Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 11 март 2012, 16:08 ч.

Кафеникаво зацапване в 5 г.с.

  • 1 127
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 327
Здравейте! Бременна съм в 5 г.с. и в петък имах кафеникави капки след ходене до тоалетна. Бях на лекар в събота,но ми каза само ако усетя болка да пия но шпа,не ми обясни на какво се дължи. Днес обаче имах леки болки и изпих 1 но шпа,след кат отидох в тоалетната видях че бельото ми е доста зацапано с кафеникава течност.На преглед съм чак на 17.03. Какво да правя?Повод за притеснение ли е това?

# 1
  • Мнения: 2 445
Здравейте!

Продължавайте приема на Но-шпа, 3 пъти по 1 таблетка дневно. В случай обаче, че кървенето се усили, най-добре се консултирайте по спешност с Вашия лекар, без да чакате назначения Ви час.

Поздрави,
Д-р Татяна Арабаджи
АГ болница "Д-р Щерев"

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт