Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 фев. 2012, 10:53 ч.

Противозачатъчни и миома

  • 1 783
  • 7
  •   1
Отговори
  • Мнения: 715
Здравейте.Искам да попитам-приемането на противозачатъчни вреди ли по някакъв начин на миомата.Ще се консултираме и с лекар,но да поотпусне тоя студ.Ако някой има такава информация,моля да сподели.Благодаря ви   bouquet

# 1
  • тракийка съм
  • Мнения: 1 979
И мен ме вълнува това
Гинеколожката ми изписа противозачатъчни,
след, като ми откри два миомни възела
Аз имам проблеми с цикъла, и не разбрах тези хапчета,
ще повлияят ли на миомата, или са само за регулиране на цикъла

# 2
  • Стара Загора
  • Мнения: 35
Ще се опитам да споделя моя опит , с предварителната уговорка , че всеки случай е индивидуален и не може да бъде съпоставян с друг подобен.
След неизяснени обстоятелства за наличието или отсъствието на миомен възел (някои лекари твърдяха  че имам миома , други точно обратното ) един Старозагорски "специалист" реши да ми изпише контрацептив , макар че бях на 37г. Точно този лекар беше един от тези , които твърдяха , че нямам миома . Но конрацептива ми беше изписан по друг повод , впоследствие разбрах , че е било грешка . Тогава все още не бях изгубила доверието в лекарите и вярвах на преценката им. Започнах употребата на предписания  медикамент , доколкото си спомням това беше "Линденет -30" , в резултат на което получих пробивно кървене и отново по съвет на същия лекар спрях употребата му. Не зная каква беше причината за невъзможността да употребявам орален контрацептив - хормоналния ми статус , възрастта ми , или наличието на миомен възел , но резултатите бяха меко казано трагични.
Грешката на този "специалист" беше като детска игра в сравнение с останалите събития , които последваха  и които мога да окачествя , не като лекарски грешки , а като чиста проба престъпления , но това е друга тема. В резултат на тези лекарски грешки  "невидимата" миома се самоизроди и излезе на бял свят. Но доста акушер-гинеколози мисля , че трябва да си преговорят учебниците и да си преосмислят действията от морална и етична гледна точка.

Здравейте.Искам да попитам-приемането на противозачатъчни вреди ли по някакъв начин на миомата.Ще се консултираме и с лекар,но да поотпусне тоя студ.Ако някой има такава информация,моля да сподели.Благодаря ви   bouquet
Мисля , че не би трябвало да се употребяват медикаменти , особено  хормонални , без да са предписани от лекар. Още повече , като имаш информацията за миомен възел....!

# 3
  • София
  • Мнения: 6 449
Пали, ако имаш миома не си прави експерименти с противозачатъчни на своя глава.  Naughty NaughtyПо принцип миомите са хормонално-зависими гадинки и само лекар може да ти каже какво е най-доброто решение, съобразено точно с твоя случай!

# 4
  • тракийка съм
  • Мнения: 1 979
Пали, ако имаш миома не си прави експерименти с противозачатъчни на своя глава.  Naughty NaughtyПо принцип миомите са хормонално-зависими гадинки и само лекар може да ти каже какво е най-доброто решение, съобразено точно с твоя случай!
na мен точно гинеколожката ми ги изписа Rolling Eyesза регулиране на цикъла-оскъден, като зацапване,само един ден имам нормално кървене.така и не разбрах ще повлияят ли на миомата и по какъв начин

# 5
  • София
  • Мнения: 6 449
Пали, пробвай с още едно мнение на друг лекар. За твое собствено успокоение, че си направила най-доброто за себе си. Hug

# 6
  • София
  • Мнения: 847
Миомата може да нарастне от противозачатъчни! Внимавай много.

# 7
  • Мнения: 715
Противозачатъчните съдържат хормони,които подхранват миомата и затова не се препоръчват.Миомата ще порастне много бързо от тях.Така ми каза лекарят при когото ходя.

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт