Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • софия
  • Мнения: 464
Здравейте , искам да ви попитам дали сте се сблъсквали с такъв проблем.Миналата година сина ми изкара много тежък вирусен  , като резултат на неправилно и ненавременно лечение в инфекциозна болница. Сега в момента е с тежка гнойна ангина ( диагностици рана от проф.Георгиев -УНГ ). До този момент нямахме проблеми , но снощи след като изпи капсулата си антибиотик -след около 5-10 минути започна да се превива от болки в кръста - не може да си намери място чак от болки -показва ,че го боли отзад кръстчето до средата на гърба някъде - най вече кръста сочи и се държи там с ръчички . Помислихме си че е вдигнал рязко температура - беше 38 градуса . Пи нурофен и болката отшумя до десетина минути ( не мога да кажа дали от нурофена отшумя.Днес същата история се повтори след като си изпи антибиотика в 1 часа - след около пет минути го заболя пак кръста по средата на същото място . Дадох му пак нуровен и всичко премина за около 10 минути - отново не знам дали мина заради нурофена . Когато го болеше температурата му беше 37 градуса , но след пет минути беше 36,6 . Онзи ден бяхме на невролог - нямаше проблеми . Сега съм сама , естествено Джи пи то му не вдига телефон в събота и като си дойде мъжа ми ще видим какво ще правим . Но мен ме притесняват тези болки - мисля си дали е от антибиотика - но защо в кръста болка почти веднага след приема му . Притеснявам се да не е някакъв неврологичен проблем  . Антибиотикът му е Далацин С от 150 мг. до вчера на обед на 6 часа от тогава е на 8 часа Разни притеснения за менингити ми минават през главата , много се напатихме и тъкмо почна да се възстановява от последиците , които си бяха страшни направо .

# 1
  • Мнения: 27
  Помислете и върху варианта да е бъбречна криза.
  Направете нужните изследвания, за да се предотврати евентуално усложнение.

# 2
  • софия
  • Мнения: 2 174
Отивайте на нефролог- като се отхвърли тази причина,  може да се действа по-спокойно. http://www.zdraveto.com/index.php?option=com_content&task=vi … =16&Itemid=38. Вземи направление от личната и безплатно при др.Русинов .Там няма много чакане и съм доволна от доктора. А платено веднага в Токуда.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт