Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 дек. 2011, 11:03 ч.

Полижинакс и леко кървене

  • 1 205
  • 1
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 17
Здравейте,
преди 3 дни бях на гинеколог и лекарката каза, че имам някакво бактериално възпаление, предписа ми Офлоксин и Полижинакс. Но снощи забелязах, че имам някакво леко зацапване, което продължи и тази сутрин, а в същото време съм и пред цикъл . Взъможно ли е да е страничен ефект от Полижинакса, или евентуално е началото на цикъла ми?

Благодаря предварително.

# 1
  • Мнения: 2 440
Здравейте, Trinity2007,

Оплакванията, които имате, вероятно се дължат на началото на менструалния Ви цикъл.


Д-р Даниела Савова

Акушер - гинеколог, АГ болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт