Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 март 2012, 18:11 ч.

Странични ефекти от ципралекс

  • 1 578
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте на всички. Пускам нова тема, защото другата е заключена.
Моят случай е следния: Приятелят ми е студент. Имаше проблеми със съквартирантите около 4 месеца, след това дойде сесия и имаше един тежък изпит, които го взе от 3 път. Като цяло много напрегнато му беше и като си взе изпита и се премести в нова квартира, се получи едно отпускане и успокоение и тогава започнаха големите проблеми с нервите, сърцебиенето и липсата на сън. Личният лекар му предписа Ципралек 10мг+сънотворни, които той пи 6 месеца. След тези месеци проблемите изчезнаха, но имам чувството, че тези лекарства оказаха силно влияние върху нервната му система - стана страшно бавен, флегматичен - в миенето на зъбите, обличането, дори походката му е бавно /във всяко действие/, концентрацията му е страшно ниска-преди беше добър математика, а сега... и в същото време се ядосва страшно бързо и за глупости стават велики скандали. Бих желала вашето мнение, дали това всичко е от тъпия ципралекс... Хора помогнете, защото връзката ни се клати.

# 1
  • в джунглата
  • Мнения: 687
И при моята майка ципралекса действа прекалено отпускащо и забавя действията, но не е станала раздразнителна даже напротив много е чувствителна.

# 2
  • Мнения: 0
Тази мудност му пречи-закъснява за работа, изпуска срокове, забравя разни работи. Сега ходи на йога, но да ви кажа честно няма ефект.
Искам да попитам това лекарство по принцип силно ли е /в упътването четох, че се приема от хора склонни към самоубийство???/.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт