Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 ян. 2012, 22:01 ч.

Кървене

  • 350
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 20
Здравейте! Имам въпрос за едно кървене,което малко ме притесни. Пия Регулон от 4 месеца,а противозчатъчни общо от 4 год и половина. Последната ми цитонамазка е 2 гр с клетки с дистрофични промени. Този месец обаче 2 седмици след цикъла имах едно съвсем леко кафяво зацапване, следващата вечер пак,няколко капки,след което отидох на лекар и той ми каза,че шийката е чиста и нямам ранички. След това прокървих и след секс-няколко капки,дори не съм сигурна че беше кръв. На какво се дължи според вас?

# 1
  • Мнения: 20
казваш, че е 2 седмици след цикъл- може да си била в овулация, може да е от нарушение на някой хормон..разбира се само предполагам.

# 2
  • София
  • Мнения: 3 183
Може да се дължи на овулация, може и на нещо друго. За всеки случай, освен при гинеколог, отиди и при ендокринолог.

# 3
  • Мнения: 5
Здравейте! Имам въпрос за едно кървене,което малко ме притесни. Пия Регулон от 4 месеца,а противозчатъчни общо от 4 год и половина. Последната ми цитонамазка е 2 гр с клетки с дистрофични промени. Този месец обаче 2 седмици след цикъла имах едно съвсем леко кафяво зацапване, следващата вечер пак,няколко капки,след което отидох на лекар и той ми каза,че шийката е чиста и нямам ранички. След това прокървих и след секс-няколко капки,дори не съм сигурна че беше кръв. На какво се дължи според вас?
И при мен се получи същото ,ходих на лекар било е от овулацията.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт