Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 421
Билла заблуждава с обявените цени на стоките.
Кратко и ясно - обявената цена на регала е една, но на касата е вече съвсем друга.
Конкретно - Продукт обявен с цена 0.49 лв, на касата е маркиран вече с цена 0.57 лв.
Нищо работа - около 16 % разлика, но за сметка на купувача.
Препоръка 1 - Гледайте какво плащате в Билла.
Препоръка 2 - Просто не пазарувайте в Билла.

От една година не бях стъпвал там / а бях редовен клиент / и явно че скоро няма да го направя пак.

Успех на екипа на Билла - България

П.С. - ако има значение, става дума за Билла - Младост / София /

# 1
  • Мнения: 4 409
А къде да пазаруваме като подобни оплаквания има от всички супермаркети и всички "минати" призовават да не пазаруваме там?

# 2
  • Мнения: 1 296
Тези дребни ,,хватки,, клиентите отдавна си ги знаят. Вероятно вече и дежурните оправдания са клише.
Аз лично пазарувам от Била, защото ми е под носа. Затова винаги гледам какво ми маркират на касата. Колко пък да забавя опашката след себе си с това? Най-много 5 минути.
Освен това има и едни устройства в магазина, на които може да се проверяват цените. И него го ползвам честичко, когато нещо ме съмнява или пък направо си търся отговорника за този сектор и питам конкретно. В крайна сметка на него/нея това му е работата.

# 3
  • София
  • Мнения: 8 743
А къде да пазаруваме?Подобни оплаквания има и от другите по-големи вериги магазини.

# 4
  • софия
  • Мнения: 2 139
То това е обичайна практика за всички магазини.Но специално Билла Младост отдавна и мен изгубиха като клиент по ред причини.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт