AVON само за представители - КАМПАНИИ 15+16 - Тема 121

  • 36 002
  • 773
  •   1
Отговори
  • Варна, а по празниците в Ямбол
  • Мнения: 5 022
Това е тема само за представители!

Обсъждането на продуктите на AVON, правим в тази тема



Излишни и несполучливи покупки разменяме тук!


Старата тема

Каталог 15
Мини каталог 15


каталог 16

Каталог 17
миниброшура 17

Каталог 01

Каталог 02/украински/

Ако искате и вие да сте в списъка с нашите представители е необходимо:
  • Да сте писали поне в три поредни теми, да помагате с каквото е възможно /качвате снимки, каталози, отговаряте на запитвания/ ...
  • Всеки представител, който е бил неактивен 3 поредни месеца или 4 кампании, ще бъде изключван от списъка, поради многото желаещи..
  • Представител, който е фигурирал в миналото в нашия списък, отново може да бъде добавен, при подновена активност в темата!

А ето и кои са нашите представители, ако някой има нужда от тях:

Бургас
bradata

Варна
katyadjin
фенка на МЕЧО ПУХ ж.к. "Владиславово",  "Дубровник"  
_re_ge
rumi_m2001
ФЕЯТА

Видин
anichka_avon

Г. Оряховица
Luisi

Етрополе
leady_23

Кюстендил
vaniu6eva

Монтана
TheB3stt

Плевен
Тони.

Пловдив
vesi_vas"Изгрев", център /до Четвъртък пазара/
as-g            - Кв.Кичук Париж до Събота пазара, Сточна гара до Пловдивския университет, Централна гара
*Дорис*
  
Раднево
Petq Petkova    

Русе
маякуб
*Elina*
eli4ka666
venelia

Сливен
slavena80

София
ASTILLA       - Банишора и Надежда
bebsun        - Стрелбище, Иван Вазов, Красно Село, Борово,център, НДК, Младост 4 - Бизнес Парк и Плиска, Хемус
foxgirl_sf             - Люлин и Лозенец
petjia            -  център/бул. Ал.Стамболийски/
rimar           -Красно село, Борово, Мотописта, Бъкстон, центъра около ЦУМ
SUNNYTA   - Център,Подуене,Слатина,Гео Милив,Редута,Ситняково,Яворов,Суха река,Левски,Хаджи Димитър,Павлово,Бъкстон,Борово и Красно село
takinka
verchee       - Разсадника, Красна Поляна, Надежда, Зап. парк, Илинден , Гевгелийски, Св. Троица
елказелка  Люлин
Танитка            - Изток и Изгрев, Оборище
Узи     - центъра, НДК, Медицинска академия, кв. Иван Вазов


Стара Загора
ailan

Шумен
neli mar4

За всички, които искат да станат представители или имат въпроси, това пък са координаторите, списващи при нас:

mamita81 - София

venelia - Русе


Ержебет - София /ж.к. Слатина, бул. Стамболийски и Метростанцията на Г. М. Димитров/


За връзки с AVON:


тел.:  02/9765 800
contact_avon.bulgaria@avon.com

Бланка за пълномощно

Последна редакция: нд, 10 ное 2013, 23:28 от bubanka

# 1
  • Мнения: 222
ми така е, който става рано е първи в темата   bouquet
 Успешна нова кампания ммомичета и по-малко ядове  Hug
аз засега набирам поръчка, иска ми се да събера повечко този път....а дано ама надали, се пееше.... Wink

# 2
  • Мнения: 1 640
Dобро утро и успешна кампания. Смятам, че раздвижването сред клиентите е при всички.

Ако някой вземе или види домашната рокля от полиестер в черно и бяло с помпончета- нека сподели как е. Имам я поръчана.

# 3
  • Мнения: 686
 Кате, благодаря за темата!


Прецаках се значи ooooh! с каталозите. Аз попринцип си работя с по тридесет каталога, а вчера пуснах 20, и си мислех към края на кампанията да пусна още 10. Пък като чета за Лукса и малко ме е яд. Аз си направих мотивационната с Анютата, но колкото повече- толкова повече Flutter

Последна редакция: пт, 18 окт 2013, 09:14 от Мама Яни

# 4
  • София
  • Мнения: 5 828
Благодаря за темата   bouquet
Аз обикновено поръчвам по 20 каталога, така че още 10 + цял парфюм за 5 лв. допълнително си струва  Peace

# 5
  • Мнения: 0
Здравейте, аз скоро не съм писала в темата, но ви чета редовно.
Пожелавам успешна кампания на всички, аз днес трябва да си взема втората поръчка от 14-та кампания.
А това с каталозите и парфюма за всички представители ли е? Аз получих и-мейл и смс, но моята кординаторка ми каза, че съм само аз от нейната група.

# 6
  • Мнения: 1 425
Успешна кампания и от мен   bouquet  Аз също смятам да се възползвам от 30 те брошури, мисля че си заслужава Simple Smile

# 7
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 537
Прехвърлям питането си от миналата тема с огромна молба да ми отговорите

"Имам голяма молба да ми кажете какви бяха отзивите за течната очна линия на стр.72. Лесно ли се нанася, има ли проблеми с почистването, цапа ли ... Много ми е далеч декоративната козметика и всеки коментар и оценка ще са ми страшно полезни.

Помня, че се коментираше, че една от очните линии е малко бедствие по отношение на изчистването й, но не запомних коя се коментираше тогава."

Катиту  Hug

# 8
  • Мнения: 13 797



Запис в новата тема
На Катето благодаря за положения труд, на всички успехи.



Прехвърлям питането си от миналата тема с огромна молба да ми отговорите

"Имам голяма молба да ми кажете какви бяха отзивите за течната очна линия на стр.72. Лесно ли се нанася, има ли проблеми с почистването, цапа ли ... Много ми е далеч декоративната козметика и всеки коментар и оценка ще са ми страшно полезни.

Помня, че се коментираше, че една от очните линии е малко бедствие по отношение на изчистването й, но не запомних коя се коментираше тогава."



по мои спомени течната очна линия за която пишеш на стр. 72, беше тази с много отричацтелни отзиви. Имах запитване за нея тогава но заради мненията че трудно се сваля с всякакви лосиони и подобни, реших да й дам отрицателен вот.

# 9
  • Мнения: 161
Благодаря за новата тема  smile3525.
Туиг, мерси за отговора  - и на мен ми нулираха на 0/6 кампаниите като редовен платец, остава да видя дали ще има други последици.
Аз пак съм пропуснала това с безплатните мостри. В К13 ми пратиха по своя инициатива 5 мостри и реших, че и в К14 ще е така но пък нямаше мостри в кашона и чак сега се сещам, че имаше изобщо листовка за някакви мостри в кампаниите до края на годината  ooooh! Изпуснах му края миналата кампания.

ПС Би ли могъл някой да качи снимка на инфото за безплатните мостри (получен на мейл), че моят мейл съм го затрила явно.

Последна редакция: пт, 18 окт 2013, 11:00 от tigywigy

# 10
  • Мнения: 194
Здравейте и успешна кампания на всички  Hug

Аз вече две кампании поръчвам комплект от 5 брошури, но така и не получавам никакви мостри. Не съм се обаждала нито на координаторката, нито в кол центъра... не ми се занимава честно казано. СМС и аз получих, но доста се чудя за този парфюм дали да се набутам с 11 лв... Като цяло е далавера, но тези каталози, освен да ги дам на малката да си играят в детската градина, не виждам какво ще ги правя  Joy

# 11
  • Мнения: 1 425

ПС Би ли могъл някой да качи снимка на инфото за безплатните мостри (получен на мейл), че моят мейл съм го затрила явно.
Аз получих това:

http://www.imailer.si/app/imz.php?abc=71cc107d2e0408e60a3d3c44f4 … l3a5xeyf2w0li54c4

# 12
  • Мнения: 2
Здравейте и благодаря за новата тема!
Вчера пуснах поръчка над 210 лв. и съм доволна. Днес сутринта си видях фактурата. Смс-а с програмата ми го пратиха след като пуснах поръчка и не ми се занимаваше да я трия , но следващата кампания може да участвам, само не знам какво ще ги правя толкова каталози, нооо ще им намеря приложение, току виж съм привлякла нов клиент.  Crazy

Имам една питанка- какво трябва да направя, за да фигурирам на началната страница?

Успешна кампания желая на всички!  Peace

# 13
  • Мнения: 1 425


Имам една питанка- какво трябва да направя, за да фигурирам на началната страница?

Успешна кампания желая на всички!  Peace
В условията го пише Simple Smile
Ако искате и вие да сте в списъка с нашите представители е необходимо:

    Да сте писали поне в три поредни теми, да помагате с каквото е възможно /качвате снимки, каталози, отговаряте на запитвания/ ...
    Всеки представител, който е бил неактивен 3 поредни месеца или 4 кампании, ще бъде изключван от списъка, поради многото желаещи..

    Представител, който е фигурирал в миналото в нашия списък, отново може да бъде добавен, при подновена активност в темата!

# 14
  • Мнения: 572
Честита да ни е новата тема!  bouquet
Тази кампания ще съм пас, но вече имам поръчка за 30-ина лева за следващата...Така е, който не гледа какво дава. Пък и аз явно ще съм от активните през кампания-две представители, защото клиентите намаляха...А да не ви казвам, че имам и клиентка с невзета и съответно незаплатена заявка от м. Юни. Чудя се какво да правя поръчаните продукти, тя уж си ги иска, ама мен вече ме е срам да звъня...

Общи условия

Активация на акаунт