Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 27 дек. 2011, 19:06 ч.

Спиране на противозачатъчни Ясмин

  • 3 464
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 144
Здравейте на всички, които ще се отзоват (надявам се).
 Пия противозачатъчни от 1 година вече и реших да ги спра, защото много ме боляха гърдите, звъннах на докторката и тя каза да ги спра за един месец и да се прегледам при мамолог. На 19 години съм. На 23 трябваше да започна новата опаковка. Въпросът ми е: какво да очаквам през това спиране, кога трябва да ми дойде(на очакваната дата както попринцип идва на 29 дена заради хапчетата или..?) ? Благодаря ви, предварително.

# 1
  • Германия
  • Мнения: 240
Ами да, горе-долу на очакваната дата, но е нормално да има няколко дни закъснение, или пък да ти дойде няколко дни по-рано.  Peace

# 2
  • Бургас
  • Мнения: 1 396
На същата дата да. На мен ми беше малко по-обилно.

# 3
  • Мнения: 1 144
Благодаря ви, Flocke, TDI . А някакви болки в корема или от яйчници очакват ли се? Заради появяваща се овулация или друго ?

# 4
  • Пловдив
  • Мнения: 469
Аз спрях Ясмин преди два месеца,също го пиех от година.
Първият ми цикъл закъсня със седем дни и беше доста по обилен в сравнние  с цикъла,когато примах хапчтата,и като дни се увличи двойно,болки в яйчниците също имах,бях забравила какво е.
Сега чакам втори цикъл,трябваше да дойде вчера и предполагам,че и този месец също ще закъснее.
Друго което заблязвам,че малко повече ми капе косата,но не съм сигурна дали е от хапчетата.

# 5
  • Пловдив
  • Мнения: 60
и при мен закъсня с 5-6 дни...А относно косопада и аз го забелязвам вече пети месец.

# 6
  • Мнения: 1 144
Мерси и на вас момичета - Gali D и wildcat !  Значи да очаквам закъснение най-вероятно няколко дена или пък да подрани пак с няколко .. това си го очаквах някак си  Simple Smile :Д .
Аз по-скоро се чудех дали през самия месец докато ми дойде ще се чувствам някак странно . Вече усещам някакви странни болки ту от едната, ту от другата страна на корема ниско .. като яйчници - все едно овулация .. ама е прекалено рано май за нея ... 10 дена са минали от началото на цикъла. Confused
Също предполагах, че ще ми е по-обилно.. абе то ясно ще стане чак тогава .. друг въпрос - вие как се пазите по време на такова спиране на хапчета.. дали окончателно, дали ще ги сменяте с други няма значение.  newsm78   bouquet

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт