Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 29 март 2012, 07:41 ч.

Проблем с Ясмин.

  • 544
  • 3
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4
Имам фоликулиеви кисти и  ми изписаха ясмин.Тъй като го пия за пръв път се пие от първият ден на месечния цъкъл.На мен ми дойде вчера (сряда)обаче се обърках и взех хапчето за понеделник.сега какво да праав да продължавам към вторник или да си мина на четвъртък направо.Някои ако е имал подобен проблем моля да  сподели.

# 1
  • Vraca
  • Мнения: 80
взимаш си хапчето за вторник и си продалжаваш,това не е проблем, защото всичките хапчета са монофазни т.е. с еднакво съдържание на хормони

# 2
  • Мнения: 4
ами аз вчера трябваше да си взема за сряда,днес за четвъртък трябва да взема.обаче нали обърках и взех за понеделник. сега мога ли да си продължа нормано,тоест за четвъртък да взема.

# 3
  • Vraca
  • Мнения: 80
следващото поред хапче си вземи, т.е ако си изпила хапчето за понеделник нищо че днес е четвъртък си вземи хапчето за вторник и т.н.

Общи условия

Активация на акаунт