Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 ян. 2012, 12:50 ч.

Питане

  • 304
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте,

Не съм сиг.,че туке  мястото да си задам въпроса,но все пак.Преди 4 дни с приятеля ми правихме секс,и той "свърши" в мен.2 дни след това се появи някакво странно кафеникаво течение и леки болки ниско долу в коремната област?Въпроса ми е :случвало ли се е на някой и каква може да е причината.

Благодаря предварително  и извинета ако не е тук мястото

# 1
  • Мнения: 603
Въпроса ти е по скоро за тук http://www.bg-mamma.com/?board=1.0  Peace

Но според мен, ако ти  закъснее цикъла с няколко дена си направи един тест  Peace

# 2
  • Мнения: 20
ако си в овулация, може да са се появили тези болки и да нямат нищо общо със свършването на приятеля ти в теб. все пак, аз бих се консултирала с лекар. успех!!!

# 3
  • Мнения: 6
Е да ,но мен ме притеснява това странното кафяво нещо Simple Smile Ще се консултирам с лекар ест.,но исках да видя дали на някоой др му се е случило,и каква е била причината Simple Smile) A й да то ми свърши преди 10-тина дни...Мерси пак Simple Smile)

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт