Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 26 ян. 2012, 17:55 ч.

въпрос - може ли мобилния ми оператор да ми откаже разпечатка за изминал период

  • 995
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 94
Здравейте, не съм сигурна дали темата ми е за тук, но и не зная къде да я публикувам. Моля ви ако някой е наясно да ми отговори. Искам разпечатка от мобилния си оператор за изминалия месец, а те ми отговарят, че е трябвало да я заявя предварително. Е, питам аз ако някой се съмнява в изговорените минути няма ли право да поиска разпечатка със задна дата, и какви стъпки трябва да предприема аз

# 1
  • София
  • Мнения: 1 986
Е, не можеш ли да си видиш електронната фактура в сайта на оператора ти? newsm78
Там има разпечатка на разговорите, които си провела по минути.
Всеки месец си поглеждам фактурата и изговорените минути.
А имам телефони на два мобилни оператора - МТел и Виваком.
Преди имах и на Глобул и там можех да виждам какво става със сметката ми.

Регистрирай се в сайта и виж там какво ще ти излезе.  Peace

# 2
  • Мнения: 94
Ами проблема всъщност е, че ние сме в група. Повечето от телефоните си имат разпечатки, но този беше прехвърлен от м-тел към виваком, и нещата така си и останаха. Няма разпечатки, даже и договор няма в момента. Изтекъл е и нищо не е подновявано. Въбще е някакъв пълен хаос. А

# 3
  • Ямбол
  • Мнения: 23 059
Може да ти откаже, ако не си титуляр на сметката.
Нашите служебни са в група също и разпечатки получаваме от титуляра(шефа).

# 4
  • Мнения: 94
Ами там е работата, че заедно с титуляра на сметката поискахме разпечатката, и пак отказаха.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 986
Тогава се обрнете към търговския ви представител за фирмените телефони.
(Ама и аз как го казах .....  Whistling)
За всяка организация има човек от мобилната компания, който отговаря за сметките ви.
Той ще ви помогне и ще ви съдейства, за да видите разпичатката.

# 6
  • Мнения: 0
Ами там е работата, че заедно с титуляра на сметката поискахме разпечатката, и пак отказаха.

А получихте ли отговор защо ви се отказва? За кой мобилен оператор става въпрос? Rolling Eyes

# 7
  • Мнения: 69
Не би трябвало да ви отказват фактура. Аз съм регистрирана на сайта на моя мобилен оператор и от там си гледам фактурата!

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт