Аз съм недоволен от Blizoo (Близу), защото те са некоректни

  • 9 361
  • 31
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Blizoo (Близу) са НЕКОРЕКТНИ! Тази фирма лъже клиентите си.


1. Никога не сте били клиент на Blizoo, но получавате SMS- и и обаждания, че дължите пари.

2. Били сте клиенти на някоя от фирмите, които Blizoo купиха- Кейбълтел, Евроком и др., но не сте сключвали договор с Близу и отдавна не използвате техни услуги, въпреки това получавате известия за неплатени сметки.

3. Подписали сте договор с Близу, но след известно време повечето канали на кабелната телевизия са ви изчезнали без предупреждение. Тези канали са влизали в пакета, за който сте се абонирали и те са едни от най-масовите.

4. Вие сте абонат на Близу, но с дни и цели седмици нямате телевизия и интернет. Близу обаче си търсят редовно месечните такси.

5. Имате редовни и постоянни технически проблеми с техните услуги и никой не ви обръща внимание.

6. От Близу са ви лъгали, че ще дойдат и ще ви оправят проблемите, но и до днес никой не се е появил.

7. След като никой не е дошъл да ви реши проблема с бавния интернет и липсата на телевизия вие сте преминали на друг оператор, но Близу продължават да ви начисляват такси и да си ги търсят, дори и след като сте им пуснали предизвестие за прекратяване на договора.

8. Общите условия по договорите им са в пълно противоречие със законодателството. За това не се колебайте да ги съдите.

9. Личните ви данни са предоставени на трети лица, които ви звънят и ви говорят заплашително, за да ви изнудват да плащате такси, които вие никога и за нищо не дължите.

10. Подписали ли сте договор с Близу при условия на "промоция", в която е трябвало да ви предоставят "безплатно" някой канали за определен период от време, но уви- няма ги.

11. Попаднали сте на подвеждаща реклама с невярно съдържание. В момента, в който сте се усетили за явната измама от Близу са ви казали, че е "станала грешка".

12. Никога, ама никога не използвайте услуги на Близу, дори да се опитат да ви подлъжат с "безплатно тестване". Ако пък незнайно как сте попаднали в тяхната схема за измами- търсете си правата.



За всеки, който е недоволен и излъган от Blizoo (Близу). Да покажем на Близу, че в България има закони и те ще ги спазват. Близу да спрат да лъжат и мамят клиентите си.


Присъединяване към Facebook страницата с няколко стотин недоволни потребителя   

https://www.facebook.com/pages/%D0%90%D0%B7-%D1%81%D1%8A%D0%BC-% … 8/215543985194182


На страницата на Фейсбук всеки ден възмутени и недоволни потребители от България, а вече и от Македония споделят проблема наречен "Blizoo".

Последна редакция: пт, 11 май 2012, 20:01 от Shance

# 1
  • Мнения: 9 050
Тъкмо се чудих какво пак стана и се сетих - петък е  ooooh!

Аз пък съм много доволна от Blizoo защото:

1. Интернетът ми е супер бърз.
2. Всички канали, за които съм си платила, си ги имам и са с отлично качество.
3. Винаги, когато съм имала проблем, ако не са успявали да ми помогнат по телефона, са изпращали техник в удобно за мен време. Техникът винаги е идвал в точно уречения час.
4. Техниците на Blizoo са от малкото, научени да си носят калцуни, за да не ми шляпат из къщата с кални обувки.
5. Когато искахме да преминем на друг абонамент, дойдоха още на следващия ден. Предварително попитах колко време отнема пренастройката. Казаха 20 минути, отне им 20 минути.
6. Ами в общи линии - това е.

Що, кой е по-добър? Ти кого рекламираш? Кажи си направо. Защото още на втора страница тая тема ще е вече за кучетата, заплатите в провинцията и безплатния ток на циганите. Та ако не си кажеш сега - няма да имаш повече шанс.

# 2
  • Мнения: 1 310
 Crazy
Аз пък нямам нито един от горе посочените проблеми. Дори напротив - учтиво ми напомнят по кабелната кога е крайният срок за плащане и не ме тормозят по телефона. Никога не съм оставала с дни без Интернет, кабелна или телефон. Ако имам проблем, реагират веднага. Peace
Ти от конкуренцията ли си? newsm78

# 3
  • Мнения: 0
http://gatakka.eu/?p=836

Мамка ви blizoo

септември 12, 2011

Отпуската свърши, и веднага започнаха проблемите. Става въпрос за наследникът на Евроком, със звучното има blizoo. Още сега ще ви кажа, дори не и помисляйте, да им ставате клиенти. Но защо мамка им?

Местя се в ново жилище, и там по някаква причина имаше blizoo (кабелна и интернет). Казах си ОК, няма да опъвам други кабели. Титуляра на сметката е собственикът на апартамента, аз съм под наем. Кабелната им е ОК, не е спирала, има каналите които ми трябват, качеството си е зле, но заради преносната мрежа, все пак коксиалният кабел трудно „захранва“ LED телевизор.

Обаче при интернета нещата са адски зле, трагично зле, ужасно зле. Никога не съм вдигал над 700KB/s за сваляне, няма значение от къде, и не съм вдигал повече от 110KB/s upload. Как си мислите, че се качва видео в youtube с тази скорост? Айде, скоростите са ужасни, но по-ужасното е, че спира когато си иска, за колкото време си иска. Обаждаш се на съпорта, и там нещата са кошмар. „Ще пратим колеги да погледнат“…. И ги чакаш тия да дойдат, и ги чакаш, и те не идват, и по някое време нета идва. Написах си една дребна програмка, която просто следи кога има, и кога няма интернет. Усреднените стойности на данни за 2 месеца са:

-спирания на интернет за повече от 1 минута 37 пъти за 24 часа

-средна продължителност на липса на интернет – 32 минути

-най-дълъг период без интернет – 4 дни (работни, стават 6 със събота и неделя)

Гадно, нали. И за това ми писна и реших да се откажа, и тук стана интересно. Обаждам се на съпорта, и ги питам каква е процедурата за отказване, и тя е да отидеш до каса, и да подадеш молба. Хубаво, само че титуляра трябва да отиде, или да даде нотариално заверено пълномощно на друго лице. WTF? Аз да няма да прехвърлям имот? Понеже титуляра няма как да отиде на каса, още по-малко да ми даде пълномощно в този момент, аз продължавам да ги тормозя, всеки път като ми спре нета, и един път оператора ми казва „Дайте си вашият телефон, да го запишем в базата, за да може да ви звъннем, като дойдат техниците“. ОК, казвам си аз, понеже титуляра вече му бе писнало, да му се обаждат на него, човека си има по-важна работа от някакви си мишкари.

И така, дойде време за отпуска, прибирам се аз, и нямам интернет, ха ха. На екрана ми пише „не сте си платили“. Плаща се електронно, проверявам, сметка няма. Обаждам се на съпорта и от там на въпросът ми „защо нямам сметка“ ми отговарят „Но господине, вие не сте вече наш клиент“.

WTF? (ох дежавю)

След много приказки се оказва, че АЗ съм станал титуляр, и аз съм се отказал. Нито аз съм отивал на каса на тия, нито съм подавал някакви документи, и съм 1000% сигурен, че първоначалният титуляр не го е правил (освен ако не може да лети със свръхзвукова скорост)

Добре, казвам си аз, като не съм ви клиент, евала, не ме пускайте, идвам да ви нося устройствата и да приключваме.

Това добре, пуснах си оптиката, и днес получавам SMS от някаква финансова институция, че имам задължения към blizoo, от 2008 година, в Пловдив. Да, тогава бях там, но адреса на който са задълженията ми е непознат. Никога не съм живял на този адрес. Също така задължение пак към тях от 2007 в Лозенец, само за кабелна. Там живях, но там бях на друг доставчик, и то години. Тия там не са стъпвали. Мамка му, аз там и телевизор нямах (не гледам телевизия като цяло)

И сега какво става? Клиент съм им, всичко е ОК, отказвам се, понеже са пълни кретени, технически неграмотни и предлагат услуга по-лоша от БТК през 2000 година, и опаа, тука едни пари ни дължиш. Алооо, за моите 40 лева ли сте умрели бе, с тях ли ще се оправите, или просто си викате „Ако мине“. Е, това е върха на простотията на дребните душици. Минавате дори и изключително високата българска граница за простотия. Боли ме за тия пари, не ми стигат и за 1 посредствено излизане с приятели, но въпроса тук е принципен. „Ще ме цака с топла бира тоя ли“, ако се сещате за този култов филм. Пари няма да видят от мен, ако се стигне до съд…. е който загуби делото плаща таксите по делото, а те са над 40 лева. Сещате ли се за каква простотия става въпрос, и колко елементарна сметка не могат да си направят.

Ако някой е изпадал в подобна ситуация, нека да сподели, щото ми писна от кокошкари. Идва ми да взема един Ak-47 5/45 с изместен център на тежестта, да ги наредя на стадиона и да ги подкарам. Качиха ни се на главите, мамка им.

И да, каква е поуката? Ако си мислите да отивате на дози доставчик, по-добре си вземете 3G модем към мобилен оператор, интернета ще ви е по-качествен. Ако сте клиенти, еми махайте се колкото се може по-бързо. И това не е само мое мнение, с доста хора, които ползват техните услуги сме си говорили, просто НЕ струват технически, а сега показаха, че са егати и мишкарите. Майната ви, 1 стотинка от мен няма да видите, ако трябва ще дам 1000 лева за юрист, но тия 40 лева няма да ви ги дам.
Допълнение:

От коментара на @Петя:

    Та, договорите с тази компания, се сключват за домакинство (за адрес) и няма значение кой е титуляра на договора, а кой живее на адреса. Без да имат нужда от никакви документи, ако имат данни, че не човека, който е сключил договора с тях, живее на адреса, а някой друг, започват да си търсят прите от него, защото той живее в домакинството което има някаква обвързаност с тях. Не е нужно да се представят документи, не е нужно да се говори с титуляра на договора, за да ви превърнат в свой длъжник.

    Когато вземете жилище, което поддържа тяхната услуга, е достатъчно да отидете с договор за наем, да им кажете, че сте нов там и че не искате техните интернет и кабелна и договора ви автоматично се прекратява без неустойки. Иван сега като се е обадил да се оплаче от услугата, сам си е казал, че ползва услугата, нищо, че няма договор, той автоматично става техен длъжник. А честито…

    Общо взето, дори и да не ползвате услугата, дори и да не живеете в домакинство, което те са омотали, пак може да се окаже, че им дължите пари, защото например аз ще се обадя и ще кажа че вие живеете не адреса, на който аз съм пуснала услугата. И отново, а честито…

И ако до все още сте решени да се занимавате с такива …… еми бийте си главата в стената.

# 4
  • Мнения: 0
http://neudobno.com/blizoo-hd-tv-blizo-ama-ne-syvsem/

Blizoo – близо, ама не съвсем

Ще си пускаме цифрова телевизия. Отвратен от компресията, която Булсатком прилагат на цифровите си телевизии, оставам без избор и звъня в Blizoo. Които, да ви кажа (всички ми го казват) били екс-Евроком/(и май?)Кейбълтел. Или нещо такова – без значение. На националния им телефон слушаш за промоции, казват ти да не затваряш, защото си им важен, докато чакаш да се освободи линия, въобще – напраскали са десетки обръщения в корпоративен стил – то е модерно у нас, всяка компания, която иска да изглежда “корпоративно” с това започва.
Аз се подлъгах от сайта имV нали без скрити условия, светъл, хубаво направен, падам си по лъскави обложки и тоя път пак така. Следва първо обаждане от моя страна, поразпитаха ме горе-долу любезно, щели да ми се обадят след малко. Малко, малко, но на другия ден ни следа от Blizoo. Звъня пак – отново разговори и уточнния с кой съм говорил (не знам защо навсякъде си мислят, че аз трябва да помня имената на служителите на телефона, с които съм говорил – все пак съм се обадил да говоря с Blizoo, не да си лафя с Иванова или Петрова. Така де – обратно на темата – питам дали в HD пакета останалите канали са 16:9 – ама те всички били такива, нали били HD. Не, – казвам – само десет от каналите в него са HD, останалите пише, че са широкоекранни, аз иначе не ги искам. Дамата се консултира, връща се и обяснява, че съм прав, само онези десетте били HDTV. Разбрахме се след половин час на телефона, трябвало да проверят могат ли да ме включат. Аз им казвам, че могат – могат даже кабел от НДК до нас да теглят, толкова съм близо до офиса им. Пак щели да ми звъннат…

…и така до следващото ми обаждане, при което вече се развиках, че не може така. Хубаво де, веднага се трогнаха, ще ми звъннат. За моя изненада, вместо след 15 минути, както обещаха, се обадиха след 4-5 часа, но се обадиха. Оттам се започват разговори за цените. , стигаме до цените. 50 лева на месец с HBO или нещо такова. WTF? Аз не видях такова нещо а сайта, накрая обаче решавам да пробвам, ако не ми хареса H BO нещото, да го махна и да плащам 45 лева, нали може? Не могло, трябвало да изтече едногодишния договор. Какъв договор, нали е предплатена услуга, не искам договор. Ми така трябвало, не можело без договор. Викам хубаво, и това ще преживея – а може ли HBO да си пусна след като сключа договор? Може? А тогава защо не може да го спра, ако го взема отначало? Дамата пак ходи да се консултира – не могло. разбираме се тя да провери за екип за инсталация, аз да помисля кой пакет искам.

Ден по-късно решавам да тегля една на HD пакета, понеже в него има две програми, които искам, и колкото и да ги искам, вероятно не си струва да давам 10 лева отгоре за тях, понеже всичко, което дават, мога да дръпна от замунда за 5 минути, ако държа да е HD. Дамата сега иска имена и ЕГН. Аз пак така “WTF” – за какво ви е пък ЕГН-то ми? Трябвало за договора, пак се връщаме на разговора за какво ми е договор… Изведнъж – ноер на лична карта и адрес по паспорт, което вече преля чашата – това първо става по телефона, второ – без никакво право от тяхна страна. Питам ги как така боравят с лични данни, взе да ме успокоява, че били защитени. Аз си настоявах на своето – за какво са им?

Накрая, разбира се, клекнах, понеже не е като да имам избор, и си насрочих инсталация за 10 август. А познайте дали някой се обади да я потвърди? Не, естествено, обаче на 10 в 10 сутринта звънят и ми казват, че екипът им е долу. А ние пък сме във Варна, така че ни Тя, ни аз можем да им отворим. Буквално им казах, че след като не са потвърдили, не може да очакват да съм там на среща след един месец, ако и с други думи да го казах. Шели да ми се обадят…

Вчера пак звъня – щели да ми се обадят до половин час. Днес пак ще звъня. А като си представя, че вероятно после щ има да си говорим по тоя техен скапан  корпоративен телефон и за качеството, което няма да е каквото обещават…

# 5
  • Мнения: 690
От седем дни нямам интернет. Обаждах се къде ли не, ходих до техен офис и всеки път ме мотаят и лъжат. Плащам не малка месечна такса, но се чудя за какво ли?

# 6
  • Мнения: 0
http://www.-spam093-/85277/blizoo-%D0%BD%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%B2 … 0%BD%D1%82%D0%B8/

Blizoo са нелоялни както към конкуренцията, така и към клиентите си

Blizoo се гаврят както с конкуренцията, така и с клиентите си
blizoo 300x136 Blizoo са нелоялни както към конкуренцията, така и към клиентите си

Blizoo се гаврят с конкурентите и клиентите си!

Blizoo лъже както конкурентите, така и своите клиенти. Компанията е глобена от Комисията за защита на конкуренцията, тъй като е предлагала коледни бонуси, с които е привлякла клиенти със забранени от закона средства.

„Blizoo си служат с такива рекламни трикове, благодарение на които променят икономическото поведение на хората“, обобщават от Комисията. Операторът трябва да заплати глоба в размер на 56 228 лева.

„Капацитетите от Blizoo дори не знаят как се прави промоция“, пише техен клиент в един от неофициалните форуми на компанията. Но друг веднага го контрира с думите: „Това е жалка история! Дребните тарикати знаят кое как се прави, но се надяват да излъжат всички. Ако номерът мине – супер, ако не – плащат глоба“.

Интересното е, че Blizoo се държат много самонадеяно и продължават да губят абонати заради неадекватна реакция при проблеми. Интернетът, който предлагат, е бавен, обслужването е отвратително и не на последно място – служителите на фирмата-доставчик са нагли и се нахвърлят като хиени върху всичките си клиенти.

„Blizoo са ужасни! Страх ме е да отида да си платя сметката, защото хората в офиса им ме задушават с хилядите „изгодни“ предложения. Десетки пъти съм им казвал, че не желая да подписвам никакви нови договори, но те продължават да ме тормозят“, оплаква се недоволен абонат.

Но най-отвратителното в цялата сага с Blizoo е, че компанията не проявява никаква лоялност – подписва с клиентите си договори за услуги, които не може да изпълни.

„Още десет месеца трябва да търпя тези мошеници. Постоянно имам проблеми с кабелната, нетът ми спира по десет пъти на ден и когато им звънна, вместо адекватен отговор, получавам заучени фрази от типа: „Ще предадем на колегите за проблема и ще ви звъннем“. Писна ми вече! Омръзна ми да плащам за услуга, която не ме удовлетворява“, гневи се форумец.

Все пак има и абонати, които по един или друг начин са избягали от Blizoo навреме. Но много повече са онези, които търпят нелоялния доставчик, който не спира да им къса нервите. Вие от кои сте?

# 7
  • Мнения: 9 050
Добре де, ама ти от кои си, че не разбрах.

# 8
  • Мнения: 0
http://economistbg.blogspot.com/2011/05/blizoo.html

Личен блог на Христо Христов
04 май 2011, сряда


Рекета на Blizoo

Денят е 03.05.2011 година. Мислих си, че времето на мутрите и рекета е отминало още преди 15 години, но уви. След като Blizoo влезе в България се зарадвах, защото логото им (нали го помните онова размазано лилаво петно) ме караше да се усмихвам. Не използвам услугите им обаче, защото не потребявам голяма част от продуктите, които предлагат. Много мои познати обаче ги използваха и започнаха масово да се оплакват от ужасното качество, което предлагат, от липсата на услуги, за които си плащат и т.н. Аз пак продължавах тайничко да се усмихвам, защото нямам взаимоотношения с тази фирма, а и от отрицателните мнения за качеството й едва ли някога бих имал. Уви, оказва се, че без да имам отношения с тях, имам обаче парични задължения. Година по-късно вече, същото това лого ме разплаква, защото се оказа, че размазаното петно всъщност представлява … техните потребители.

Оказва се, че ако някога сте били абонат на КейбълТел и Евроком (, които днес са обединени от Blizoo) и сте се отказали от техните услуги, значи сте потенциална жертва на техните рекетьори. Накратко преди 4 години съм би абонат на КейбълТел и съм се отказал от техните услуги. 4 години по-късно новата фирма Blizoo ми заявява, че имам стари задължения и иска да си ги платя. Въпреки, че съм изчистил сметките си и съм прекратил взаимоотношенията си те казват, че не е така и трябва да го удостоверя с документ. Сключвам договор, прекратявам го минават 4 години, дали някой от вас си пази с такава давност документацията? Още повече, че 4 години никой не Ви е потърсил, за да Ви каже, че има проблем. Явно ситуацията, в която служител на фирмата КейбълТел е допуснал грешка или документите Ви са се загубили, не съществува. 4 години по-късно се оказва, че искат от Вас да пазите документации за нещо дребно като … кабелна телевизия. Не е ли също толкова безумно като все едно, да Ви се обадят от Била и да Ви кажат, че 2007 година на 2 май сте купили марков алкохол, който струва 200 лв., но според тях вие, са Ви взели 20 лв. и сега трябва да дойдете да си платите още 180 лв. Въпреки, че знаете, че сте платили пълната сума, се оказва, че явно те могат да си искат пари от вас за каквото се сетите, защото едва ли пазите 4 години касовите си бележки.

Оказва се и, че самата фирма Blizoo изключва автоматично съществуването на възможност, в която грешката да бъде в тяхната система или да се дължи от некомпетентност на техните служители. Вместо да се свърже служител на Blizoo с мен и да ми обясни случая и да потърсим заедно решение на конкретния казус, без мое знание телефонният ми номер е бил предоставен на трета фирма, от която аз научавам за проблема. Сега ще подам жалба, ще чакам разглеждането й (най-вероятно в рамките на 1-2 месеца) през това време обаче ще търпя телефонен тормоз (, а и кой знае още какъв) от другата фирма. Когато накрая се окаже, че листчето с моя прекратен договор видиш ли, изскочи от някой архив, чак тогава тормозът ще престане. Интересно ако Мтел, които се оказа, че бяха надписали сметките си за няколко месеца на голяма част от абонатите си бях им дали адресите и телефоните им първо на фирма за събиране на вземанията, преди да сигурни, че нямат грешка в системата, какво ли щеше да стане?

Blizoo казва: “Тук съм, за да ти помогна да откриеш нов прекрасен свят.”

Аз казвам: „Благодаря, задръжте си го.”

Ето и цялата история

Сряда сутрин. Вън вали проливен дъжд и аз пия първото си кафе за деня в офиса. Мобилният ми телефон звъни.
Тя: Здравейте, Вие ли сте Христо Христов? казва женски глас.
Аз: Да, аз съм.
Тя: Обаждам се от финансова фирма. (не се споменава име) Имате старо задължение към Blizoo, което не сте платили и сте прехвърлен към нас като техен длъжник. Трябва да отидете до някой офис да си го платите.
Аз: Моля, как така имам задължение? Та аз никога през живота си не съм използвал техните услуги. Дори не съм разговарял и с техни служители. Какви са тези задължения?
Тя: Задълженията са в размер на 80 лв. и са за минал период.
Аз: Как така ама има някаква грешка? Как за минал период? От кога е това? Как се е случило?
Тя: Ами не мога да Ви дам такава информация. Трябва да отидете до офис на Blizoo те ще Ви кажат за кога и за какво става въпрос и ще си платите.
Аз: Ама има някаква грешка. Аз не съм техен абонат. Моля, оправете си системата.
Тя: Системата си ни е наред господине. Казвайте сега, ще платите си? - жената стана агресивна.
Аз: Ама какво да плащам. Проблемът не е мой. Аз никога не съм бил абонат на тази фирма. Оправете си грешките моля.
Тя: Значи няма да платите? – тонът се повиши
Аз: Не естествено. Няма какво да плащам
Тя: Ще я видим ние тази работа. – заплашително се закани жената и тресна телефона

Аз останах потресен и мигах недвумояващ какво се е случи. От интернет влязох телефона на Blizoo и се обадих да попитам. Вдигна мъж:

Той: Здравейте г-н Христов
Аз: Здравейте. А, от къде ми знаете името?
Той: Ами то ми се изписва на екрана на Вашия номер. Нали сте Христо Христов
Аз: Ама как така Ви се изписва от къде ми имате и телефона?
Той: Били сте абонат на КейбълТел и сте вкаран в нашата система.

Обяснявам какъв е случая

Той: Да г-не, Вие имате неплатено задължение за ползване на кабелна телевизия от 4 месеца през 2007 г. (да припомним, че днес сме … 2011 г.)
Аз: Не може да бъде. Аз прекратих договора си, тъй като се изнесох от това жилище.
Той: Ами тук в системата пише, че несте. Имате ли документ, с който да го докажете това?
Аз: Ами … не пазя документите. Все пак от тогава са минали вече повече от 4 години.
Той: Съжалявам г-не, но щом нямате документи трябва да си платите. Такъв е редът.
Аз: Ама как така. Аз се издължих и прекратих взаимоотношенията си с КейбълТел още тогава.
Той: Ами в системата ни това не е отбелязано. Щом нямате разписка, която да ни представите, значи имате да плащате. Можете да заповядате в някой наш офис, за да го направите.
Аз: Ама, чакайте сега има някаква грешка във Вашата система. След като явно се е получило объркване защо не съм би потърсен още тогава, за да се изясни случая на място, а ми звъните 4 години по-късно.
Той: Не мога да Ви кажа г-не. Явно КейбълТел не са държали на това. Ние сме нова фирма и държим. Ако има някаква нередност можете да подадете жалба в нашите офиси.
Аз: Ама то и Вие сте тук от 1 година и сега чак ми се обаждате. Естествено, че ще подам жалба, това е безумие.
Той: Не знам г-не, Ваше право е.
Аз: А защо сте дали телефона ми на 3-та фирма и ми се обаждат със заплахи? От къде имате това право.
Той: Защото имате задължения, които не сте платили.
Аз: Ама аз Ви казвам, че има проблем и недоразумение. Моля да ми махнете телефона, за да не ми се обаждат да ме заплашват.
Той: Не мога г-не докато не си платите.
Аз: Ама аз ще подам жалба. Не беше ли редно първо Вие да ми се обадите и да ми кажете за ситуацията, за да изясним случая преди да ми давате телефона на ляво и надясно? Сега докато излезе решението по жалбата, което ще е сигурно след месеци, ще ми звънят да ме заплашват ли.
Той: Съжалявам г-не не мога да Ви помогна, такъв ни е редът.
Аз: Ама как такъв, няма ли закони?
Той: То всичко е съгласувано със закона.

Ще се обърна с жалба към Комисията за защита на потребителите и искрено се надявам, че ще има някаква държавност и ще се преустанови този произволен рекет над потребители. Моля всички, които са преживяли същото да го направят.

Поразрових се в интернет и … вижте какви приятни отзиви чух за Blizoo. Явно тормозът и рекетът не е само срещу мен.

„Имам пуснати три жалби за прекратяване на договора без претенции за неустойки от страна на доставчика. Операторите, които обработват сигналите, твърдят, че такива жалби не са заведени в системата им – няма как да докажа наличието им, при положение че няма входящи номера!?!?!?!”

„Когато вчера си плащах таксата в офиса на Blizoo пред мен имаше едно семейство, което беше подало жалба срещу тях и въз основа на това си разваляше договора, въпреки, че беше сключен съвсем скоро, доколкото разбрах.”

„Оплаквах се на касите им, писах писма от формата за обратна връзка, никаква реакция! Било пакет и трябвало да си го платя, независимо,че не съм гледала по 15 дни. И не съм на никакъв пакет, а само на цифрова!”

