Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 9 дек. 2011, 19:10 ч.

Черна кръв/не е цикъл

  • 15 672
  • 16
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Момичета,сутринта като се събудих и отидох до WC ми потече силно черна кръв.Не съм в цикъл,преди почти 2 седмици ми свърши.Много се уплаших,какви ли не филми ми минаха през главата!Спрях противозачатъчните миналия месец,не мисля,че това страшно течение е страничен ефект от тях.Постоянно мисля дали това не е спонтанен аборт,но този път по-рано... ,още преди да съм усетила,че съм бременна.Имам спонтанен аборт на 1 Март тази година и много ме е страх,прекалено съм млада за да ми се случват такива неща  cry no И гинеколожката цял ден не си вдига телефона,кабинета й е заключен и това още повече ме кара да се страхувам,като не мога да получа помощ от лекар!Течението продължава,силно и черно  Cry и едни големи съсиреци..     
Страх ме е ужасно много,мъжо и той се чуди къде да се дене,не можем място да си намерим.Имали ли сте подобен случай,как да си помогна сама докато се свържа с гинеколожката ми?

# 1
  • Мнения: 5 576
Не можах да подмина темата ти, въпреки че идея си нямам накъде да те насоча, optima.  spoko
Ако отидеш в спешен кабинет, не биха ли извикали специалист или поне да те препратят към бърза помощ...

# 2
  • Мнения: 2
В спешното лекаря,който беше на смяна каза,че съм млада и затова цикъла ми не е идеален.Да не кажа голяма дума,но човека изобщо не се трогна.Цял ден мисля дали да не се наблъскам с Но-шпа или утрогестан,знам,че е за задържане.От друга страна,когато човек е в паника и страх взима грешни решения..

# 3
  • Мнения: 5 576
Я си помисли, имаш ли някого с медицинско образование, на когото можеш да се обадиш и да питаш, или пък някой близък, който може да те свърже.... поне да те успокои...

# 4
  • Мнения: 2
Имам познат зъболекар. Cry Сега ще звънна .Луна,благодаря,че ми отговаряш и ми даде тази идея   bouquet

# 5
  • Стара Загора
  • Мнения: 36
Optima , проблема ти не е за подценяване.   Щом си имала цикъл  преди две седмици не е спонтанен аборт със сигурност ,  освен ако не е бил изключително оскъден и по нещо различаващ се от другите ти менструации.  Не зная от кой град си , но ако това кървене се усилва потърси помощ в спешния център , все пак идват почивни дни. Можеш да вземеш Метергин но  се посъветвай с гинеколог , зъболекар няма да ти свърши работа. Освен това спирането на контрацептивите има значение но...нищо не се знае.

# 6
  • Мнения: 2
Говорих с моя познат,зъболекаря.В 11ч ми е часа за гинеколог.Златина71,като се замисля наистина шанса да е спонтанен аборт е малък,но веднъж като си преживял такова нещо то не може да излезе от главата ти.Винаги е страх и тревога"ами ако пак се случи"... за кървенето и противозачатъчните ми каза,че често се случва интра(,....нещо си ,не запомних думата) кървене.Каза също,че щом е тъмна кръв,значи е стара кръв,процес не се развива в момента.Има проблем ако кръвта е ярко червена.Донякъде се успокоих,ама само донякъде.

# 7
  • Стара Загора
  • Мнения: 36
Ако  мога да те успокоя с това ще ти кажа , че съм преживяла мисед аборт(задържан ) , две раждания , като второто с големи усложнения , спонтанен аборт като съответно не знаех , че съм била бременна и в последствие узнах от хистологичния резултат след кюретажа.         Жестоки кръвоизливи поради самоизраждаща се  миома. А за последното стана ясно след поредица от лекарски грешки , породени от некомпетентност и липса на морал и вече не си броя общите упойки и кюртажите....., така че не се притеснявай винаги има и по-лошо и не си първата и последната.

# 8
  • Мнения: 2
Охх милата (гуш)(гуш)  bouquet и твойта не е била лесна...

# 9
  • Стара Загора
  • Мнения: 36
Когато мине прегледа , кажи ако искаш какво са установили.

# 10
  • Мнения: 36 446
... за кървенето и противозачатъчните ми каза,че често се случва интра(,....нещо си ,не запомних думата) кървене.Каза също,че щом е тъмна кръв,значи е стара кръв,процес не се развива в момента.Има проблем ако кръвта е ярко червена.Донякъде се успокоих,ама само донякъде.

Успокой се, и аз мисля че е това  Simple Smile
Същото ми се случи преди години след прием на противозачатъчни, даже не ги бях спряла още. Точно 2 седмици след последната М. Много се изплаших, повече не смея да ги погледна...

Направи си преглед, за твое успокоение, но съм 99% сигурна, че е това.
И пиши после  Hug

# 11
  • Мнения: 2
От хапчетата е и при мен,Не се сърди човече.Организма се нагажда към нормалния си ритъм без да приемам хапчетата.Така ми обясни докторката.Каза също,че след спиране на контрацептивите е възможно да имам нещо като "свръх овулация".Не разбрах какво е това Embarassed ,но чак сега си влизам вкъщи и ще прочета из нета какво е.

# 12
  • Мнения: 5 576
Радвам се, че не е това, от което се притесняваше.  Hug

# 13
  • Мнения: 2
И аз се радвам,камък ми падна от сърцето.Преди прегледа разправях на съкровището,че си убивам децата и съм чудовище.Много ме беше страх,че ще се окаже пак аборт,много!Луна  Hug  bouquet

# 14
  • Мнения: 0
Здравейте, не знам дали това е подходящата тема за въпроса ми... взимам yasmin в продължение на 3 месеца, но съм сбъркала начина на приемане и ги започвах на всеки първи ден от цикъла ми... интересува ме дали това е проблем при защитата от евентуално забременяване?

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт