Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 4 ян. 2012, 02:11 ч.

Въпрос за Диане 35

  • 1 479
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3
Здравейте!
Преди няколко седмици ми откриха кистичка на яйчника. След прегледа лекарят ми изписа Диане 35. Каза да го започна от 5 ден на МЦ. Започнах да го пия тогава и днес е 7-8 ден и имам леко зацапване от време на време. По принцип ми е 5 дни като към четвъртия почти спира и петия се получава малко зацапване, а сега продължава повече. Предполагам, че е от хапчето, но все пак да попитам, защото за първи път пия такива таблетки и се притеснявам. Естествено ще се обадя и на лекаря.
Другият ми въпрос е на какъв принцип се решава коя марка хапчета да се изпишат? Защото разгледах и има толкова много и всичките са доста хвалени (което е нормално за рекламата). По принцип имам желание да пия някакви не само заради настоящия проблем, а и за да съм по-спокойна с приятеля ми.
Благодаря предварително за отговорите!

# 1
  • Мнения: 17
От хапчетата е . Аз също съм ги пила в продължение на две години , заради висок тестостерон, после ги спрях сама. От тях се напълних доста с вода  ,т.е като целулит , защото аз пия много вода на ден , но тогава направо се наливах. Много ми съхнеше устата, но не изхвърлях така водата. Та , не са много силни , затова са ти дадени за кистата.

# 2
  • Мнения: 0
И аз съм ги пила и също напълнях, целулит...гадност. Но доколкото знам това е индивидуално.

Относно зацапването това е един от първоначалните странични ефекти, които се появяват при някои жени. Според мен ще премине след месец-два. Ако не вероятно ще трябва гинекологът да ти ги смени.

# 3
  • Мнения: 3
Ами аз вече писах в подобна тема, че ги спрях дори преди да съм изпила първата лентичка, защото имах много и доста гадни странични ефекти, част от които не са преминали все още. Спрях ги преди 5 дни. Зацапването в началото мина, обаче това съвсем не беше проблем в сравнение с нервността и депресията, която ми докараха. Просто е ужасно и не знам какво да правя! Отгоре на всичко и вече 5 ден откакто съм ги спряла не ми идва. Четох за момичета с проблеми в цикъла след прием и се надявам само да не се обърка и при мен, защото винаги съм се радвала на точен цикъл.

# 4
  • Мнения: 1
И на мен преди години ми предписаха Диането заради кисти.За тях помогна,но заради продължителния прием се обзаведох с бучки по гърдите.Голям страх падна когато ги открих,личната лекарка по спешност ме прати на мамолог и тои каза,че е от противозачатъчните.Бучките били безобидни,но ме посъветва веднага да прекратя приема на Диане 35.

# 5
  • Мнения: 181
Зацапването е от хапчетата, ще отшуми. Аз съм ги пила доста години и не съм имала нито бучки в гърдите, нито целулит, нито съм надебеляла.

# 6
  • Мнения: 1 195
Противно нежелано лекарство. Така смятали специалистите от МА. Моята половинка беше там преди повече от 10г. На нея и беше изписано в студентска п-ка.
Исках да се включи в предишната тема и да обясни нежеланите ефекти от него, но тя така и не се нави. Не и се пише и толкова. Почти не пише и не чете във форуми. Предпочита да гледа филми по телевизията.

# 7
  • Мнения: 34
Диането е много, ама много старо хормонално лекарство, не знам защо го изписват #2gunfire, на мен също ми го предложи доц. Мария Попова, за която знам, че е светило в оногинекологията, заедно с лапароскопия!? Като му прочетеш листовката и ти става лошо, то повишава риска от онкологични заболявания, особено ако имате случай в семейството!Бих ви посъветвала момичета много, много, много добре да проверите всички алтернативи преди да пиете хормони. Освен това Диането не дава 100% гаранция, в никакъв случай да не се приема само като противозачатъчно. Поликистозни яйчници се повлияват много добре от хранителен режим!

# 8
  • Мнения: 0
И аз съм на мнението на Бъгс Лили ..
Диане е време да ги спрат. И аз имах доста странични ефекти от тях... най-вече напълняване.

# 9
  • Мнения: 34
Аз специално и многократно попитах Мария Попова за напълняването, натъртих й поне 3 пъти, че аз няма да пия хормони, от които се пълнее, тя ме увери, че няма да се случи. Опаковката, която тя има в кабинета си, е поне от 97-ма година. след като си ги купих (на първо място цената - 7лв на фона на 16 за ясмин) и се зачетох, ми стана лошо, наистина повишават риска от онкологични заболявания....

# 10
  • Мнения: 0
Сестра ми от скоро приема Диане 35 и каза че е много доволна от тях и ми ги препоръча и на мен тъй като аз съм с много болезнен цикъл след като прочетох повечето коментари за тези таблетки се отказах да ги взимам пък и 35лв. не са никак малко и ако може някой да ми каже по-леки и по-пречистени противозачатъчни ще съм много благодарна защото аз съм на 23г. и не искам един ден като се погледна в огледалото да приличам на мамут

# 11
  • Мнения: 1
Здравейте!
Предписаха ми Диане , заради нередовен цикъл и кисти, и имам няколко запитвания :
1.Цикъла ми дойде на 28 Януари(предизвиках ме го с други лекарства) и от 30 Януари започнах с първото хапче Диане , това ще рече на 3-тия ден от цикъла, на 19 Февруари( преди 2 дни) ми беше последното хапче и сега се чудя как е правилно да постъпя защото ми е първа опаковка.
Сега трябва да изчакам 7 дни почивка и на 8-мия пак да ги почна , но това се пада на 27 Февруари, а цикъла го чакам на 28 , а те се пият няколко дни след идването и съм малко неоринтирана какво да правя или да изчакам повече от 8 дни?
2.С това лекарство не може да се забременее нали така ?, защото получавам често гадене , сигорно е страничен ефект(дано).С моя приятел махнахме кондомите , след приемането на 7-мото хапче, не съм изпускала таблетка докато ги пиех, и сега като съм в почивка 7 дни ,трябвали да се пазим с други средста ? И като започна с новото листче пак ли трябва да изпия 7 хапчета за да няма риск от забременяване ? Wink

# 12
  • Мнения: 1
Сестра ми от скоро приема Диане 35 и каза че е много доволна от тях и ми ги препоръча и на мен тъй като аз съм с много болезнен цикъл след като прочетох повечето коментари за тези таблетки се отказах да ги взимам пък и 35лв. не са никак малко и ако може някой да ми каже по-леки и по-пречистени противозачатъчни ще съм много благодарна защото аз съм на 23г. и не искам един ден като се погледна в огледалото да приличам на мамут
Ясмин се казват по-добрите

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт