Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 13 март 2012, 15:10 ч.

Резервация през booking

  • 6 086
  • 20
  •   1
Отговори
  • Мнения: 258
Моля за помощ.
Направих резервация през booking за хотел във Виена с безплатна анулация. В условията за резервация поше, че не се изисква депозит.
Току що обаче ми се обадиха от банката с въпрос аз ли съм направила транзакцията през кредитната ми карта. Попитах парите не са ли само депозирани и ми отговориха, че са наредени и ги дължа, респективно дължа и лихва.
Какво да правя в този случай. Това обичайна практика ли е? При предишни резервации не са ми изисквали парите предварително.

# 1
  • Мнения: 2 286
На мен поне два пъти ми се е случвало хотела да ми дръпне парите даже без да получа уведомление от банката. В единия случай ми се наложи да анулирам резервацията и парите ми бяха възстановени и мисля, че това не отне много време след анулацията. Във втория случай просто си седяха в сметката на хотела и след това не плащахме нищо. Резервационните сайтове гарантират за анулацията, но те не могат да знаят политиката на всеки хотел относно депозит за времето на резервация или предварително теглене на парите. Мисля, че няма нищо обезпокоително, особено ако имате документи за транзакцията.

# 2
  • Мнения: 0
В случай, че при правенето на резервация не е имало изрично условие за предплащане, имате пълното право да си поискате парите. Customer Service ще ви съдействат за това. В случая според мен става въпрос за немарливост на даден служител в дадения хотел, а не за масова практика. При положение, че влизат по над 100 резервации на ден се случват грешки дори и за предплащания.

# 3
  • София
  • Мнения: 676
ilianagm, ние сме ползвали услугите им, но не са ни дърпали пари. Пиши на хотела дали са поискали парите. Може да е от друго място, ако си правила и друга поръчка.

# 4
  • Мнения: 1 440
Аз направих резервация за Флоренция-пишеше,че няма да вземат пари от картата,а че ще се депозират и се  плащ ана място. В момента нарезервацията обаче, веднага ми дойде СМС от банката,че парите са дръпнати. Това означава ли,че не трябва д аплащам на място-обърках се и аз Tired

# 5
  • София
  • Мнения: 150
Аз направих резервация за Флоренция-пишеше,че няма да вземат пари от картата,а че ще се депозират и се  плащ ана място. В момента нарезервацията обаче, веднага ми дойде СМС от банката,че парите са дръпнати. Това означава ли,че не трябва д аплащам на място-обърках се и аз Tired
Имахме подобен случай с резервацията на хотел в Рим. Няколко дни или седмица преди заминаването ни и ние получихме SMS за плащане към хотела. Проверихме и се установи, че само са заявени, т.е блокирана е сумата. Платихме когато пристигнахме в Рим. Не помня след колко време сумата беше разблокирана.
Картата е AMEX и при нея виждаме блокираните суми доста време преди да се изтеглят реално.(онлайн банкиране)

# 6
  • Мнения: 258
Писах на booking с молба за съдействие по проблема ми. След тяхна проверка ме уведомиха, че парите са неправилно изтеглени. Казаха, че до 14 дни ще се върнат по сметката ми. Е да, върнаха се, ама на 190 евро загубих 10 някъде по трасето (май от курсови разлики), при условие че ми изпратиха и копие на платежното - получила съм 190, ама съм задължена с 10 евро.Rolling Eyes
На следващия ден получих ново писмо от booking, с което ми казват, че няма да работят с този хотел повече. Или да запазя резервацитя си и да контактувам с хотела директно, а не през тях  или да я анулирам. Аз реших да я анулирам и сега съм и без хотел във Виена.

# 7
  • София
  • Мнения: 713
Много неприятна ситуация. Дано успеете да си намерите бързо хотел Peace
Аз заради точно тези безплатни резервации предпочитам да запазвам хотели през отел.ком и през букинг, които са с платена резервация. Едно, че цената на стаите, които не са с безплатна резервация  винаги е по-ниска,заради плащането веднага и втори път, за да не ми тегли някой недобросъвестен хотел парите от картата при уж безплатната резервация Peace

# 8
  • Мнения: 258
А каква такса се заплаща при платена резервация?
А аз в booking така и не съм разбрала, че има платена резервация.

# 9
  • София
  • Мнения: 150
А каква такса се заплаща при платена резервация?
А аз в booking така и не съм разбрала, че има платена резервация.

Мисля има нужда от уточнение. Аз малко не разбрах roje22 ,но мисля има предвид "not refundable" и "refundable" резервации. Ползвали сме и двете. Вярно not refundable резервациите са доста по-евтини/ пример: миналата година платихме, мисля около 265 Е/4 нощувки/ за хотел в Барселона чрез not refundable резервация при която ти дърпат парите веднага, а нормалната цена беше около 700 Е, ползвахме Hoteltravel/. Booking сме ползвали само със refundable резервации, но и там сме виждали not refundable предложения.
Доколкото си спомням Hoteltravel са prepaid сайт и цените им са все not refundable. Booking имат и от двата типа. Така, че при резервация трябва да се чете  newsm78внимателно.

# 10
  • София
  • Мнения: 713
Да, magi_todorova   Peace Точно това имах предвид.
Плаща се веднага хотела на много ниска цена, а не че се плаща такса за резервация. Peace

# 11
  • Мнения: 258
Разбрах!
Но обикновено тези супер изгодни оферти са за двойни стаи , а ние ще сме с детето този път.
А освен booking кои други сайтове са с добро реноме, че да опитам и през тях.

# 12
  • Мнения: 151
 ilianagm,  потърси информация в темата за Виена, там има много конкретни въпроси и отговори, можеш да питаш момичетата за всичко, което те интересува  http://www.bg-mamma.com/index.php?topicrefid=18;topic=603434.285, има много "изпитани хотели" в зависимост от вашите желания - местоположение, цена, условиа и т.н.
Досега резервации съм правила само директно на сайта на избрания хотел, безпосредници ми се вижда по-сигурно и по-евтино - лично впечатление.

# 13
  • София
  • Мнения: 12 045
Здравейте!
Вчера за първи път резервирах хотел през booking.com .
При търсенето на хотел бях задала датите, за които искам да направя резервация, както и че настаняването трябва да бъде за 2 възрастни и 1 дете на 9 години. Резервирах стая с 4 легла (картинката в booking.com беше с 2 големи фигури + 2 малки Simple Smile , а в сайта на хотела за този тип стаи е написано, че са подходящи за 2 възрастни с 2 деца или 4 възрастни ). В потвърждението на резервацията ми, обаче,  ясно пише, че резервацията е за "max 2 persons". Веднага пратих мейл на Customer service, и помолих да ми разяснят дали в цената е включено и настаняването на детето, но вероятно отнема някакво време да върнат отговор.
Опитах да редактирам резервацията и да променя броя на настанените лица от 2 на 3, но не може да се прави такава корекция. Мога само да намаля на 1 лице.
Имали ли сте подобен случай? Нормално ли  е това? Колко време отнема връщането на отговор на запитванията?

# 14
  • Мнения: 1
Здравейте! Аз искам само да споделя негативен опит от резервация с Booking.com,  всв пак може да е полезно. За първи път резервирах хотел с тях в края на февруари за Барселона и няколко дни след резервацията я отмених, използвайки линка от потвърждението в мейла. Условията позволяваха промяна/анулиране и в този смисъл не съм имала проблем. Но вчера с изненада установих, че от хотела са ми удържали от кредитната карта цената за първата нощувка защото според тях не съм се появила!  Close Говорих с някакъв момък от Букинг, който нищо друго освен английски не разбираше и той ми каза, че не виждал анулацията в системата и не можел да ми помогне  ooooh! Сега писах и на хотела, да видим те какво ще измислят, нооооо..... Вече са ми взели 200 евро и хич не знам как ще се преборя.   #2gunfire Поне да го бях видяла по-рано докато бях в Барселона, да ходя на място да се разправям с тях Sad 

Общи условия

Активация на акаунт