Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 261
Обадих се на техен телефон, но те казаха че играчките са изпробвани и работят, поради което отказаха възстановяването на 50-те лева. Хеликоптерът изобщо не лети, а другата играчка е кола с дистанционно,която се движи много бавно и малкият не я хареса. Имам ли шанс да възстановя парите си и с тях да закупя други играчки. Към комисията за защита на потребителят ли трябва да се обърна
благодаря

# 1
  • Мнения: 1 072
Е, нали всеки потребител имаше право да върне закупена стока в 7 дневен (или 30 дневен беше) срок?
Най-добре се свържи по някакъв начин с Комисията, от там ще ти кажат всичко с точност!

# 2
  • Мнения: 261
срокът  е 7 дневен, но играчките са разопаковани, може би ще получа отказ точно поради тази причина, писах им и на имейла , но отговор все още нямам, може би през първият работен ден

# 3
  • Мнения: 1 072
Не мисля, че трябва да е проблем това, че са разопаковани.
Все пак не можеш да извадиш кристалната топка в магазина и тя да ти каже коя играчка е в изправност и коя не.
Дано по-бързо ти отговорят и успееш да си върнеш парите!

# 4
  • Мнения: 15 379
Ето това са сложили в сайта си:

РЕКЛАМАЦИЯ:

   1. Клиент, поръчал стока, може да откаже получаването й в случай, че доставената стока явно не съответства на поръчаната  и това може да се установи чрез обикновен преглед на стоката.
   2. След получаване и заплащане на стоката,клиентът може да поиска връщането й и възстановяване на платената от него сума,когато:
          * стоката или нейната опаковка са повредени при транспортирането й;
          * не е спазен обявения срок на доставка. Срокът за доставка се договаря при потвърждаването на поръчката.
   3. Когато е налице несъответствие между поръчаната и доставена стока, което е било невъзможно да бъде установено в момента на доставката, стоката се подменя в срок до 48 часа от доставката й.

При гореизброените случаи разходите за връщането на стоката са за сметка на продавача.

Закупена стока може да бъде върната в 7 дневен срок от получаването й, ако не е използвана и е в оригиналната си опаковка и не е с нарушен търговски вид.Върнати играчки се приемат само с приложен касов бон.В този случай разходите по връщането са за сметка на клиента.

Адрес за връщане на играчки:

гр.Варна,ул."Кап.Райчо Николов",№101,ет.2-Вегатойс

Телефон за рекламации-0897801220

Не съм пазарувала от тях никога. Доста боклучави ва вид са им нещата.
Преди по-малко от месец пак имаше пусната тема във връзка с абсолютно неработещи играчки поръчани от този сайт. Доста негативи имаше и от други потребители.

Авторката, не ги оставяй на мира. Търси си правата!

# 5
  • Мнения: 2
Цитат
Закупена стока може да бъде върната в 7 дневен срок от получаването й, ако не е използвана и е в оригиналната си опаковка и не е с нарушен търговски вид.Върнати играчки се приемат само с приложен касов бон.В този случай разходите по връщането са за сметка на клиента.

Директно отиваш в КЗП и се оплакваш, щом няма реакция от тяхна страна. Те не могат да ти поставят условия за връщане на стоката. Закона е ясен, ти ги уведомяваш че се отказваш, а не ги молиш.

Цитат
Закон за защита на потребители (ЗЗП)

Чл. 46. (1) При договори, сключени извън търговския обект, търговецът е
длъжен да уведоми потребителя за правото му да се откаже от договора, като
посочи името и адреса си и начина за упражняването на това право.
(2) Информацията по ал. 1 се предоставя на потребителя в писмена форма и
трябва да съдържа необходимите елементи, позволяващи индивидуализирането
на договора, и датата, на която потребителят е уведомен за правото му да се
откаже от договора.
(3) Информацията по ал. 1 се предоставя на потребителя, както следва:
1. в случаите по чл. 43, ал. 1 - при сключването на договора;
2. в случаите по чл. 44, т. 1 - не по-късно от сключването на договора;
3. в случаите по чл. 44, т. 2 и 3 - при отправяне предложението на потребителя
за сключване на договор.
Чл. 47. (1) Потребителят може да се откаже писмено от сключения извън
търговския обект договор, без да дължи обезщетение или неустойки, като
уведоми търговеца за отказа си в 7-дневен срок от деня, в който е получил
информацията по чл. 46, ал. 1.
(2) Потребителят се освобождава от задълженията си, произтичащи от договора,
сключен извън търговския обект, от датата на уведомяване на търговеца
съгласно ал. 1.
(3) Когато търговецът не е предоставил на потребителя информацията по чл. 46,
ал. 1, срокът за отказ от договора е три месеца от датата на сключване на
договора.

# 6
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 7 197
Ако не можеш да възстановиш "добрия търговски вид", не мисля, че ще имаш успех.

# 7
  • Бургас
  • Мнения: 372
Ако не можеш да възстановиш "добрия търговски вид", не мисля, че ще имаш успех.
И аз така мисля, а и това едно от условията, за да върнеш закупена стока. Peace

# 8
  • Мнения: 1 072
Е, какво значи добър търговски вид?
Как можеш да разбереш, че една стока не работи изправно или не е това, което е нарисувано върху кутията, ако не я отвориш?
Следователно или продават в този магазин само боклуци и с покупката ти казват - риск печели, риск губи, или се измъкват с това "добър търговски вид" като казват, че става дума за опаковката и който, както иска да го разбира и да си прави сметката.

# 9
  • Мнения: 409
Да се възстанови търговският вид,  е:  да е отваряно внимателно - не разкъсано, намачкано, така че ако се затвори, сгъне и т.н. да има вид и да може да се продаде пак.  Peace

Последна редакция: вт, 27 дек 2011, 15:22 от Boshi-Moshi

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 372
Е, какво значи добър търговски вид?
Как можеш да разбереш, че една стока не работи изправно или не е това, което е нарисувано върху кутията, ако не я отвориш?
Следователно или продават в този магазин само боклуци и с покупката ти казват - риск печели, риск губи, или се измъкват с това "добър търговски вид" като казват, че става дума за опаковката и който, както иска да го разбира и да си прави сметката.
Ами то не е задължително да върнеш една стока, само защото е боклук. Може просто да не ти хареса, да не е това, което очакваш и т.н. Но ако си разкъсал, размазал опаковката, ако по вещта има следи от употреба, търговците какво да правят с този продукт? Да речем, че е изправен, ти просто не го искаш вече, но те не могат и да го продадат повече. Затова се иска да е в добър вид, за да може да се продаде на друг. Иначе търговецът просто трябва да ти върне парите и да отпише вещта, а така е на загуба. Няма как да бъде по друг начин. Peace

# 11
  • Мнения: 2 786
Това,че дадеха стока не ти харесва не е основание да се върне.Такъв закон няма,колкото и да им се иска на някои.

# 12
  • Мнения: 1 072
Това,че дадеха стока не ти харесва не е основание да се върне.Такъв закон няма,колкото и да им се иска на някои.
Ами размислил си, видял си, че не е това, което си търсил и я връщаш/подменяш.
Поне в чужбина (някои чужбини, хайде, да не обобщаваме, че сега ще нахлуят коректорите и ще направят нацупени муцунки) имаш това право, тук не съм сигурна дали е точно така.
Аз лично съм връщала всякакви стоки - от чанти, до уреди. И не винаги, защото е имало дефект, а защото по някакъв начин не са пасвали добре на нещото, за което съм ги купила.

# 13
  • Мнения: 2 786
Тук не е чужбина и такъв закон няма,явно на някои хора трябва да им се обяснява по 100пъти едно изречение Rolling Eyes

# 14
  • Мнения: 8 392
Купихме на детето играчка -багер с дистанционно управление.Оказа се, че част от механизма не работи.Вчера мъжът ми ходил в магазина/защото по празниците отсъствала госпожата, отговаряща за повредените играчки/.Отказали да му подменят играчката, предложили му да я остави за поправка и след незнамси колко дни да му я върнат.Ама ние не сме платили за счупена играчка, която искаме да ни поправят, платили сме за здрава, на която детето да се радва.И опаковката , и касовият бон бяха запазени.

Аз щях да направя панаир, но мъжът ми просто им казал, че ако е за поправка той ще си я поправи, както се случи.

Аз за себе си съм решила- приключих с "Вега" , ще се постарая да предупредя и всички около мен с малки деца.

Общи условия

Активация на акаунт