Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 ян. 2012, 14:35 ч.

Банков рекет или до кога ще ни ...

  • 2 697
  • 24
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4
Момичета дайте съвет как да постъпя-издадоха ми кредитна карта от бг банка, не я ползвах изобщо, идеята беше да я имаме за евентуална екскурзия в Италия, която отпадна.Месец след издаването на картата подадох молба за ми закрият картата, приеха молбата, унищожиха картата и платих дължимото до датата на молбата. След две седмици получих СМС от банката за дължима годишна такса както и 2,20лв за СМС. След още време се оказва,че банката не е одобрила молбата ми за закриване на картата заради дължимата сума от 2,20лв за пратения СМС и съответно в последствие си искат и годишната такса.При положение че автоматично става изпращането на СМС уведомления и не са ги прекратили при подаване на молбата от мен, какъв е резона да искат и другите такси се питам.Ако подам жалба дали няма да е борба с вятърни мелници...Някой има ли опит или съвет,моля!

# 1
  • София, център
  • Мнения: 3 448
Е как хем са приели молбата и са унищожили картата, хем молбата не е одобрена и картата не е закрита?

Кое от двете е вярно?

# 2
  • Мнения: 4
Вече мислех че никой няма мнение, благодаря ти.Да, и аз това се чудя, как при приета молба и унищожена карта, както и при липса на предоставена услуга от тяхна страна ми искат таксите.Недоумявам! Картата ми я унищожиха пред мен, приеха молбата, платих до момента сумите на каса в същия момент и след две седмици получих СМС, след който от банката пращат и хартиена и и-мейл за годишната такса.

# 3
  • София, център
  • Мнения: 3 448
Допускам, че става дума за грешка от страна на служителите в банковия клон.

Предполагам, че си си запазила копие от молбата с вх.№, както и вносните бележки за платените такси.
Занеси ги в банковия клон и дано изгладите недоразумението.

# 4
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 3 204
Отидете  с бележките с който сте платили  и се разправяте  на място. Когато си закривате сметка в случая карта си изисквайте бележка ,че не нямате задължения  към банката. Длъжни са да ви издадат, такъв документ. За него също се плаща. Повечето не искат да го издават, но ако настояване, го правят. Запазвате си го в случай, че пак имат претенции да плащате нещо.  Peace
Повечето банки изискват да им се плаща ,годишна такса за картата.  Peace

# 5
  • Мнения: 4 892
Като са ти закривали картата да са проверили всичко.  По принцип като се издава карта се казва, че има и годишна такса, а ти си била длъжна да си я заплатиш. Това, че не си ползвала картата си е твой проблем /издаването на пластика, доставката и всичко свързано с картата си е разход, за който се дължат пари, включително и годишна такса, а ти си преценяваш ползваш или не/, но пък и от банката са сгрешили като са ти приели молбата и още тогава не са ти казали всичко. По този параграф ги бори, че не са ти дали коректна информация и че са те заблудили, може и да ти опростят таксата  Wink

В случая банков рекет е малко пресилено.  Grinning

# 6
  • Мнения: 4
Претенциите на банката са за неплатен СМС от 2,20 лв, изпратен автоматично две седмици след подаване и приемане на молбата ми, естествено след като няма плащане от моя страна на въпросните 2,20 лв си начисляват и годишната такса впоследствие. Въпроса ми е защо след писмено желание от моя страна за закриване на картата е необходимо да ми се праща съобщение за баланса две седмици по късно? Какво ме касае мен, че пращането става автоматично? За мен с подаването на молба и унищожаване на картата въпроса е приключен.За съжаление не поисках писмен документ че нямам задължения към момента на подаване на молбата за закриване.

# 7
  • Мнения: 4 892
Иди и си подай искане да ти се обясни случая, с входящ номер, направи си копие и когато си подавате молби за закриване на карти си правете копия и си искайте входящи номера. И сега може да си поискаш копие на молбата за закриване, за да се види дата и прочие  и ще го приложиш към оплакването. Накрай ги като се реши въпроса да ти издадат удостоверение, че нямаш задължение.

# 8
  • Мнения: 35 216
Стават грешки.
Подай си жалба, в нея опиши всичко. Ако не я уважат, тогава може да се каже, че са некоректни.
Не ми се е случвало точно това, но за други грешки винаги молбите ми са били удовлетворени, реагират адекватно.

Успех!

# 9
  • Варна
  • Мнения: 1 900
Отивай в банката да се изясните. Според мен си права, така че си търси правата.
Важни са датите на подаването на молбата, на СМС-а и на коя дата са ти разгледали молбата. Можеш да претендираш, че неправомерно ти искат пари за СМС-а, тъй като той е пуснат след като си внесла молба за закриване. Съответно, всички произтичащи от това задължения са невалидни. Да си оправят кашата, ако ли не търси КЗП.

# 10
  • Мнения: 4
Благодаря за отговорите, отивам утре сутрин за жалба, то се е видяло. Дано реагират адекватно, че тази мечтана екскурзия май ще ни излезе солено.

# 11
  • Мнения: 7 241
Е,ти поне си знаела,че имаш карта.
Лятото на 2008 година теглихме потребителски кредит.Тогава ни попитаха,желаем ли кредитна карта в размер на 200 лева,ние отказахме,като се подписахме на декларация,че НЕ ЖЕЛАЕМ тази карта.
Март 2009,получаваме писмо,че дължим 35 лева годишна така на кредитната карта.Отиваме в банката и установяваме,че наистина имаме издадена КК.Започнаха едни разправии,но ни казаха,че ако не платим 35-тя лева,няма да може да я закрием.Ако не я закрием пък,догодина нова такса.И,така-платихме си,закрихме я,а служителите-ни лук яли,ни лук мирисали се измъкнаха ненаказано.

# 12
  • София
  • Мнения: 15 537
Ако не е тайна коя е банката? Райфайзен?

# 13
  • Мнения: 7 241
Хич не е тайна.Банката е Пощенска.
Иначе за Райфайзен романи мога да напиша Whistling

# 14
  • Мнения: 10 583
А платила ли си годишната такса за обслужване на картата?

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт