Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 28 март 2012, 21:53 ч.

проблем с месечния цикъл

  • 528
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Здравейте,

Моля ако темата не е за тук да бъде преместена. Искам да споделя с вас притеснението си и да попитам случвало ли се е на някой нещо подобно. Цикъла ми е редовен, нямам никакви проблеми, но този месец ми закъсня и на своя глава започнах да пия Дуфастон. Правих тест за бременност - отрицателен е. На третия ден от приема се появи  кафяво течение и болки в корема и кръста. Мога ли да кажа че ми е дошло и според вас имам ли повод за притеснение?

Благодаря ви предварително!

# 1
  • Мнения: 14 480
Ако ти е отрицателен теста -спри дуфастона.  Дуфастона е прогестеронов препарат. Ако бременност не е настъпила естествено е прогестерона да пада и цикъла идва. С дуфастона ти си вдигаш нивата на прогестерона и така си отлагаш идването на цикъла във времето.
По-добре да ти дойде цикъла нормално и пробвайте пак. Успех.
Понякога при мен МЦ започва с кафяво течение и най вероятно ти е дошъл. Но не си обърквай хормоните без нужда.

# 2
  • Мнения: 0

притесняваше ме кафявото течение защото продължи повече от 2 дни, но мисля че нещата започват да се нормализират. И аз също смятам, че въобще не трябваше да почвам с Дуфастона. Следващия път ще знам. Благодаря

# 3
  • Мнения: 1 126

притесняваше ме кафявото течение защото продължи повече от 2 дни, но мисля че нещата започват да се нормализират. И аз също смятам, че въобще не трябваше да почвам с Дуфастона. Следващия път ще знам. Благодаря

При мен лично такова кафяво течение се появява при смяна на климата, стрес и пр. други фактори и обикновено е ден-два преди цикъла и продължава до 2-3 ден от него. Не мисля, че има за какво да се притесняваш.

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт