Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 752
Позволявам си да пусна тема, защото във форума видях, че тези неприятни случки са започнали още от 2006г.


От началото на годината имам поне 5 неполучени пратки пристигащи от eBay, но тъй като хората са ги пратили без tracking number и съответно явно служителите от БГ Пощи са си позволили да откраднат нещата ми.


Нужно ли е човек да трябва да се застрахова с един куп номера и застраховки, за да може да изпрати нещо по пощата? И защо никъде не мога да подам оплакване от което да следва някакво действие?

# 1
  • Мнения: 14 752

От началото на годината имам поне 5 неполучени пратки пристигащи от eBay, но тъй като хората са ги пратили без tracking number и съответно явно служителите от БГ Пощи са си позволили да откраднат нещата ми.

Ако пратката е от София до Варна (примерно), можеш да си сигурна, че са пощите. С eBay обаче изобщо не е сигурно, че вината е в нашите пощи.
От eBay са ми изчезвали само две пратки от китайски продавачи, но естествено върнаха парите.

# 2
  • Мнения: 4 302
Не че защитавам БП, но наистина не е сигурно, че вината е тяхна. Аз не съм в България, но вече два пъти не мога да получа един крем от ebay- първият път от пощите ни вопъл, ни стон, и се оказа, че кремът е дошъл, седял в пощата и е върнат на изпращача в Корея. Сега пак мина месец и нямам нищо, но честно казано ми писна да се занимавам с тях.
Имам и проблем с ТНТ, които 20 дни ми държат пакет от Англия. Ако не се бях сетила да проверя на сайта им сигурно щяха да го върнат. Пише, че два пъти са идвали до вкъщи и нямало никой, но нямам никаква бележка нито на вратата, нито в пощенската кутия ( лошото е, че в началото нямах и тракинг номер, защото пък сайта, от който поръчах clarks.eu, дори не е ebay- бяха объркали нещо и отричаха да са ми изпращали поръчката, не я виждах в профила си, въпреки че плащането ми беше минало от кредитната карта).
С две думи съм голям карък, средно от 5 поръчки 1 ми е проблемна.

Последна редакция: пн, 08 апр 2013, 10:35 от Рокси

# 3
  • Мнения: 3 574
Аз водя безуспешна борба от края на януари за една пратка, която изпратих до САЩ. Имам проследяващ номер, но най-надменно ми заявяват, че пратката ми е напуснала БГ, с което техният ангажимент бил приключил.

# 4
  • Мнения: 187
Аз ях набедила пощите, че ми изчезват картички и мартенички за детенцето, изпращани от една леля от малко плевенско селце, до което не ходи куриер. Оказа се, че не пощите, а съседите ги крадат от кутиите в блока. На друг адрес си пристигаха безпроблемно.
Пратки от ибей в пликове ( малки диоди и електронни компоненти, големи колкото грахче) са ни оставяли и в пощенската кутия.

# 5
  • София
  • Мнения: 859
При мен е 2 от 3 пристигнали - коледни картички от нас към БГ.
И 1 (препоръчано) пристигнало към 1 (бърза поръчка) недошло от БГ насам - мартеници.

И двете загубени писма не са се върнали на адресите на подателите.

# 6
  • Ямбол
  • Мнения: 24 255
Ежемесечно ползвам БП понякога 2-3 пъти в месеца - получавам и изпращам, досега не съм имала никакъв проблем. За страната говоря.
Ти доказала ли си за себе си поне, че от БП крадат или ей така си ги набедила, че са те?

# 7
  • Мнения: 4 932
А може ли някой да ми обясни, кому са притрябвали мартеници, надписани коледни картички, евтина козметика с неустановен произход и състав и още по-евтини парцалки? Говорим за неща, които струват стотинки - кой пощенски служител ще си рискува работата заради това?

# 8
  • Мнения: 4 302
А може ли някой да ми обясни, кому са притрябвали мартеници, надписани коледни картички, евтина козметика с неустановен произход и състав и още по-евтини парцалки? Говорим за неща, които струват стотинки - кой пощенски служител ще си рискува работата заради това?


А ти откъде си сигурна, че точно това има в липсващите пакети?

Ако пощенският служител ( или който и да е друг) знае, че ще го хванат няма да рискува, естествено. Но се случва да се краде, и в пощи, и по митници, летища и т.н. Контролът никъде не е 100%.
Не винаги става и дума за кражба, понякога пакети и писма просто се губят.

И между другото, мен миналата година ме викаха в полицията, защото някой откраднал пощенската количка с пакети. В моя пакет имаше книги ( на български)  и мартеници, които тук са още по малко изкушаващи отколкото в България, ама на...откраднаха ги в тарапаната.

# 9
  • Мнения: 4 932
А може ли някой да ми обясни, кому са притрябвали мартеници, надписани коледни картички, евтина козметика с неустановен произход и състав и още по-евтини парцалки? Говорим за неща, които струват стотинки - кой пощенски служител ще си рискува работата заради това?


А ти откъде си сигурна, че точно това има в липсващите пакети?


Защото когато поръчва стока с висока стойност, човек не се пазари за free транспорт, а си плаща за куриерска или препоръчана услуга, плаща си застраховка и всичко, което да му гарантира доставката.
Пък и влез в подфорума за онлайн пазаруване и виж за какви "важни" продукти става въпрос  Mr. Green

Аз от "Български пощи" съм много доволна - имаше проблеми преди, но последните 4-5 години се работи на много по-високо ниво, и дори съм им писала благодарствено писмо, че оказаха съдействие за нещо, което хич и не им беше в работата и бяха съвсем косвено замесени  Peace Ползвам ги поне десет пъти месечно за страната и 2-3 пъти месечно за чужбина. Нямам никакви забележки.

# 10
  • Мнения: 4 302
Обикновено нямаш никаква възможност за избор на куриер, това зависи от изпращача. Да не говорим, че дори и да приемем, че се пращат само евтини неща, те пак са изкушаващи ако знаеш, че шансът да те хванат е малък.
 
ИЗвинявам се за офтопика.

# 11
  • Мнения: 752
Никой не се е пазарил за free shipping. Дори когато напиша на търговците, че искам да пуснат пратката с tracking number, отговора е, че нямат възможност и че изпращат само с обикновена доставка.

# 12
  • Мнения: 14 752
Всъщност ти как разбра, че "Български Пощи продължават най-нахално да ни крадат пратките", а не че примерно продавачът ти е мошеник или пратката не се е забутала някъде из Индонезия?
Аз все си мисля, че тези продавачи чиито пратки не получих и заради което ми върнаха парите, в своя защита щяха да ми пратят поне снимка на разписката или касовия бон, с които са изпращали, като нямат тракинг номер. 

# 13
  • Мнения: 37 212
Може и другата страна да е некоректна, но въобще няма да се учудя и да са пощите. Имам богат опит.

А може ли някой да ми обясни, кому са притрябвали мартеници, надписани коледни картички, евтина козметика с неустановен произход и състав и още по-евтини парцалки? Говорим за неща, които струват стотинки - кой пощенски служител ще си рискува работата заради това?

И аз това не мога да си обясня.
Последно миналата година ми откраднаха едно тесте стикери от албума за Била, които пратих абсолютно безвъзмездно на една жена от форума, тъй като ги бяхме събрали и вече не ми трябваха.
Коледната картичка, която пратих до офиса ми също не пристигна.

Имам и случаи с отваряни пратки от онлайн магазини, 2 пъти са ме посрещали с думите "Оооо, имаш ново пуловерче!" и отворен пакет.
Едно детско сукманче също не пристигна, добре че продавачът беше разбран и ми върна парите, бях платила предварително.

Всичко изчезнало беше с подател и получател на територията на страната, така че няма кой друг да обвинявам.
Аз приключих с тях.

# 14
  • София
  • Мнения: 1 630
Изпратих на съфорумка сенки с препоръчан пакет..и получи само пакета- разкъсан. Една рокля от Асос изчезна...сега ми пращат друга, надявам се поне нея да получа.

Общи условия

Активация на акаунт