Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
  • Мнения: 172
Здравейте. някой може ли да ми каже къде в Русе мога да си извадя нов нотариален акт, тъй като съм заубила стария. Колко струва и за колко време се случва това. какви документи също са необходими за това . Благодаря !

Последна редакция: пн, 15 апр 2013, 14:10 от Mamma

# 1
  • Мнения: 12 964
От нотариуса, който го е издал. Преди седмица вадих, платих 8.40. Ако не знаете кой е нотариуса - имотен регистър към Агенцията по вписванията. Ако не сте собственик ще ви трябва пълномощно.

# 2
  • Мнения: 172
Благодаря, мисля че мога да намеря пресниман акта, но той е много стар. Дали ще ги пазят токова дълго при нотаруиса. Това за 8,40лв ми хареса, защото някой ми беше казал, че за да извадиш нов - 500лв  ooooh! ooooh! ooooh!

# 3
  • Мнения: 12 964
За заверен препис толкова ми взеха.
Ако е много стар и съответно издаден от държавен нотариус най-добре направо отидете в агенцията по вписванията. И там не е 500 лв таксата.  Simple Smile

"Преписи
Преписът е заверено или незаверено копие на актовете, които се съхраняват от съответната Служба по вписванията. Незаверени преписи могат да бъдат изисквани от всеки. Заверени преписи се издават само на страните по акта, на техните правоприемници или представители по закон или по упълномощаване.
Преписите се издават въз основа на писмена молба от лицето, като за заверени преписи се заплаща по 3.00 лв. за първа страница и по 2.00 лв. за всяка следваща. За издаване на незаверени преписи се заплаща държавна такса от 5.00 лв. за първа страница и по 0,50 ст. за всяка следваща."

http://www.registryagency.bg/?page_id=1108

Виж надолу по страницата, можеш да си изтеглиш и образец на молбата.

# 4
  • София
  • Мнения: 15 564
Доколкото ми е известно - при загубен документ за собственост е необходимо да се внесе в Общината заявление в свободен текст да не бъде издавано на никого удостоверение за данъчна оценка, включително и упълномощен от собственика, за да бъде предпазен от измама притежателят на имота.
Разбира се най-добре е да се включи юрист, който да разясни, а вас бих посъветвала да се консултирате с адвокат.

# 5
  • Мнения: 12 964
Доколкото ми е известно - при загубен документ за собственост е необходимо да се внесе в Общината заявление в свободен текст да не бъде издавано на никого удостоверение за данъчна оценка, включително и упълномощен от собственика, за да бъде предпазен от измама притежателят на имота.



И в Кадастъра, защото някой може да се снабди със скица.  Sunglasses

# 6
  • Западен парк
  • Мнения: 361
Понеже споменахте измамите, да попитам:
Мой съсед се притеснява негови роднини да не му ипотекират жилището с фалшиво пълномощно. Може ли да го запорира (или нещо подобно) срещу ипотека и продажба? В общината ли да го пратя или в Агенция по вписванията?



Ел. поща с която се опитвате да се регистрирате не съвпада
с тази използвана в BG-Mammma

Да Попълнете формата за регистрация Не Продължете с Facebook регистрацията

Активация на акаунт