купихме от ИКЕА...до тук само 2 планки липсваха, веднага отидохме и веднага без излишни обяснения ни дадоха нови. Wink
Случи се и да върнем една дреболия, тъй като не ни пасна като размер. Бак без излишни обяснения - просто ни върнаха парите.
Не виждам какъв е смисъла от пускането на подобни теми. Просто отидете и върнете стоките, от които не сте доволни и това е или помолете да ви заменят дефектните части. Това поне при ИКЕА е просто.

Смисълът Silence е, че магазинът вероятно продава бракувани стоки като нормални. Не знам ти какви и колко "Доста мебели" сте си купили, но моят опит е 3 стоки, 3 дефекта !!!

И ако за теб  е много просто да отидеш и да ги замениш, не вярвам че за друг клиент, от гр. Малко Търново например, също ще е толкова просто замяната и връщането.

Това е смисъла на тази тема. Ако пък на някой модератор му се плаща тук да се омаломажават проблемите на магазина, това е друга тема...

Поздрави!

# 5
  • sofia
  • Мнения: 869
Не се заяждам, наистина, просто споделих моя опит и не искам никого да защитавам. Peace
Може би просто не си имал късмет, но наистина може да пробваш замяна или връщане. Wink

# 6
  • Мнения: 9
Silence , въобще не мисля че се заяждаш, извинявай и ако аз с нещо съм те засегнал. Пожелавам ти приятна вечер и хубави емоции !

# 7
  • Мнения: 766
Моя опит - обзаведох напълно хол , коридор, кухня с трапезария, някои неща за  детска.  Дефектните стоки бяха едно чекмедже от кухнята, едно шкафче от хола и едно рафтче от гардероба (да кажем грубо 3 процента). Всичко върнах без никакъв проблем. Върнах също така стоки, които се оказа, че не ни пасват, без да се налага да давам обяснения. От цялото пазаруване съм попадала само на една неприятна касиерка. Друго нещо, което ми направи впечатление е, че шкафчето, което върнахме следващия път беше сглобено и се продаваше в секцията с намалените стоки.
Със сигурност, ако не ми беше като квартален магазин и бях си купила дефектни стоки нямаше да съм щастлива, но мисля, че не им е целта да продават дефектни стоки , при условие, че политиката им за връщане е такава.

# 8
  • София
  • Мнения: 673
И аз обзаведох почти цяла къща от Икеа (направо ме е срам да кажа колко неща съм купила, особено след като имах идея да взема "едно шкафче", което харесах в каталога  Embarassed). Ами може би имам луд късмет, но няма нито една дефектна стока нито сред мебелите, нито сред аксесоарите, които съм взела. Не съм доволна единствено от едно бюро, и то всъщност не е дефектно, а просто конструктивно не е дообмислено и не стои много стабилно. Но пък е сред най-ниския им ценови сегмент и нито ме е яд за парите, нито очаквам върховна здравина и качество точно от него.

Не мисля, че целенасочено продават боклуци. По-скоро е нормално да има определен процент дефектна или по-нискокачествена стока, все пак това е магазин за масови, а не за бутикови стоки. Не можем да очакваме от ширпотреба като Икеа (не го казвам с лошо отношение, аз лично съм доволна от своите покупки) да нямат издънки тук-там.

# 9
  • софия
  • Мнения: 6 185
На дефектна стока не съм попадала, но съм мега възмутена от персонала и организацията. В събота, в товарна зона, която е на паркинга, между вход и изход с асансьора, на 10 места имаше паркирани 7 коли. Аз разбирам, че има хора, които нямат основно образование, за да успеят да прочетат табелата (нищо, че имат книжки), разбирам, че на някой ще му паднат краката да извърви 10-20 метра повече (свободни места на паркинга бол), но не разбирам какво правят служителите на магазина?

# 10
  • София на морето
  • Мнения: 166
Хубаво, че споделяш. Бяхме се засилили да купуваме някои неща оттам, но сега май се отказвам. А и нещо не мога да светна - аз нямам кола и бих ползвала транспорта им - защо колкото повече мебели (пакета) купуваш, толкова по-висока е цената на транспорта??? И ако тези мебели са дефектни, пак ли трябва да си плащам транспорта обратно?  (Това е по-скоро риторичен въпрос.)

За сравнение - българската фирма, от която поръчахме един куп мебели ни направи безплатна доставка и монтаж в много кратък срок. Simple Smile

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт