Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 6 фев. 2012, 19:40 ч.

Много ниско кръвно 45/70

  • 6 232
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 841
Някой може ли да ми каже с какво да си повиша малко кръвното.Освен айран със сол.Преди ми помагаше,но от вчера съм с такова кръвно и нито колата,нито шоколада помага да  го кача.
Супер зле се чувствам,постоянно ми се мотае главата,трепти ми всичко,нямам сила да ходя...

Още един въпрос-от какво пада така кръвното?
Възможно ли е да е хормонално?

Не е ли опасно да е толкова ниско?

# 1
  • Мнения: 2 157
Някой може ли да ми каже с какво да си повиша малко кръвното.Освен айран със сол.Преди ми помагаше,но от вчера съм с такова кръвно и нито колата,нито шоколада помага да  го кача.
Супер зле се чувствам,постоянно ми се мотае главата,трепти ми всичко,нямам сила да ходя...

Още един въпрос-от какво пада така кръвното?
Възможно ли е да е хормонално?

Не е ли опасно да е толкова ниско?

И аз съм с такова кръвно освен това което си вземала и ти вземам мед.

# 2
  • Мнения: 1 197
Кафе???

Вземате ли някакви лекарства, които са за други заболявания, но освен това могат да повлияят върху кръвното налягане?

През последните години се появи някакво лекарство, което вдига кръвното налягане, не името му не помня. Поинтересувайте се, ще го откриете.

С такива стойности човек може да загуби съзнание. Консултирайте се със специалисти за причините за въпросните стойности.

# 3
  • Мнения: 4 841
Кафе не мога да пия,защото получавам тахикардия.

Да,пих един месец Дехидрокортизон,но го спрях.

Sad

# 4
  • София
  • Мнения: 8 768
И аз съм с много ниско кръвно и по принцип се чувствам много добре, но като ми падне повече или събера двете граници, най-бързо ми помага разтворена във вода захар.
Но ми се е случвало да ми стане много лошо - точно както ти го описваш - с треперене на цялото тяло, замайване, слабост и невъзможност да си стъпя на краката - в продължение на 2-3 дни и нищо не ми помага, а после както изведнъж ми е прилошало, така изведнъж се оправям от самосебе си.

# 5
  • Мнения: 20
Здравей, и аз имам проблем с ниското кръвно. На мен също нищо не ми помага. Вчера бях на ендокринолог по друг повод и го питах може ли да имам толкова ниско кръвно заради някой хормон и той отрече (да кажа само, че ходих при шефа на ендокринологията).. Иначе това, от което аз получих алергична реакция беше гутрон- дават го за ниско кръвно. Билково, което на мен ми действаше доста добре е жен шен - но течен. Този на хапчета е пълно менте. Може да отидеш в някоя билкова аптека, например в центъра има аптека "Лечител" аз от там си купувах моя. За мен беше доста ефективен, държеше ми кръвното 90/60 и се чувствах добре с такова кръвно. Спрях да го пия, защото започнах да пия ксанакс (с ПА и вегетативна дистония съм) и мога да кажа че и бензодиазепините и антидепресантите регулурат кръвното до голяма степен- ако в високо го свалят малко и ако е ниско го повишават - но разбира се, ако нямаш нужда изобщо не ти препоръчвам да ги пиеш. Иначе и аз съм се консултирала с какви ли не лекари за това кръвно и всички казват- това е положението, млада си, ниско ще ти е кръвното. Успех и дано съм била изчерпателна.

# 6
  • Мнения: 4 841
Reiny,в такъв случай много се надявам наистина да мине от само себе си.Защото ми е 4-ти ден и положението е ужасно.А най-странното е че дори нощем ми се вие свят...:X

joan_25,наистина беше много изчерпателна,благодаря ти!!!!
Проблема при мен е ,че и аз страдам от вегетативна дистония.И като ми стане зле,с паниката покрай това засилвам всеки симптом.Но все още не съм посмяла да пия ксанакс.Той ти действа добре?
Най-силното,което съм пила за момента беше Атаракс,и се чувствах доста добре с него.
Вчера личната ми лекарка ми каза точно женшен да си купя.Ще го направя.Simple Smile
Странно и интересно ми е защо ендокринолога ти е казал,че хормон не може да повлияе на кръвното налягане.На мен снощи лекарката ми каза,че от надбъбречните жлези падало кръвното.А моите не са в ред(хормон извън норма).Оф ,не знам вече.Знам само,че е ужасно гадно!

# 7
  • Мнения: 20
Ами и аз вече не знам, всеки лекар си има собствена представа за света, такова чувство имам. Иначе аз съм с вегетативна дистония, ПА и аденом на хипофизата  Laughing Относно Ксанакса, пак съм чувала противоречиви мнения, но като цяло на мен ми помагаше - изписва се със зелена рецепта и пише в листовката да не се пие повече от 6-8 седмици с периода на спиране. Е, аз го пих повече от 6 месеца и после когато го спирах се чувствах зле първите дни. Като цяло и при почването докато свикне организма също ми беше малко дезориентирано. Но при всеки е различно. Някой с години прият подобен род лекарства и после нямат проблеми със спирането.

Исайкова, на теб кои хормони са ти изследвани?

# 8
  • Мнения: 4 841
Ясно.За момента още изчаквам,докато съвсем не полудея Simple Smileхахха

Хормоните,които ми изследваха бяха TSH и 17ОH progesteron .Втория ми го назначиха,заради косопад и нарушения в цикъла.Той е хормон на надбъбреците,и доколкото знам влияе на кръвното.Но колко и аз не знам.Три пъти над нормата ми е . :X

И пролактина ми изследваха,но той беше в норма.

# 9
  • Мнения: 20
Мерси много за информацията и на мен предстой да ми изследват още хормони заради аденома  Grinning

# 10
  • София
  • Мнения: 8 768
Reiny,в такъв случай много се надявам наистина да мине от само себе си.Защото ми е 4-ти ден и положението е ужасно.А най-странното е че дори нощем ми се вие свят...:X



Дано се оправиш съвсем скоро!  Hug Ходи ли на лекар? Притеснително е, че имаш и други проблеми - със сигурност усложняват ситуацията.
Иначе ако това може да те успокои по някакъв начин - аз също не мога да спя нощем като ми стане така, точно от виенето на свят. Наистина е страшно неприятно.  Confused

# 11
  • Мнения: 303
Капки Вивотон- немски са и са малко скъпи, освен това и горчат, но така е с всички препарати за повишаване на кръвното налягане.
Той е на хомеопатична основа и се дава без рецепта.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт