Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте,
Може би не пиша на правилното място, доста гледах а и съм малко притеснена та реших тук...
Въпроса ми е следниа... на 25 години и принципно имам нередовен цикъл. От няколко дни ми закъснява цикъла, но имам всички симптоми, че ми предстои... боли ме корема, гърдите също, малко съм изнервена и т.н. Принципно не съм сигурна с колко закъснява "този" път, но е някъде около 5-8 дни.Преди ден-два ми се стори, че ми идва на два пъти, но явно беше фалшива тревога, както и да е... Въпроса ми е следния... днес ми се наложи да приема ескапел против забременяване! Принципно с приятеля ми доста се пазим и винаги правим безопасен секс, но днес се скъса презерватива  И на този етап трябваше да вземем мерки! Та въпроса ми е това, че ми закъснява цикъла и че се наложи да приема ескапел дали ще ми навреди по някакъв начин, че се притесних..

.Моля дай ми съвет и мнение - благодаря!

# 1
  • Мнения: 2 440
Здравейте,

На база на описаното от Вас трябва да се направи следната забележка: по принцип при закъсняване на месечния цикъл е препоръчително  да се извърши тест за бременност за настъпила такава от предходни полови актове. Само след негативен резултат може да се приемат препарати за спешна контрацепция като Ескапел.

С най-добри пожелания,
д-р Татяна Арабаджи,
акушер-гинеколог, АГ болница "Д-р Щерев"

# 2
  • Мнения: 2
Благодаря за отговора... имам още един въпрос, при положение,че взела вече такъв контрацептив има ли лоши последствия при бременност. Принципно го взех защото знам,че винаги е много неточна моята менструация!?

Благодаря...

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт