Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 10 май 2012, 16:44 ч.

дайте съвет за хладилник с проблем в гаранция.

  • 1 990
  • 12
  •   1
Отговори
  • Варна
  • Мнения: 1 351
Здравейте , август  миналата година закупихме този хладилник от същата търговска верига http://www.technomarket.bg/products/09111372/ariston-eblh-18221f .  Пуснат е да работи едва преди месец , защото тогава се преместихме в новото жилище. Дни след като е включен започна едно бръмчене - не се трае , но и по принцип ни направи впечатление че е доста шумен , в сравнение със старият ни например. Купихме този хладилник , защото на него има стикер със обозначението SUPER SILENT - 44dВ  , а всъщност е доста по- шумен от духалката ни , която е 50dВ. От сервизът ни казаха , че е от вентилатора на но- фроста , но дори и отремонтиран пак е шумен. Не мога да се съглася , че даваш едни  900 лв и се започват със мъките . От техномаркет ми обясниха , че шум от 44 dв - рекламиран за тих за Аристон си е политика на фирмата, и те не носят отговорност за неотговарящото на обозначенията стока. Не искат да ми заменят хладилника .За мен са нелоялни търговци.
 Някой има ли подобен хладилник - шумен ли е ?
Ако извикам РИОКОЗ  да замери шумът , ще е за моя сметка . А за да се попаде жалба в Комисията за Защита на Потребителя трябва да имам някакво становище , доказателство за нередността.
 Дайте съвет - къде още да си търся правата ?

# 1
  • Варна
  • Мнения: 1 422
Клемче, можеш да се обърнеш към вносителя на Аристон за страната.
Мисля, че са http://www.hotpoint.bg/ha/3/serviceLocatorSelect.do
Линка показва и сервиз тук във Варна, ти в сервиза на Техномаркет ли ходи?

# 2
  • Варна
  • Мнения: 1 351
Сервизът , посочен във гаранционната карта. Към него се обърнах.

# 3
  • Центъра на Вселената...
  • Мнения: 96
Нищо не можеш да направиш, миналата година имах такъв проблем с една микровълнова. Ходих и се разправях с управителя на магазина, купих я и след 2 дни вече не работеше. Исках да ми я заменят с нова, а не просто да ми я отремонтират.  На място пред управителя се обадих  в "агенцията за защита на потребителите", като бях сигурна, че ще издействам нова печка, или възстановяване на сумата. Да, ама не!!! Казаха ми, че е знак на добра воля от страна на търговеца да ми възстанови сумата, или да ми замени печката. Имала съм право само на отремонтиране. Бях бясна!!! Егати и защитата на потребителя!!!

# 4
  • Варна
  • Мнения: 1 351
Че каква защита на потребителя имаме тогава . Значи трябва да купиш нещо и да се молиш да не е дефектно. Божее , Божеее каква Европа бе  #Crazy
 Съвсем се отчаях  #Cussing out

 Сега като се сетя даваха наскоро една подобна одисея на моята- случаят беше  със дефектна пералня , закупена пак от същата търговска верига...

 Тогава внимавайте от къде купувате .

 Една моя позната работеше в Техномаркет /ама вече не е там , за да ми помогне/ , та тя беше ми казала да не купувам климатик от там .....Е аз ще добавя не купувайте нищо от ТЕХНОМАРКЕТ .

# 5
  • гр. София
  • Мнения: 1 350
добре де, същият този хладилник в техномаркет пак ли така шумно работи???

ако е такъв шумът и там, значи е и толкова тих..

ако не - дайте този аргумент на управителя на техномаркет, както и пак се обадете на сервиза, да дойдат и да го отремонтират тогава или да го заменят...

явно зависи и на какъв сервиз ще попадне човек.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 1 351
добре де, същият този хладилник в техномаркет пак ли така шумно работи???

ако е такъв шумът и там, значи е и толкова тих..

ако не - дайте този аргумент на управителя на техномаркет, както и пак се обадете на сервиза, да дойдат и да го отремонтират тогава или да го заменят...

явно зависи и на какъв сервиз ще попадне човек.

За да ти пуснат хладилникът да работи трябва да кажеш , че го купуваш и да го пробват.
 За шумът от сервизът ще идват вече втори път , за да сменят  вентилатора , който е източник според тях на шумът.
Сервизът е посоченият в гаранционната карта - мисля че като е в гаранция - нямаш избор на сервиз.
 Аз искам да им обясня , че освен непоносимият шум по няколко пъти в денонощието , посочените 44 dВ не отговарят на истината , но за да го докажа трябва да извикам  РИОКОЗ  да го измерят за моя сметка и пак няма гаранция - дали ще ми го подменят

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 288
Момичета, да ви обясня за повредените уреди какъв е закона. Даваш го за поправка в рамките на гаранционния период и броиш 30 дни. Ако го отремонтират в този срок си взимаш уреда работещ и си го ползваш, ако обаче минат 31 дни и не са ти се обадили имаш право да избираш от следните варианти - нов уред, нов по-нов модел с доплащане, връщане на парите, т.е в този случай е по усмотрение на клиента, а не на търговеца. Това е закона, ползвала съм го доста пъти  Laughing

Сега по темата с хладилника. Казвате на сервиза, че хладилника е повреден и желаете да се отремонтира, ако откажат подавате писмена жалба в КЗП с аргумента, че хладилника е повреден, защото за да вдига толкова шум значи нещо не е наред.... Тука в Пловдив съм нямала случай да подам жалба в КЗП и да няма резултат... супер бързи са и си вършат работата хората.
Успех! Аз не бих се отказала да си търся правата... това не са 2 лв. а 900

# 8
  • София
  • Мнения: 0
За рекламация трябва да се обръщате към търговеца продал уреда, а не към сервиза.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 1 351
Здравейте , сервизът не отказва ремонт , но след първият нямаше никаква полза . Работи все така шумно , даже със всеки изминал ден шумът се увеличава. Ще идват за втори ремонт и ще подменят част този път , но ще се случи след седмица. Ремонтът се извършва на място у дома.
Ket_G , на място ли подаваш жалба или по електронен начин ? Би ли ми дала насоки- текстът свободен ли е или е някакъв формуляр ?
Подадохме и рекламация във Техномаркет , но от там ни казаха , че ще пратят сервиз и пак се връщаме на изходно положение. Решенията за подмяна се взимали от по- високо ниво - така ни обясниха.
 

# 10
  • Пловдив
  • Мнения: 288
Ами аз ходя директно в офиса на КЗП. Нося всички документи. Разказвам им и те ми казват какво да напиша и което им трябва като документ си го снимат. Веднъж даже намериха по документите много пропуски и казаха, че могат 3 акта да съставят и 1 да за данъчните /имаше проблем с касова бележка/. Ако имаш възможност отиди на място.   Peace

# 11
  • Мнения: 5 262
Само да ти кажа, че ние имаме подобен хладилник. (От същата серия е, но е по-стар модел).
Не е изобщо шумен. В началото, когато за пръв път го включихме, шумеше доста. Казаха ми, че е нормално, докато хладилника се "самонастрои". И наистина, след 10-тина дни шумът изчезна.
Нашият обаче не е от Техномаркет, а от друга верига.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 1 351
 Звучи страхотно това с настройката , но нашият работи вече почти месец и май няма опасност това да е причината. Неволите ни продължават .
Ще се опитам да отида на място.
 Благодаря ви за отговорите !

Редакция на ключовите думи на тема





Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт