Romantic Holidays / Романтик Холидейс - мнения?

  • 15 258
  • 20
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте! Някой, ако има впечатления от Романтик Холидейс, моля да ги сподели. По - конкретно ме интересува екскурзията им до Париж с автобус. ---> http://www.romanticholidays.net/%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BA%D1%83%D … %D0%B5%D1%82.html

Благодаря! Simple Smile

# 1
  • Мнения: 55
И аз точно за тази екскурзия се интересувам. Записвам се, дано някой сподели. Като цяло се интересувам и от мнения за агенцията

# 2
  • Мнения: 0
Здравейте.  Ние бяхме с Романтик на екскурзията им през юли Милано-Женева-Париж и в  началото бях останала с много добри впечатления от екипа в офиса.  За съжаление това впечатление напълно се смени, когато започна екскурзията.  В Италия всичко беше сравнително нормално и вечерта отпътувахме към Женева, която трябваше да разгледаме на следващия ден.  По незнайно каква причина обаче подминахме Женева и отидохме да спим чак във Франция.  На следващия ден трябваше да се връщаме 100 километра, за да разгледаме Женева за 2 часа!!!  и да бързаме към Париж минавайки обратно покрай хотела, в който преспахме!!! Разбира се за почивки за храна изобщо не си и помисляйте.  В Париж продължиха разочарованията. Хотелът беше по-зле от общежитие - беше в отвратителен квартал, стаята беше колкото леглото, наводнена, без климатизация, с единствен прозорец към коридора!!!  Екскурзоводката не направи нищо освен да ни се извинява как била забравила да ни предупреди в рейса, че в Париж са отвратителни хотелите.  Аз съм била и преди в Париж и мога да ви уверя, че трудно се намира толкова ужасен хотел и такова нехайно отношение.  А, да, и през цялото време в рейса екскурзоводката сричаше от някакъв учебник!!!

# 3
  • Мнения: 2
jeni46556 помниш ли името на хотела в Париж и екскурзоводката. Притесних се от коментара ти. Толкова ли ще е зле. Ние заминаваме на 27.08.

# 4
  • Русе
  • Мнения: 545
Да, и аз бих искала да знам името на екскурзоводката.

# 5
  • Мнения: 0
Името на екскурзоводката, която цитирате, е Пенка Иванова. Когато пътува, тя не срича от учебници, защото не използва такива, особено що се отнася до Париж. Явно екскурзията не ви е харесала, но мнението е твърде субективо и всичко, което описвате - преувеличено. Аз съм тази екскурзоводка и ви уверявам, че има много доволни туристи и от екскурзията, и от мене лично.

# 6
  • Мнения: 0
МИЛИ ДАМИ,НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙТЕ ДА ПЪТУВАТЕ С ФИРМА РОМАНТИК ХОЛИДЕЙС,МНОГО КОРЕКТНИ ,ТОЧНИ И КУЛТУРНИ ХОРА!А ПО ТЕМАТА ЗА ЕКСКУРЗИЯТА ДО ПАРИЖ-ГОРЕЩО Я ПРЕПОРЪЧВАМ НА ВСИЧКИ!ОТРАБОТЕНА,ТОЧНА И ИЗПЪЛНЕНА С НЕЗАБРАВИМИ ПОЗИТИВНИ ЕМОЦИИ,ОСОБЕНО,АКО Е ВОДЕНА ОТ ЕКСКУРЗОВОДЪТ ПЕНКА ИВАНОВА!ТОВА Е ЕДНА НЕВЕРОЯТНО ЕРОДИРАНА И ТОЧНА ЖЕНА,ОТ КОЯТО ВСЕКИ ОСТАВА ДОВОЛЕН.ПЪТУВАЛА СЪМ С МНОГО ФИРМИ,НО ОТ РОМАНТИК ХОЛИДЕЙС ОСТАНАХ ОЧАРОВАНА!!!ЖЕЛАЯ НА ВСИЧКИ ДА ПЪТУВАТ КОЛКОТО СЕ МОЖЕ ПОВЕЧЕ,ЗАЩОТО ТОВА Е КУЛТУРА.....И НЕ ЗАБЕЛЯЗВАЙТЕ ДРЕБНИТЕ НЕЩИЦА......БЪДЕТЕ НАД ТЯХ И ЩЕ СИ ИЗКАРВАТЕ УНИКАЛНО!!!

# 7
  • Мнения: 1
ROMANTIC HOLIDAYS /TRAVEL COMPANY/
Здравейте  ,
бих желала да Ви споделя , опитът си с ROMANTIC HOLIDAYS/TRAVEL COMPANY/и по този начин да предпазя Вас ,Вашата екскурзия от провал съпътстван от лошо настроение и загуба на парични средства  .
За посрещането на новата (настояща) 2015 , ние с половинката ми избрахме културно-историческа екскурзия с натоварен , но интересен маршрут .
Още с тръгването –проблемите започнаха , автобусът беше пълен на 100% (при пътувания на разстояния над 250км ,планираната заетост на автобуса трябва да бъде 70-75% - не включваме шофьорите и екскурзовода).
 според закона в международните автобуси трябва да се предлага т.нар.  адекватна помощ- (закуски , топли и безалк. напитки и вода ) , уви при нас имаше полуадекватна помощ – само вода (0,5мл-1лв) и нещо подобно на Кола и Фанта , които можете да намерите във веригите за жълти стотинки .
Санитарен възел на разположение в автобуса нямаше , за дамите налагащи им се да извършат санитарни процедури , бе възможно само на долнопробни бензиностанции- платени . Но защо ли екскурзоводката-управител да  предвиди подобна необходимост, имайки предвид държанието и се намира в тежка фаза на клинактериума .
 Това беше само първото впечетление  , на което се наслаждавахме в течение на почти 19 часа преход до първото ни мястото за настаняване . Почти денонощие без адекватна спирка за храна и почивка беше допълнено с бавното и неадекватното  настаняване в хотел(около полунощ) до летището в Милано на приземен етаж т.е. от стаята излизаш на улицата ( ако бях сама или с приятелка не бих се чувствала в безопастност). За късмет не бяхме сами в стаята , компания ни правиха симпатични добре охранени паячета във всеки ъгъл .  Но нямах сили да се ядосам защото ни дадоха 8 часа за почивка –сън, душ,храна и т.н. Закуската бе на следващият ден в 8 (не беше лоша , даже ми хареса ) .
В последствие се оказа , че дори агентът продал ни екскурзията е крайно неосведомен и това си пролича от несъстоялите се допълнителни услуги (вечери) , които бяхме заплатили и желали.
 Съвет :Носете си бързовар в този и в осталите хотели имаше проблем с наличието на топла вода.
Ден2-ри:
Присигане в Милано ( почти по график ) и свободно време за разглеждане …… внимание……….2 часа . От личен опит Ви казвам ,че не се получава . Иначе е прекрасен град и научихме доста , докато екскурзоводката не се скара на своите туристи. Доста истерична дама на име Добринка Нейкова . Нееднократно бях потресена от изказванията и , особено на твърдението , че ние трябвало да следим за нея , а не тя за нас . Дамата не се бе подготвила с отличителен белег- (униформа , табелка , чадър ,флаг и т.н. ) , което я правеше трудна за откриване и следване сред тълпите от туристи ,  които имаше във всеки град.
След това ни заведоха в търговски център , който не беше толкова впечетляваш , там имахме отново 2 часа време ( културно –историческата ни екскурзия се превръщаше все повече в шопинг) . Отпътувахме за Френската Ривиера и пристигнехме с 2ч.30мин. закъснение . Настаняване в хотел и цели 9 часа за почивка.
 
Ден 3-ти:
Закуска в 7:30 и отпътуване за Кан . В Кан имахме на разположение 45 мин. За разглеждане – кошмар . Потеглихме към Ница и Монако , които разгледахме с почти същата скорост .
След 12 часа на преходи , спирки и тръгвания се прибрахме в хотела и имахме 50 мин да си починем и приготвим за отпътуване към Монако за посрещане на Новата година .
Заявихме трасфер до Монако за вечерта на НГ .  Ескурзоводката се постара да ни сплаши достатъчно , за последствията върху закъснелите в Монако , но самата тя закъсня с над 15мин , които прекарахме в подземен паркинг(отново подчертавам новогодишната нощ).
Ден 4-ти :
Посещение на Генуа . Отново продължителността на обиколката траеше 2 часа . Равносметка на деня – 2ч. култура + 8 часа в автобуса . И точно когато си мислиш , че ще се настаниш в уютна стая и ще си вземеш отпускащ душ , за да се насладиш на заслужена 6 часова дрямка ……..
шок и ужас – завивките в стаята са източник на телесни течности и прах , в банята е пълно с плесен , а топлата вода оново е проблем .

Ден 5:
Дами и господа , дойде моментър да посетим града не любовта Венеция- заслужава си , прекрасен град !!!
След като целият автобус изчака екскурзоводката ни да закуси и след като придъвквайки храната ни преброи .За първи път пътувахме само 30-40 мин до корабчето , което трябваше да специално за нас . Така и беше за нас + още 50-тина братя сърби .
Във Венеция имахме около 4 часа. Достъчно да разгледате  1,2 крупни забележителности , но без да се увличате много . Събрахме се и отпътувахме към Загреб , почти по план .  После посетихме поредният търговски център , който не беше по план. 
За да ни е още по –неприятно ни съобщиха , че вечерята , която сме заявили и платили месец по-рано няма да се състои . Изключително ме разтрои този факт , да разполагам с 2ч за обиколка на Милано , но да има 1 астрономически час , за да си напазаруваш в Карфур . Гласно изразих своето възмущение , след което станах обект на личностни напатки от екскурзоводката и нейните роднини . Добринка крещя , обвинява и хули собствените си клиенти , не еднократно .Тотална липса на професионализъм , такт или съпричастност .
Милион пъти съм казвала , който не може да се усмихва , да не работи в туризма.
Пътуването беше кошмарно , записах със звуковия    рекордер обидите , които ни отправи , но когато проверя дали е законно , ще ги добавя , за да оплътним твърденията с факти.
(И за да добиете престава за какво фъфлене и жаргонен говор става въпрос  )
Пристихнахме в Загреб с 2ч. закъснение , бързата програма на следващият ден се повтори , но бях изпълнена с оптимизъм , все след това се запътихме към България и никога ,никога повече не бихме използвали услугите на тази фирма , призовавам и Вас за същото.
http://ec.europa.eu/transport/passenger-rights/bg/29-other-modes-3.html
СЪВЕТ : Внимателно проучвайте , кои провежда екскурзиите . Често туропераоторите и турагенциите ,взаимно предлагат продуктите (екскурзиите си) и е възможно да купите от един , а да я провежда друг . Но ако този друг е Романтик , прекратете и изберете различно мероприятие . Ужасна компания , ужасно обслужване , ужасни хотели , покъртителен транспорт , несъобразени преходи ……

# 8
  • Мнения: 2
Здравейте, искам да споделя пътуването си с Романтик Холидейс през май 2015г.Дестинацията беше Испания и Южна Франция.През първите 2 дена всичко бе нормално.Изненадите започнаха след това.Ранното ставане и късно настаняване в хотели, които не отговаряха за категорията си.Не във всички хотели имаше сешоар, който е включен към пакет услуги.През целият ден без нормална спирка за храна и почивка .Времето за разглеждане на градовете безкрайно малко.Но и това се преживява все  пак човек тръгва с положителна нагласа .Най - голямата изненада беше  последната вечер когато ни настаниха в мотел намиращ се в нищото ,на които имаше само тирове и никакви коли.Настаняването стана след 21ч.Стаята  мизерна в истинският смисъл на думата миришеща на алкохол и евтин ароматизатор. Трябваше 2часа да се проветрява но миризмата си остана.По стените пълзяха щипалки,в банята нямаше сифон  да не говорим за топла вода.Представете си как си събрал добри впечатления през деня и те настаняват в мизерен мотел - ужас. Името  е Hotel Europa Motel 3*,Domodossola - Италия. На сутринта казах да екскурзоводката Добринка Нейкова ,че стаята не ми отговаря на пакета услуги ,които съм  заплатила.Отговори ми   да се обърна към комисията за защита на потребителя. .МИЛИ Дами,не пътувайте с тази фирма.В началото са любезни колкото да ви зарибят.Съжалявам ,но така бизнес не се прави....

# 9
  • Мнения: 1
Здравейте, искам да изразя мнението си относно туристическата агенция „Романтик Холидейз“ ООД Пътувах с тази компания за майските празници 2015 г. до Испания, Франция и Италия. Екскурзията беше много интензивна. Препускахме през градовете и нямаше никакво време за нищо, дори и ползването на  тоалетната беше лукс. Закусвахме към  7.00  – 7.30 ч. за половин час  и директно тръгвахме към поредната дестинация. Настанявахме се  в хотелите късно вечер. Винаги се бързаше, нямаше минутка спокойствие. Екскурзовода  Добринка Нейкова , която е и съдружник в „Романтик Холидейз“ ООД нито веднъж не попита как сме, как се чувстваме, дали има някакъв проблем. Тя се изразяваше  неправилно, бъркаше думи и се държеше неадекватно .Обиждаше туристите си!
Всичките хотели в които ни настаниха бяха доста отдалечени от  градовете, които посетихме по програма и ако искаш вечер да се разходиш  няма какво да видиш. Едно от местата за настаняване беше крайпътен мотел. На паркинга бяха паркирани само тирове. Намирахме се в нищото. Настаниха ни в таванските помещения на този крайпътен мотел, които бяха в окаяно състояние ( тоалетната счупена и мръсна с ръжда, миришеше на мухъл, тавана беше протекъл, душа счупен, водата за къпане беше ръждива). Добринка Нейкова не се постара да осигури на хората нормално нощуване в нормални условия. Всички хора настанени на таванските помещения бяха унизени да пренощуват в нечовешки условия, в мръсотия и мизерия. Всичко лъхаше на долнопробност.
При настаняването ни в околностите на Барселона късно вечерта и доста уморени автобуса паркира пред хотела, свалихме  багажа и се наредихме на рецепцията да изчакаме настаняването ни. Оказа се, че това не хотела, в който трябва да се настаним  и отново трябваше да качим багажа в автобуса. Дори не се извиниха на хората за причиненото неудобство.
Екскурзовода и съдружник на „Романтик Холидейз“ ООД Добринка Нейкова позволи на служителите в парка Гюел (Барселона) да се държат с нас като престъпници и направили нещо нередно. Както се бяхме подредили за влизане в парка, така изведнъж започнаха да ни гонят. След 2-3 мин. дойдоха други чуждестранни туристи, които бяха посрещнати подобаващо, а нас ни третираха като животни. Никаква реакция да се защити достойнството на хората, нейните клиенти.
Това е малка част от неуредиците, които съпътстваха нашето пътуване. 
Преди да организирате пътуване с туристическа агенция „Романтик Холидейз“ ООД помислете дали искате да  платите  за едно препускане, а не за екскурзия, както и за унижение и уронване на достойнството!

# 10
  • Мнения: 1
Аз съм пътувала два пъти с тях и останах доволна. Първият път Будапеща-Виена с екскурзовод Пенка. Жената беше изключително мила и обясняваше много точно. Не е имало препускания през градове, лоши хотелски стаи и т.н. Вторият път до Халкидики. Пак всичко беше ок. Малко ме стреснахте тук с тези негативни мнения.

# 11
  • Мнения: 2
Здравейте! Искам да попитам когато някоя тур агенция се издъни как им се търси отговорност?Кои ги контролира? И какви санкции им се налагат? Тук може само  бла бла ,а на практика кучето си лае ,а керванът си върви. [/b]   newsm78

# 12
  • Мнения: 2
Здравейте. И аз бих желала да споделя впечатленията си от услугите на "Романтик Холидейз" и по-специално от екскурзовода Добринка Нейкова.

Бяхме се записали със съпруга ми и баща ми за екскурзия, организирана от „Романтик Холидейз“, с намерение да посрещнем Новата година 2016 в Нови Сад. Наред с прекрасните изживявания и празничното настроение, имахме и доста неприятни изненади:

1.   Бяхме получили от вас надлежни указания да бъдем на 30.12.2015 г. най-късно в 6:15 ч. сутринта на пл. „Александър Невски“, откъдето се очакваше автобусът ни да потегли в 6:30 ч. Естествено, ние пристигнахме 10 минути по-рано – в 6:05 ч., но след като 2 пъти обиколихме площада и не открихме по номера автобуса, който щеше да ни извозва, в 6:20 ч., вече поизмръзнали и притеснени, най-после успяхме да се свържем по телефона с екскурзовода ни Добринка Нейкова, която ни обясни, че автобусът скоро щял да пристигне. Когато я попитахме къде точно да го чакаме, тя ни отвърна уклончиво, че ще зависи от това къде шофьорът успее да намери място за паркиране. Обиколките ни из площада продължиха още 10 минути от една страна, за да не изтървем автобуса, а от друга – за да раздвижим вкочанените си крайници. Най-после в 6:30 ч. видяхме спрелия автобус, но докато си донесем багажа, вече бяхме едни от последните, които се качваха в него. С изненада установихме, че и двете врати на автобуса бяха отворени, туристите безразборно се качват, а екскурзоводката се намира някъде към края на автобуса и вместо да дава ясни и точни указания кой къде трябва да седи, според предварителния й план, само създава хаос. Бяхме намерили 2 седалки една зад друга и тъкмо се бяхме настанили, когато тя дойде и ни каза, че тези места не са за нас и че трябва да се изместим. Местата, предназначени за нас вече бях заети от други хора и имаше само 1 свободна седалка за съпруга ми и мен, а баща ми трябваше да седне 4 седалки по-назад. Добринка Нейкова се опита да размести туристите, вече заели чужди места, но те отказаха да се преместят и тя ни заяви, че няма какво да се направи и се наложи баща ми да пътува с часове някъде назад сам сред напълно непознати хора.

2.   Автобусът, който трябваше да ни превози до Нови Сад беше в окаяно състояние: разстоянието между седалките беше прекалено малко (може би подходящо за деца от началното училище или за градски превоз, но в никакъв случай не и за пътуване в продължение на часове, като нашето), седалките скърцаха и се местеха сами назад, като произволно стесняваха разстоянията между тях, в автобуса нямаше вентилация – през цялото време стъклата бяха запотени и нищо не се виждаше навън, парното работеше едвам и на много хора им беше студено, на предните седалки нямаше мрежи за да може човек да постави бутилка с вода или книга, нямаше и найлонови пликове за боклук. Но най-шокиращото беше, че нямаше втори шофьор! Разстоянието от София до Нови Сад е около 500 км, голяма част от пътя – извън страната, пътувахме посред зима, всичко можеше да се случи, а нямахме резервен вариант за шофьор! Явно просто сме имали добър късмет! След като доста хора от групата реагираха негативно за автобуса, Добринка Нейкова беше принудена да уреди нов автобус  за връщането ни в София, за което й благодаря.

3.   Тъй като на 30.12.2015 г. пристигнахме вече по тъмно в Белград и не можеше да се осъществи разглеждането на града с кораб, така както беше предвидено в програмата, се взе решение това да стане на връщане – на 02.01.2016 г. Половината от групата, заедно с екскурзовода ни Добринка Нейкова щеше да се качи на кораба, а за останалите имаше свободно време за разходки, като ни бе определен час и място, където да чакаме автобуса. Лично Добринка Нейкова ни показа мястото и ни помоли да бъдем там в 13:45 ч., че дори и по-рано, тъй като нямало голямо движение в града. В 13:40 ч. ние (около 20 души) бяхме там и чакахме упорито на -7°С докъм 14:00 ч., когато вече не издържахме на студа и ледения вятър и буквално се натъпкахме в едно близко кафене, за да се сгреем. Автобусът пристигна едва в 14:10 ч. – с почти половинчасово закъснение!!! Не получихме нито елементарно извинение, нито логично обяснение за случилото се. Резултатът от това безотговорно и непрофесионално отношение е, че в първия работен ден на Новата година, съм на работа с хрема и температура. И едва ли съм единствената от групата ни в подобно здравословно състояние…

4.   Малко по-късно, по пътя на връщане, се разбра, че на границата има много автобуси и ще се чака с часове. Един от туристите даде предложение да пропуснем обиколката из Ниш, предвидена по програма, защото така или иначе вече бяхме уморени и премръзнали, навън беше тъмно и много студено, а и най-разумно би било да караме направо към Калотина с надеждата да минем по-рано границата и да се приберем в приличен час в къщи. Добринка Нейкова постави въпроса за гласуване. От целия автобус само 5 души изявихa желание да се разгледа Ниш, а всички останали искахме да пътуваме транзит към границата, но въпреки това, тя реши да се направи обиколката на града с автобус. Естествено, там изгубихме около час, което ни коства чакане на Калотина от около 3 ½ - 4 часа. Пристигнахме в София едва към 1:45 ч. след полунощ на 03.01.2016 г.

Надявам се тази публикация да предпази бъдещи туристи от подобни разочарования.

# 13
  • София
  • Мнения: 216
LP, освен за транспортните проблеми, моля, би ли споделила и за престоя ви в Нови Сад - хотел, програма, впечатления от новогодишната вечер. Иначе, това, което описваш за автобуса и за чакането на граница може да се случи, за съжаление при пътуване с всяка ТА.

Пътувах през септември с въпросната фирма и екскурзоводка/между другото много ерудирана жена/ до Венеция, Падуа и Феррара и съм изключително доволна от цялостното провеждане на екскурзията и с удоволствие пак бих пътувала с тях.  Peace

Последна редакция: ср, 13 яну 2016, 14:22 от bibi_2

# 14
  • Мнения: 1 606
Аз малко извън темата пиша,но искам да Ви кажа,че по границите на празниците се виси най-малко по 3 часа...Била съм и преди ,и на тази НГ на Калотина и няма никакакво значение в какво часово време отиваш....Тук ТА няма никава вина,просто трафика е такъв !!

Общи условия

Активация на акаунт