За Булбанк и новите им условия.

  • 2 409
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 10 514
Пускам темата, за да я видят повече хора и да разберат какво им Сготви банката.
От 22 април Булбанк въвежда такса за всички дебитни карти. Под прикритието на нови функционалности, които другите банки дават безплатно, те задължават всички свеои клиенти да плащат поне по 1 лв. месечно, независимо дали се възползват от новите им 'услуги'.
Няма възможност човек да остане на старите им условия и да не ползва новите. За закриване на сметката/картата искат 12лв. такса.
Въпросът ми е има ли начин да се закрие сметката като се изтеглят всички пари от нея, тя се обяви за открадната, загубена или т.н. без да се плаща таксата. В общите условия на банката пише, че тя може да закрие служебно сметката ,но не е длъжна да го направи.
Въпросът не в 12лв., а в цялостното отношение на тази банка към клиентите й.

# 1
  • Мнения: 10 514
Ето и новите функционалности:
От 22.04.2012г. UniCredit Bulbank разширява възможностите за банкиране на картодържателите с дебитни карти – физически лица.
Благодарение на новата функционалност на дебитните карти, разполагаемата наличност ще се актуализира в реално време и вече ще можете:
  да ползвате сумата, постъпила по сметката, незабавно – чрез дебитната карта на банкомати и ПОС терминали в страната и чужбина или на каса във Филиал на Банката,
  да получавате и нареждате безкасови преводи от страната и чужбина както в офис на банката, така и чрез Булбанк Онлайн/ Булбанк Мобайл,
  да заплащате задължения по кредити и кредитни карти, лизинг, комунални услуги и др.,

без необходимост от откриване на допълнителна сметка.

Промяната превръща Вашата дебитна карта в мултифункционална сметка, съчетаваща предимствата на карта и разплащателна сметка, осигурявайки по-голяма гъвкавост и удобство на банковите операции.
Заповядайте при нас

За предоставяната допълнителна функционалност, UniCredit Bulbank въвежда такси между 0 и 1.50 лв. за месечна поддръжка, отразени в Тарифата на Банката за физически лица.

За повече информация можете да се обърнете към Вашия личен банкер или да посетите най-близкия филиал на банката, както и да се свържете с Център за контакт с клиенти на тел. 0700 1 84 84.
До 25 май 2012 г. всички клиенти могат да ползват новата функционалност, без да заплащат месечна такса.

# 2
  • Мнения: 234
 ooooh!

Последна редакция: пт, 27 апр 2012, 10:30 от пухи-пухи

# 3
  • Мнения: 693
Аз имам дебитна карта на Райфайзенбанк и ми натресоха тази таксичка от един лев на месец преди повече от година  Rolling Eyes Мислех си да сменям банката тогава, ама бързо ми стана ясно, че операцията е по съвместна и отърване няма  Close
Чак се учудвам, че Булбанк чак сега я въвеждат.

# 4
  • Мнения: 10 514
Не е повсеместно. В ПИБ таксата например е 30 ст. на месец, ЦКБ мисля, че нямат.

# 5
  • на брега на реката
  • Мнения: 141
Такса имат и други банки. Имам дебитна карта на ПИБ , която ползвам за болничните. Не бях ползвала болничен от юни м.г. През февруари бях болнични и трябваше да получа обезщетение за един ден. Ако беше за повече дни нямаше да разбера за таксите. Получих СМС , че ми е преведено обезщетението в размер на около 17 лв. Отивам да тегля, няма пари ,само 9 лв и стотинки. Направих си акаунт да мога да си виждам извлеченията и така разбрах, че явно от миналата година, ако не и по-рано е въведена месечна такса от 0,30 лв и годишна сигурно, защото преди превода картата е била на червено с 5 лв и стотинки , после са си удържали месечни такси за седем месеца. В крайна сметка от обезщетението нищо не мага да ползвам. Остатъкът ще стои да покрива бъдещи месечни такси и накрая ще трябва да внасям пари за да има за тях.  Ако болничните се превеждаха на фирмата , отдавна да съм си ги получила. Но иначе как банките щяха да пълнят гушки с такси!

# 6
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Много банки имат такси и таксички. Някои са нагли, други не чак толкова.
Някои имат такси за проверяване на сметка чрез банкомат, други за СМС, трети за обслужване, четвърти ти натрисат застраховки, пети за теглене от други банкомати и т.н.

Затова трябва да се избира внимателно банката и да се подредят приоритетите на ползването й.
Аз например съм преглътнала месечната такса от 1лв., но нямам годишна, нямам за теглене от друг банкомат, нямам за проверяване на сметка и още доста такси нямам, а в други банки ги има.
Някъде из Интернет имаше сравнителна таблица на няколко банки, ако я намеря, ще дам линк.

canu6a, защо не си прехвърлиш болничните на картата за заплата или си получаваш заплатата в брой?

# 7
  • Мнения: 1 377
Някъде из Интернет имаше сравнителна таблица на няколко банки, ако я намеря, ще дам линк.

Намерих това, може би е същото, за което говориш.
Стана ми интересно, защото моята банка има всички гореизброени такси и таксички,
сега ще видя и на другите места как е. Доколко е актуална тази таблица обаче не знам.

# 8
  • на брега на реката
  • Мнения: 141
Заплатата  си получавам в брой. Има възможност да я прехвърля  по картата, но само моята. Ама за какво ми е.

# 9
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Някъде из Интернет имаше сравнителна таблица на няколко банки, ако я намеря, ще дам линк.

Намерих това, може би е същото, за което говориш.
Стана ми интересно, защото моята банка има всички гореизброени такси и таксички,
сега ще видя и на другите места как е. Доколко е актуална тази таблица обаче не знам.
Да, нещо такова беше. На тази последните промени виждам, че са от 2010г. Моята банка пък я няма.
Друга и аз не можах да открия.

Общи условия

Активация на акаунт