Blizoo – не си толкова близУ.


... След това е уловката според която след 12тия задължителен месец договора става безсрочен, т.е. не е както на нормалните интернет провайдъри - не си платил спиат го и толкова. Те продължават да си начисляват ежемесечно таксите.
Готиния момент е, че дори когато решиш да прекратиш отношенията си с тях си принуден да заплатиш и периода на 30 дневното предизвестие! Абсолютен рекет.

# 9
  • Мнения: 0
Добре де, ама ти от кои си, че не разбрах.

OT ПОТЪРПЕВШИТЕ ВЕЧЕ 1Г.3М!

# 10
  • гр. Шумен
  • Мнения: 521
Абонат на Близу съм от времето на Кейбъл тел, та и отпреди това, когато беше елементарна регионална телевизийка. Преди месец сключих нов договор и условията по него си ги изпълняват стриктно, включая и техническа поддръжка, ако се наложи. Проблеми не е като да е нямало (главно с нета), но са пренебрежимо малко, а и аз като усетя нещо гнило, отивам в офиса им и дигам патардия. Единственото, което ми образува нерви е телефонната връзка през кол-център, ама то и ЕОН са така, и кой ли още не... трябва явно да се свиква.
Всичко написано от автора на темата ми се струва наистина преувеличено и отдалеч мирише на антиреклама.

# 11
# 12
  • Мнения: 1 310
От доволните им клиенти. Peace

# 13
  • Мнения: 0
http://novinar.bg/news/internet-koshmarat-blizoo_MzY5Njs0OQ==.html

Интернет кошмарът BLIZOO

Масово абонати на доставчика искат да избягат от омагьосания кръг

„Близу”? Никога повече!”, „Наглост!”, „Безхаберие!”. „Интернет доставчикът „Близу” буквално се гаври с клиентите си”. Това са само част от определенията, с които абонатите на кабелния оператор и доставчик на интернет „Близу” охарактеризират фирмата. „Докато всичко работи – добре, но не дай си Боже нещо да спре – все едно е паднало в кладенец”, оплакаха се читатели на „Новинар”.

„Специално разработен за твоето удобство”, „365 дни в годината безплатна грижа за вашите услуги”. Това са част от посланията, които „Близу” отправя към своите клиенти. Но как стоят нещата в действителност?

В края на октомври 2009 г. шведският инвестиционен фонд EQT купи „Kейбълтел” и „Евроком”, като компаниите се сляха и образуваха „Близу”. От новосформираната фирма побързаха да премахнат форума на сайта си, в който освен много критики към двете компании имаше и много полезна информация. Тогава от новия доставчик публично оповестиха, че за тях форумите не са важни. За сметка на това обаче оплакванията към оператора са се увеличили лавинообразно. Появиха се много нови форуми, в които недоволни потребители споделят негативните си преживявания, свързани с компанията.
Сред най-честите оплаквания на абонатите е бавната скорост на интернета, ако, както казват потребителите, има такъв. Оказва се, че гръмките реклами не са нищо друго освен въздух под налягане.

Според абонатите на компанията интернетът е изключително бавен. Масово клиентите на „Близу” се жалват, че трябва да чакат повече от 2 минути, за да се зареди някоя страница. „Никъде няма толкова бавен интернет, когато интернета го има”, възмутиха се потребители пред „Новинар”. В общия случай интернетът спирал през час за по 10-15 минути. „Имаме интернет, но точно за 1 ден, когато дойде ред на поредните 72 часа БЕЗинтернетие”, оплакват се клиенти на доставчика. Логично изниква въпросът за какво точно плащат абонатите на компанията?!

„От седмици насам имаме постоянни проблеми с кабелната. Или по-скоро изобщо я нямаме. Естествено, звъним по десетки пъти и отговорите са едни и същи - ще предадем на техниците”. Схемата е ясна. Започват едни телефони, едни лични посещения на офиса, едни обещания, едно мотаене, едни обвинения, че не е подаден сигнал за повредата от централата на „Близу”, а когато най-после техниците ви посетят у дома, следват обвинения към местната централа, че не им е предадено за аварията. Когато пък някой поиска да се откаже от даден пакет и да го смени с друг, изпълнението на услугата се бави, за да може да се вземе по-високата такса от стария пакет, жалват се абонати. Фирмата се крие зад договорените условия за 72-часово прекъсване, сякаш може на всеки 71 часа да пускат сигнал за по 1 час, както доста пъти се случва, обясняват форумци. Явно е нормално да имаш интернет, но да нямаш кабелна телевизия или обратното, а защо не и двете? Прибавено "тука има-тука няма" съответно кабелна телевизия и интернет или направо "няма-няма" и следва дълбокото замисляне дали някой би ползвал подобни услуги.

Когато доставчикът не може да изпълни посочените в договора условия, клиентът е в пълното си право да прекрати отношенията си с него, без да търпи санкции. Но не така стои въпросът на практика.

Според потребители прекратяването на договор с компанията е изключително трудно. Масово във форумите се оплакват от практиката на „Близу” да размотава клиентите си, които искат да се освободят от услугите на доставчика. В много от тези случаи думите, които чували потребителите, били от устата на нацупена касиерка, която обяснявала как не вижда уважителна причина договорът да бъде прекратен. Това е и един от най-често задаваните въпроси – какви са условията, при които потребителите могат потърсят правата си, в случай че имат претенции към качеството на услугата.

Според експерти при системно неизпълнение от страна на доставчика потребителят би бил в правото си да прекрати своя договор предсрочно. Твърде вероятно е обаче това да доведе до съдебен процес. Когато прекъсванията са системни и за продължителни периоди от време, клиентът има сравнително добри шансове да спечели делото. Много важно е потребителите да се запознаят много внимателно с Общите условия при подписване на договора, защото в тях често има „клопки”. Такива могат да са техническите проблеми, които се смятат за допустими и не дават право за прекратяване на договора.

Нелоялна търговска практика е, когато операторът закъснява със своя отговор по съответната жалба или сигнал. Липсата на отговор в разумен срок е бездействие, което на първо място противоречи на изискването за професионална компетентност, за каквато компанията явно претендира, посочват експерти. Задължително е при подаване на жалби до компании да има доказателства, че такъв документ наистина е заведен. Ако жалбата се подава в офис на оператора, то потребителят винаги трябва да носи два екземпляра - единият за оператора, другият да запази за себе си, като на втория трябва да бъде поставен входящ номер, който доказва подаването на жалбата. Ако жалбата се подава по пощата, то следва да се ползва услугата „Писмо с обратна разписка”. Също така е добре да се пазят всички протоколи за посещения на техник и установени технически неизправности, тяхната продължителност, необходимо време за отстраняването им и т.н. При евентуален отказ за съставяне на такъв протокол или предоставяне на писмено потвърждение за наличието на неизправност е основание за жалба до Комисията за защита на потребителите, обясниха адвокати.

Сериозни проблеми имат и клиентите на доставчика, които са избрали да не се занимават с плащания на каса. Масово потребители се оплакват от несъответствие между интернет заплащането и реалната цена на услугата. И така вместо 40 лв. месечна такса, от абоната реално се взимат по 70 лв. Случаят се повтаря, докато клиентът не проследи какво всъщност се случва и каква точно сума тегли доставчикът от банковата му сметка. Обяснението на оператора било, че имало някакво разминаване, но естествено грешката не била при тях.

Обслужването в „Близу” е толкова скоростно, колкото интернетът им, твърдят абонати. Като торпедо, само че се движи в обратна посока, шегуват се със ситуацията други.

В кол центъра потребителите рядко имат късмет някой да се отзове на обаждането им, а отстраняването на проблема е все едно да чакаш да видиш бяла лястовица, категорични са клиенти. Там има обикновен персонал, който само взима поръчките. Като има някакъв проблем, той спада към определена категория и служителите в центъра имат готов отговор за него, споделят потребители. Те се надяват да не се случи срив в системата в събота и неделя, тъй като тогава поддръжка няма. Центърът не работи след 8 часа вечерта, затова не се хабете да звъните, предупреждават форумци.

От EQT явно са решили, че вместо да инвестират пари в техника, хора и качество, е по-лесно да разчитат на завареното положение и просто да изстискат пари от клиентите си. Явно е, че компанията, която по принцип е голям международен инвеститор, е решила в българските условия да действа по „балкански”. Случаите на пострадали от „коректността” на „Близу” не са изолирани, недоволните са стотици. И може би е редно Комисията за защита на потребителите да се вземе в ръце и да се самосезира за антипотребителското поведение на доставчика. Явно единственият начин да стреснеш поне малко един голям оператор е солидната глоба за нарушаване на правата на клиентите. И както споделят ужилени от доставчика клиенти - единственото хубаво и качествено нещо в тази компания са само рекламните брошури.

# 14
  • Мнения: 9 050
И целта на темата (заради която чак специално регистрация тук си направи) e......?

Общи условия

Активация на акаунт