Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 23 ян. 2012, 14:50 ч.

Брада!

  • 2 633
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте! Дано съм уцелила раздела.  Остават още няколко месеца  докато спра да приемам Дуфастон и ще ми изпишат за хормоните лекарства. На 19г. съм и не мога да се гледам вече!  #Crazy #Crazy #Crazy Имам брада! Не е един или два косъма!  Cry Cry  Някои са черни!  Първо беше само мъх, но сега... Не са дебели, но се забелязват. Меки са.  Не съм истерия или нещо от този сорт, но съм младо момиче, студентка и искам да си взема нещата от живота.
 Чета доста по сайта, но някои теми са от 2006г.  Информацията е стара и все пак реших да питам за фотоепилация или лазер.  Моля ВИ, препоръчайте нещо по въпроса!

# 1
  • Мнения: 20
Здравей! не се притеснявай. сигурна съм, че е ужасно и напълно те разбирам. не мога за съжаление да ти дам точен метод, по който да премахнеш косъмчетата, но ако са по-малко пробвай с пинсета. има и лентички за лице на различно марки, според вида кожа, може и те да ти свършат работа. имаш ли други странични ефекти от дуфастона? може да попиташ лекуващият ти лекар да го замени с нещо, ако е възможно и ако състоянието ти позволява. надявам се и други по-опитни от мен да се включат. успех Hug

# 2
  • Мнения: 0
Благодаря за отговора!

От години имам проблем с  нередовния цикъл и имам мъх още преди приемането на Дуфастона, но благодарение на него ми се нормализира цикълът.

# 3
  • София
  • Мнения: 2 658
Аз преди години имах подобен проблем,макар и не като твоя след прием на хормонални лекарства. Премахнах ги с лазерна епилация много ефективно. Определено е доста скъп метод, но ефект има и то след години. Аз ти препоръчвам да отидеш при лекар дерматолог, а не в козметично студио. Аз лично ходех при Доц. Казанджиева в Мед. Академия в Кожна клиника.

# 4
  • Бургас
  • Мнения: 3 112
Козметичките ги махат с електрическа пинсета.Не растат после груби и черни.
Не се притеснявай,това са бели кахъри.Ако ги махнеш сама,после може да рецидивират. Mr. Green

# 5
  • Мнения: 0
Аз преди години имах подобен проблем,макар и не като твоя след прием на хормонални лекарства. Премахнах ги с лазерна епилация много ефективно. Определено е доста скъп метод, но ефект има и то след години. Аз ти препоръчвам да отидеш при лекар дерматолог, а не в козметично студио. Аз лично ходех при Доц. Казанджиева в Мед. Академия в Кожна клиника.


Не съм приемала хормонални лекарства.  Simple Smile Дуфастон е само за регулирането на цикъла. Simple Smile Очаквам да ми предпишат скоро първото. Simple Smile

 slavka70, не са един или два вече.  Shocked

# 6
  • София
  • Мнения: 2 658
Как да не е хормонално лекарство? Дуфастона е прогестерон.  Peace

# 7
  • Мнения: 1
Ако ги махнеш в домашни условия става по-зле.Ходи при козметик.Аз ходя веднъж в месеца и почти след година много се разредиха и намаляха.Тези черните,които описваш ти, козметичката ми ги маха с електрическата пинцета и след това не са толкова упорити.Успех и да знаеш- този проблем ще се реши лесно   bouquet

# 8
  • Мнения: 4 841
И все пак преди да ти предпишат хормонални хапчета,пускаха ли ти изследвания на хормоните???
Явно тестостерона ти е повишен,изследвай и останалите преди да започнеш лечение.
Пусни си и 17OH prog,но всъщност това е работа на ендокринолога.

А относно косъмчетата,може и с пинсета ,и с кола маска да ги махаш.
Не се притеснявай ,много жени имат такъв проблем.

# 9
  • Абсурдистан
  • Мнения: 10 665
Аз преди години имах подобен проблем,макар и не като твоя след прием на хормонални лекарства. Премахнах ги с лазерна епилация много ефективно. Определено е доста скъп метод, но ефект има и то след години. Аз ти препоръчвам да отидеш при лекар дерматолог, а не в козметично студио. Аз лично ходех при Доц. Казанджиева в Мед. Академия в Кожна клиника.
Не съм приемала хормонални лекарства.  Simple Smile Дуфастон е само за регулирането на цикъла. Simple Smile Очаквам да ми предпишат скоро първото. Simple Smile
 slavka70, не са един или два вече.  Shocked
Дуфастона си е хормонално лекарство отвсякъде Peace прогестерон. Peace

# 10
  • Мнения: 3
И една моя приятелка е ходила на лазерна епилация на лицето. Много е доволна. Скъпо е, но според мен си заслужава. За сравнение - аз ходих на фотоепилация на краката и не виждам голям успех (след 3 процедури).

Общи условия

Активация на акаунт