Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 фев. 2012, 14:54 ч.

проблем с цикъла

  • 651
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте,
от няколко месеца започна да ми закъснява цикъла. Ходих на преглед и ми изписаха да пия примолут нор три дни и после три месеца по схема - от 16-ти ден , 10 дни 2 пъти по едно. Впродължение на тези три месеца ми идваше редовно, но след като спрях хапчета спря и цикъла. Следваща стъпка е пак Примолут нор 5 дни и после 6 месеца по схема. Въпросът ми е тази стимулация с Примолут не е ли 
нож с две остриета и каква е гаранцията, че след като ги спра след 6 месеца пак няма да ми спре цикъла. Благодаря!

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте!

По принцип Примолут-нор е орален гестаген (прогестероно-съдържащ препарат), който се използва за регулиране на месечния цикъл, а не е вид стимулация. Във Вашия случай, ако имате въпроси и притеснения относно приема на медикамента, най-добре е да се обърнете към Вашия лекуващ лекар.

Поздрави,
Екип на АГ Болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт