Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 ноем. 2011, 13:14 ч.

Виваком - голяма простотия!

  • 7 930
  • 31
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 1 817
Здравейте   bouquet  Ще се опитам да разкажа накратко случката от вчера:
Отивам в гранд Мол - Варна, във офис на Виваком, за преподписване на договора за стац. тел, като променям плана от един на друг за същата такса. В добавка служителя ми предлага услуга, съвсем нова, за която трябва да плащам само левче месечно и говоря с виваком мобилни неограничено, както и с останалите оператори на 15 ст/мин. Свързвам се с майка ми по телефона, защото най вече тя го използва, обяснявам - съгласява се и договора се сключва с въпрос не "С каква продължителност да е договора" , а "За колко време да бъде отстъпката 3 или 6 месеца" - добре че поне на това не се вързах(добре съм запозната поне с общите условия). Прибирам се. Мама обаче, нали е следовател, прочита договора, при което се констатира, че имаме право на безплатен жичен телефон. Звъня на 123 за всеки случай да питам, да не би нещо ние да не сме разбрали и служутеля казва "Да, трябвало е да ви дадат подарък"  Twisted Evil Междувременно виждам, че 2 листа от договора липсват. Връщам се в офиса при друг служител и питам, дали аз нещо не съм разбрала или те не са ме обслужили подобаващо. Започна едно ровене в компютъра, притеснение, погледи към колегата който ме обслужи преди това. Издириха се 2-та липсващи листа измежду още 30-тина, което ме навежда на мисълта, че това явно си е обичайна практика-недаването на прословутия подарък. Интересното е кой се облагодетелства от това. Тъпо е, че в договора го пише, а те не го дават - подаръка, чиято себестойност не надвишава 2 лв, предполагам, но въпроса е принципен. С цялото си нахалство, онзи който ме обслужи първо, се провикна от другата страна на офиса все едно е на къра, в присъствието на 10 клиента, "Аз си мислех, че си имате телефон и за това не ви предложих". Представяте ли си. Кой си ти да анализираш материалното ми състояние и да разпределяш подаръците от фирмата на база някакви абсурдни хипотези.  #2gunfire
Взех телефона, който така или иначе, няма да използвам, но ....... нали е безплатен  Mr. Green . Попитах дали няма да ми дадат документ, на който трябва да се подпиша, че съм получила устройството, или  някой вече се е подписал вместо мен. започна едно обяснение, как не е нужно да се подписвам никъде, защото това е подарък, а месец преди това взех мобилен телефон за преподписване и подписах 100 документа  Twisted Evil Ядосах се много зарязах всичко и се прибрах. Отварям страницата на Виваком за да науча повече за услугата която добавих към абонамента, а за която ми беше премълчано най важното, а именно че има някаква таксичка от 13 ст, която се начислява за всяко свързване, което прави повикванията не съвсем безплатни. За това съм си виновна аз, защото повярвах на подвеждащата и непълна информация подадена от този служител.
Сега съм твърдо решена да подам жалба във Виваком, защото се чувствам излъгана, а съм техен лоялен клиент от повече от 10 години.   Twisted Evil

# 1
  • София
  • Мнения: 8 534
Жалба до КРС!

# 2
  • Мнения: 353
Една позната така беше излъгана в Хенди, подаде жалба до омбудсмана, КЗП и копие до Хенди, те като видяли че жалбата е до омбудсмана й звъннали и предложили да анулират договора, но до колкото си спомням тя искаше случая да има по-голяма гласност, защото измамените не са един и двама, така че успех Peace

# 3
  • Мнения: 783
Снощи им се ядосвах и аз #Cussing outама така е като не съм се научила да чета внимателно и се доверявам сляпо  нека ми  NaughtyЛятото реших да се възползвам от офертата им за цифрова тв,интернет и телефон реших че ми е по изгодно, но тънките сметки не водят до добро EmbarassedУж и Embarassedбяха незнам колко програми(а аз попитах специално за някои) ,се оказа че са само за около 10дни,после се плаща допълнително да ти ги пуснат #2gunfireе точно това служителката беше "забравила" да спомене,и вчера отивам да плащам и от 25.80лв.сметката нараснала на 53лв. ooooh!Офф нямам думи да се разправям вече започвам да #2gunfire

# 4
  • Мнения: 2 759
Аз също съм им бясна!!!

Отиват родителите ми , възрастни хора, да си преподпишат договора за обикновения домашен телефон. Защо не се консултираха с мен предварително - не знам.
Оня (няма да казвам какъв от магазина, че не говоря нецензурни думи) ги е омотал, че те само домашен телефон не предлагат и им е набутал тройна оферта за домашен + мобилен + телевизия, за 32 лв на месец с едногодишен договор!!!  #2gunfire
На хората им трябваше само домашен, имат си по няколко мобилни, цифрова ТВ.
Не са им обяснили какво да правят с мобилния номер, а наште отказват да приемат оборудването за ТВ, т.к реално няма да ползват въобще услугата.
Как мамят само и само да си направят таргетите!!!!! #Cussing out #Cussing out

Звънях в КЗП, обясних случая и ми казаха, че при подписан договор почти нищо не може да се направи, нямам право да се окажа от услугата в някакъв срок, а прекратяването да договор без неустойки все още било пожелателно за операторите и не било влезнало в сила...
Какво да ги правя тия сега?!!!

# 5
  • Димитровград
  • Мнения: 133
А на вас предлагали ли са ви да подписвате договор от името на друг?

Онзи ден ми звънна един непознат за мен номер и аз вдигнах. Оказа се, че от Виваком ми звънят. Да уточня със съпруга ми сме на симпатия, която е на негово име. Госпожата отсреща ме информира, че срока на договора е изтекъл и ако желаем можем да отидем да преподпишем договор. Аз и заявявам, че съпруга ми в момента отсъства от страната и като се прибере ще отиде да преподпише договора. Госпожата съвсем спокойно ми заявява, че и аз мога да отида да преподпиша договора от негово име, защото съм му съпруга, тя щяла да предупреди в офиса. Аз учтива казвам, че нямам пълномощно и няма да преподпиша вместо него /не че  е проблем да го направя, но ми се струва малко незаконно/, а тя пак настоява, че пълномощно не ми трябва.

Вярвайте ми полудях! Така могат да накарат който и да е да отиде да подпише вместо него.

# 6
  • Мнения: 654
Не знам тук ли да пиша или друга тема да има newsm78
Извинявам се на авторката но ми се ще да крещя.
Питам оператора на Виваком как получавам обаждане за игра за която не съм се регистрирала.
Ами като не искам да пусна есемес със Стоп.Ама той се плаща близо 1.20
Сега прочетох това:Комисията за защита на потребителите завежда колективни искове срещу мобилните оператори "Мтел", "Глобул" и "Виваком"
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4344851
Дали трябва да се включи и моето семейство?Че аман вече.

# 7
  • Мнения: 2 161
Бихте ли ми казали, ако договор с виваком е изтекъл вече, трябва ли пак да подавам молба за закриването на картата с 30 дневен срок?

# 8
  • видин
  • Мнения: 358
При изтичане на срочен договор с виваком, договора става автоматично безсрочен и като такъв може да се прекрати по всяко време с 30 дневно предизвестие. Не е така при м-тел, където все още шикалкавят и преподписват автоматично договорите със стария срок на валидност. За глобул - не зная как стоят нещата.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 1 817
......... За глобул - не зная как стоят нещата.



И Глобул ги преподписват автоматично. Преди месец някъде ме уведомиха чрез смс, че съгласно договора, абонаментът ми е удължен с още една година  bash

# 10
  • София
  • Мнения: 3 411
Не знам тук ли да пиша или друга тема да има newsm78
Извинявам се на авторката но ми се ще да крещя.
Питам оператора на Виваком как получавам обаждане за игра за която не съм се регистрирала.
Ами като не искам да пусна есемес със Стоп.Ама той се плаща близо 1.20
Сега прочетох това:Комисията за защита на потребителите завежда колективни искове срещу мобилните оператори "Мтел", "Глобул" и "Виваком"
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4344851
Дали трябва да се включи и моето семейство?Че аман вече.


Егати наглеците! Верно му иде на човек да крещи или да лепне шамар на този дето го е измислил....  Close

# 11
  • BE, 2260
  • Мнения: 5 540
Онзи ден подадох за прекратяване на изтекъл договор с Виваком. Накараха ме да напиша 1 молба в свободен текст, после я взеха, няма входящ номер, няма нищо. Точно на 28 декември, живот и здраве, трябва да сме разведени.
Толкова лесно, че чак съмнително.

# 12
  • Мнения: 531
Няма да е толкова лесно. За по сигурно се обаждаш на 123 и искаш от оператор да ти каже дали са получили молбата. Молбите УЖ ги сканират и пращат с емейл.Да ама не три пъти нашата молба я пращаха, някъде се губеше по трасето. Входящ номер не дават #Cussing out, затова ги тормозих до дупка. Един месец ходене по мъките беше, но успяхме да се разделим с тях Mr. Green

# 13
  • Мнения: 795
 ooooh! Един дол дренки са всичките. Аз щях да се разделям с мтел, ама закъснях с 10 дни за молбата и ми го преподписаха за още една година. Мислих да мина точно на "симпатия"... Crazy

# 14
  • видин
  • Мнения: 358
Развеждала съм се и с виваком , и с м-тел. Няма никакъв проблем, стига да се спазят сроковете. Все пак - това са договори с някакви клаузи. Като съм настоявала са ми давали копие от молбата с входящия номер на нея. В момента съм в предизвестие за прекратяване на договар с м-тел за интернет и стац.телефон. Имах една предплатена такса, която трябва да ми върнат при условие, че върна оболудването. Ами всичко си пазя с оригиналните кутии - няма нацин да ми откажат. Приеха го, написаха ми приемно-предавателен протокол и това е. Взех си едни екземпляр от него. До 30 дни трябва да има резултат - т е да ми върнат парите.
Проблемите възникват, когато се пропуснат въпросните срокове.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт