Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 2 дек. 2011, 16:37 ч.

Ендометриоза - лечение

  • 865
  • 1
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 3 240
Здравейте,

Днес ми започна лечението с Золадекс. Имам въпрос - днес като станах имам някакво течение много оскъдно като цикъл и отидох да ми бият първата инжекция ( Золадекс ). Въпроса ми е ако случайно това не е било цикъл .... може ли да се получат някакви усложнения. По принцип трябва да ми дойде днес или утре и затова си помислих, че може да ми е цикъла, но ако не е ..... просто последните 2 месеца след операцията ( лапарото ) цикъла ми стана много нередовен и сега съм много объркана.
А от инжекцията бая ме наболява мястото, на което ми я направиха.

Благодаря ВИ предварително

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте!

Най-вероятно се касае за менструално кръвотечение, което реално не е проблем за поставянето на медикамента. Не е изключено, докато провеждате терапията със Золадекс, първият и вторият месец да имате кръвенисто зацапване, което не е усложнение от приложеното лечение.

Поздрави,
Д-р Таня Арабаджи
АГ Болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт