Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 136
Вчера в нашето табло смениха 2 електромера , в съседното 1 . Когато попитах от чисто любопитство защо ги сменят , като си работят електромерите , човекът каза " Така трябва ! "Вероятно за да ни набутват с повече пари , защото преди това , когато сменяха не бяха включили часовника за нощна тарифа и 6-7 месеца плащахме само дневна , много телефонни разговори и молби за оправяне на проблема без резултат , накрая отказах да платя поредната бележка само с дневна , върнаха си бележката уж за преработване , но я задържаха 2-3 месеца и след това ни изключиха " за нередовно плащане  Shocked и глоби , лихви , такса включване за наша сметка / без вина виновни ! / .
Та хич не ми се занимава с тези , но проблема е следния - след вчерашната подмяна на електромера  не можем да включим никакъв консуматор , било бойлер , или духалка на един киловат дори / и то по отделно , не едновременно /, защото лампите веднага остават на мижави жички , все едно на една фаза , и де факто можем само да си светим , нищо друго ! Моля ви , който знае да даде съвет , как да се оправям с тези , в рамките на какъв срок трябва да дойдат , да  не ни свият пак някой номер , и без това хората се оплакват ,че масово надписват сметките !

# 1
  • където и да е - само да е на море
  • Мнения: 329
За кое енерго става дума? За ЕОН мога да споделя, че редовно не начисляват нощна тарифа - все случайно се случва този проблем, а според общите им условия отговорност за това носи потребителят, т.е. той е длъжен да алармира дружеството, че не му се отчита нощна тарифа. При тази ситуация дружеството възстановява някаква (определена по тяхна преценка и неясни критерии) сума за нощна тарифа, но забележи - само за 6 месеца назад. За по-предни периоди не носят отговорност по общи условия (а няма потребител, който да не ги е подписал - нали са на бланка). В този ред на мисли пробвай да подадеш заявление до дружеството да възстанови сумите за нощна тарифа от когато не е начислявана (ще я видиш по сметките), а пък какво ще стане не се знае.
За слабото напрежение пак подавай заявление - тормози ги докрай, така и така не можеш да знаеш дали и сега не ти надписват сметките - нали таблото е заключено от тях и само те имат достъп.
Може да пробваш и с КЗП - поне могат да те консултират какви стъпки да предприемеш и в каква последователност.
Успех! Peace

# 2
  • Мнения: 136
Благодаря , Шани , че се отзова със съвет ! За EVN , става дума ! Лошото е , че като звъним по телефона , се правят на луди , нито пък идват , все едно нищо ! А за да подам заявление и да им отида на крака да се разправям трябва да пътувам 60 километра / отиване и връщане / , което предполага и да отсъствам от работа заради тях ! Не знам дали другаде се е случвало такъв проблем , ниското напрежение , може вероятно да изгори и електроуреда , който се опитвам да включа ! А то нищо не мога да включа , защото веднага проблема с крушката !

# 3
  • Мнения: 414
Като начало помолете някой който има опит с тока да премери напрежението в контактите, но не с китайските уреди а с нещо по качествено.
Прилича ми на лоша връзка на клемите, като допускам, че при предишния електромер не сте имали проблем с консумацията на тока.
Другото вече е описано.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт