Интериорни и екстериорни врати - София

  • 924
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 0
Искренно ви препоръчвам, да НЕ поръчвате врати от фирма
http://www.facebook.com/vratisofia
http://vrati-sofia.com/
http://doors-bulgaria.com/
http://www.doorsforyou.net

Като в частност визирам офиса им в София, бул. “Александър Малинов” 51, за който ще разкажа. Ремонтирахме апартамент и попаднахме на промоция на фирмата за външна врата. Отидохме, показаха ни всичко в шоурума, обясниха всичко- дотук както си е реда. Харесахме си модел, поръчахме го и го капарирахме, като се уговорихме да дойдат след 2-3 дни за оглед и на следващият ден за монтаж. Това се случва в средата на Май 2012г. Тъй като никой не живееше в апартамента, отидохме както е уговорката за дата и час и зачакахме. След около час след уговорката се обадихме и започнахме дълго уточнение кои точно сме и за какво става дума. След като се изяснихме се оказа, че няма да успеят и се уговорихме за началото на следващата седмица. Ситуацията отново се повтори и така няколко пъти, като всеки път се налагаше да ходя да чакам в апартамента и да си губя времето, а той не близко до нас. Продавачката много държеше да дойдел да я монтира, някой си Георги Христов, тъй като бил “най-съвестният и бърз” във фирмата им (съжалявам, че не помня нейното име, но и на документите не го е записала). В крайна сметка той дойде на оглед на поредната уговорка, с 2 часа закъснение и видимо пиян. Буквално огледа и каза “Ще стане”, за което взе 20лв и се уговорихме да дойде след ден за монтажа. Естествено не дойде, пак обаждания, уговорки,увещания....Минаха повече от две седмици от подписването на договора и просто отидохме до офиса и казахме, че искаме капарото да ни се върне и да се развали договора. По случайност въпросният Георги Христов беше там и пиеше кафе с продавачката. Обяснихме им ситуацията, а г-н Христов беше тотално неадекватен и не можеше да си спомни нито кога, нито за какво сме се виждали и говорили. В крайна сметка се обадиха на шефа си и говорихме с него. Той като разбра, че си искаме парите, организира нещата и бувкално след 2 часа дойдоха 2 момчета и я монтираха.Това стана в началото на Юни 2012г. Силно ни посъветваха да махнем вътрешната дървена врата, защото щяла да пречи, но я оставихме с цел звуко и топлоизолация, както и все пак допълнителна сигурност. След края на ремонта се нанесохме.
Началото на Февруари 2013г. врата спря да се заключва втори път(и да се включват “палците” за допълнителна защита) и им се обадихме. След дълго обясняване по телефона какъв точно е проблема, се наложи все пак да се отиде на място в офиса, защото не можеха да намерят договора. Занесох го на 13-ти Февруари, но отново не го намериха, като след дълго лутане излезе по телефонният номер(продавачките вече бяха три, непознати до момента). Уговорихме се да дойдат да я оправят след 2 дни. Мина седмица и се обадихме отново. Попитаха ни за какво става дума, за кой договор, че не могат да го намеря и прочее. Отново отидохме на място, като междувременно вратата спря да се заключва тотално и стоеше отключена. На място отново минахме през познатата процедура по издирване на договора, намериха го и се оказа, че едва ли не не бил подаден сигнал за повреда. Записаха там квото записаха и пак казаха, че след 2-3 дни ще дойде човек. След 5 се обадихме и на обяснението ни за пореден път, получихме отговор “Ми ние не можем всеки ден да ходим на ремонти!”. Нямахме възможност да отидем още тогава. Отидохме след няколко дни (15-ти Март-един месец след подаването на сигнала и поредица обаждания от наша страна) и след поредния скандал дойдоха и я оправиха.
 п.п. Явно са прекалено заети да си правят нови и нови сайтове, както и да публикуват вицове и да си "администрират" Фейсбук страницата за да се занимават с простотии като моите

# 1
  • Мнения: 14
Благодаря ти за отзивите.

Имаше добър шанс да си купим 6 врати от тях.
Ужас! Такива фирми не трябва да съществуват.

# 2
  • Мнения: 0
Мдам, ама се оказа, че са отишли и я "оправили" като взели от наемателката олио и смазали ключалката! След около седмица се счупи ключа вътре и наникъде. Обадили се те и почнали ходенето по мъките, докато не отишла да вдигне скандал и след още седмица(близо месец от счупването вече на ключа вътре) отишли. Взели й 50 лева за гаранционното обслужване, защото "не била ПОДДЪРЖАНА като хората", в това число не е смазана правилно newsm78 Просто вече нямам думи и аз.

Последна редакция: ср, 26 юни 2013, 01:51 от john connor

Общи условия

Активация на акаунт