Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 15 дек. 2011, 17:25 ч.

притеснение

  • 1 151
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 003
Здравейте!Преди няколко дни бях на лекар и ми установиха възпаление на пикочните канали.Предписаха ми антибиотик (Нолицин) и витамини (gerilux А+Е). Със съпругът ми правим от известно време опити да забременея и вечер, особенно чести уринирам, а рано сутрин ме наболява ниско долу в ляво. Затова и се стигна до тази диагноза.Тест си правих преди може би 2седмици... Увериха ме, че този антибиотик не е от силните и трябва да го пия. Обаче, когато се запознах с него, установих, че не се препоръчва, както знам за същото с тези витамини ... Има няколко дни до цикъла ми и затова не съм правила тест, но нямам и признаци да ми идва. Моля ви, дайте мнение, че ми е доста объркано какво се случва ... и ме е страх с този антибиотик

# 1
  • Мнения: 31
Аз не можах да разбера за какво точно искаш мнение  newsm78 Ако те притесняват лекарствата и бебеправенето спрете бебеправенето докато се излекуваш . . . Ако те притеснява само лекарството отиди при друг лекар за второ мнение . . . Ако се притесняваш от лекарствата, защото се съмняваш, че може да си бременна изчакай да видиш дали ще ти дойде и ако не ти дойде се посъветвай с гинеколог . . .

# 2
  • София
  • Мнения: 1 408
Ако те притеснява това, че лекарствата биха били несъвместими с една евентуална бременност, аз те съветвам първо да се излекуваш с каквото са ти предписали и тогава да бебеправите. А ако не си сигурна в компетентността на лекаря, който ти е предписал тези лекарства и мислиш, че може да има и по-добър вариант, най-добре отиди при друг лекар за още едно мнение, както те е посъветвала malka_4arovnica.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт