Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 28 ноем. 2011, 22:07 ч.

Ескапел

  • 572
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте! Имам проблем и мисля, че най-добре ще мога да обясня нещата в хронологичен ред, а вие да ми кажете имам ли повод за притеснения. 6 месеца пих Логест и дойде време за едномесечната почивка. Спрях ги на 04.11.  По време на почивката обаче се случи да се скъса презерватив. И на 16-17.11 пих Ескапел и на 21.11. ми дойде страшно обилна менструация, като редовната ми трябваше да е на 04.12.  Сега сме 28.11, но имам все още оскъдно розовеещо-кафеникаво течение. Въпросът ми е да очаквам ли след приема на Ескапел и "извънредната" менструация, да имам и редовна такава и дали да се притенявам от евентуална бременност. Благодаря Ви предварително.

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте!

Кървенето от 21.11.2011 г. реално е нормалната Ви менструация. Няма вероятност да е настъпила бременност при такава обилна менструация.

Поздрави,
Д-р Ралица Милчева
Акушер-гинеколог
АГ болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт