Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 30 дек. 2011, 18:52 ч.

Имал ли е някой подобен проблем?

  • 2 792
  • 23
  •   1
Отговори
  • В страната на принцесите.
  • Мнения: 169
Здравейте,
На 8 декември си купих бойлер Дипломат ексълънс, от тези, които са компютъризирани. Монтираха ми го преди два дни. вчера го настроих и работеше до днес на обяд, когато копчето за минуса отказа и започна да работи като за плюс. Изключих го. Охладих го. Беше настроен за 50 градуса. Пак не иска да проработи нормлно. Има гарнция 6 години. Има и часовник на дисплея, но копчета за минуса в настройките отказва. Карам с плюса до край и после пак отново, неще да сваля надолу. какво да правя? Някой имал ли е подобен проблем?

# 1
  • София
  • Мнения: 5 793
На твое място не бих посмяла да го пусна повече... да не вземе да стане някоя беля. От сервиза им действат бързо, след празниците ги търси.  Peace

# 2
  • Където е морето, там съм и аз :)
  • Мнения: 6 315
Здравейте,
На 8 декември си купих бойлер Дипломат ексълънс, от тези, които са компютъризирани. Монтираха ми го преди два дни. вчера го настроих и работеше до днес на обяд, когато копчето за минуса отказа и започна да работи като за плюс. Изключих го. Охладих го. Беше настроен за 50 градуса. Пак не иска да проработи нормлно. Има гарнция 6 години. Има и часовник на дисплея, но копчета за минуса в настройките отказва. Карам с плюса до край и после пак отново, неще да сваля надолу. какво да правя? Някой имал ли е подобен проблем?
Ключовата дума е ДИПЛОМАТ миличка. Имаме си малка колекция #2gunfire #2gunfire

# 3
  • В страната на принцесите.
  • Мнения: 169
Незная какво да правя днес. От вчера не съм го включвала и сега ме е страх да го пусна, а ми трябва топла вода.Писах им на имейла за София. Незная кога ще ми отговорят.
Някой дали знае към кой сервиз да се обърна за ж.к. Обеля става въпрос в София. Моля ви кажете ми, че и това незная, нищо не ми излиза на техния сайт за сервизите в София.  Sick Чувствам се ужасно направо. Едно, че дадох 329 лева за самия бойлер, едно за монтажа и частите, а сега и това!!!

# 4
  • София
  • Мнения: 5 793
Ако бойлера ти е на Дипломат-Луковит, имат национален телефон - 0700 15090, мен от там ме насочиха към кой сервиз да се обърна, за да стане най-бързо. Централния им сервиз в Луковит - 069755959
Въпроса е, че баш тия дни едва ли някой работи.  Peace

# 5
  • В страната на принцесите.
  • Мнения: 169
Да, на този номер от вчера следобед, когато аз звънях никой не вдига. Може би, защото наистина са празници.

# 6
  • София
  • Мнения: 5 793
Ами явно ще трябва да чакаш до 03.01. иначе на мен ми помогнаха бързо и адекватно и после ми звъняха да питат дали сме доволни от сервиза и т.н. - те нямат собствен сервиз в София, ами имат договори с някакви сервизи за ел. уреди по принцип. Не пазя номера на сервиза, иначе бих ти го дала.  Peace

# 7
  • В страната на принцесите.
  • Мнения: 169
Преди малко писах и на един имейл, който ми е подаден в гаранцията - service@diplomat.bg и съм писала снощи на имейла за офиса им в София. Чакам отговори. Ще пиша какво ще се случи евентуално, ако тази повреда я покрива 6-годишната гаранция. Празнично ще карам на студена вода. Страхувам се да го пусна и съм го изключила от таблото.  Confused

# 8
  • София
  • Мнения: 5 793
Е, със сигурност гаранцията покрива подобни повреди - дори да не е за 6 години, то за задължителните 2 години със сигурност.  Peace
Бе те уж имат не знам колко вида защити, но и аз на твое място не бих посмяла да го пусна.  Peace
А, забравих да ти кажа, че го оправиха нашия бойлер за един ден, като го демонтираха и го караха в сервиза, че на място не можаха да разберат какво му е, а на другия ден го докараха работещ и от тогава не е имало проблем /пу-пу/.

# 9
  • Мнения: 550
Не го приемайте като заяждане, но  защо сте си хвърлили парите за такъв тип бойлери. Според мен колкото повече електроника - толкова по-голяма вероятност има да се скапе нещо. Какво им е на обикновените бойлери  newsm78

Последна редакция: нд, 01 яну 2012, 16:30 от cecunka76

# 10
  • София
  • Мнения: 5 793
А, нашия е обикновен, аз се включих заради сервиза. Тия електронните даже не ги знам.  Peace

# 11
  • В страната на принцесите.
  • Мнения: 169
Офф, незная вече какво ще правя. Снощи го пуснах и установявам за двадесетина минути и установих, че вече и не нагрява, няма я и дъгичката на дисплея за мощността.Виках електотехника, който го монтира да мери дали има захранване. Той каза, че има. Писах две писма до сервиза на Дипломат. Чакам отговор.Много неприятно, че по празниците нямам топла вода.

# 12
  • В страната на принцесите.
  • Мнения: 169
Междувременно преди малко открих, че имат два сервиза в Лозенец и в Люлин. Аз писах на този в Люлин.Все още си чакам отговорите.

# 13
  • София
  • Мнения: 5 793
Сервизите, с които работят сигурно са повече, защото имам спомени, че хората, които дойдоха при нас казаха, че сервиза им е някъде в Казичене /абе в оная част на София/.  Peace
Бойлера ти изглежда се е самоизключил като защита, което е добре.  Peace Днес е неработен ден, няма кой да ти отговори. Пробва ли все пак на националния телефон?

# 14
  • В страната на принцесите.
  • Мнения: 169
Пробвам на националния телефон днес и ми казват, че всички техни оператори са заети. Обърквам се вече и незная какво ще правя. В този студ мия  всичко със студена вода и си усещам носа запушен. Ръцете ми са лед. Настръхвам като трябва д аизмия нещо вече. Не мога и да се измия като хората, имам само електрическа каничка и с нея си топля вода, но то колко е това.  ooooh!

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт