Имам един проблем и не знам към кой да се обърна,бих искал да помоля за мнение и съвет хора,изпадали в моята ситуация.
Проблемът е следния:
Получих фактура за изминалият месец от мобилния си оператор-Мтел,че дължа сума,възлизаща на 30 лв.Дотук добре,но през този месец не съм използвал почти тази карта,тъй като имам и друга -на Вива ком.Влязох да проверя електронната си фактура и с интерес установих ,че съм "използвал" мобилен интернет ,като за целта се е налагало да ставам в малките часове на денонощието /според разпечатката/ имайки предвид,че моят телефон не поддържа такава функция.
Подадох оплакване,но ми писаха,че след направена проверка всичко е таксувано съвсем коректно.
За жалост това далеч не е всичко.С огромна изненада установих,че са спрени изходящите ми повиквания заради надвишен лимит,който е 50 лв, а сметката,която съм "натрупал" за изминалите 4 дни е .....85 лв.Значи това е абсолютно невъзможно,тъй като през изминалите 4 дни съм звънял 3-4 пъти от въпросната карта и то сами в група "Семейство и приятели и сметката ми за този период би следвало да е 0 лв.Недоумявам как е възможно това?!
Бесен съм ,че ми се налага да заплатя над 100 лв. за тази две фактури за услуги,които не съм използвал.Явно Мтел са станали неописуемо нагли и смятам спра да ползвам услугите им веднъж завинаги след този фарс,който ми спретнаха.
Искам да попитам каква е процедурата в "защита на потребителя" и биха ли могли да ми окажат съдействие и изобщо възможно ли е да се докаже по някакъв начин,че не съм ползвал нито интернет,нито съм навъртял тази сметка??
Твърдо съм решен да си търся правата,ако някой е минал по този път ще се радвам да сподели горчивия си опит и да ме посъветва какво да правя???
Благодаря за отделеното време!