Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 ян. 2012, 14:15 ч.

Проблем, моля за съвет

  • 507
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте,
Искренно се надявам някой да ми помогне със съвет.
На 36 години съм. Преди година забременях и направих аборт.
Миналата година се наложи и операция, диагноза: миома на матката, 3 миомни възела.
Правихме секс с приятеля ми и презерватива се скъса. Наложи се да пия Ескапел. След няколко дни реших, че ми идва и започнах да пия Жанин. В момента се чувствам доста зле. Как да постъпя в случая, да спра жанина и да чакам цикъла, който тръгна и спря.

Предварително благодаря

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте,

От описаното от Вас не става ясно каква е целта на приема на Жанин - предпазване на бременност, регулиране на цикъл или друга и дали те са Ви назначени от специалист. Като цяло самоназначаването на хормонални противозачатъни препарати (с изключение може би на медикаментите за спешна контрацепция като Ескапел) не е препоръчително. За съжаление без по-подробно запознаване с Вашата анамнеза, здравословно състояние и гинекологичен статус при пряк преглед нашите специалисти не могат да дадат конкретна препоръка. Като цяло е добре да се консултирате с Вашия гинеколог, с когото да споделите оплакванията Ви и да получите съвет за по-нататъшно поведение.

С най-добри пожелания,
Екип на АГ болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт