Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 март 2014, 13:18 ч.

Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 115 830
  • 792
  •   4
Отговори
# 15
  • out of space
  • Мнения: 7 729
Точно тази сутрин получих смс, че пратката ми ще бъде доставена до 12.30. Още в 10.30 всичко вече беше точно  Peace

# 16
  • София
  • Мнения: 825
Случайно ми попадна темата пред погледа и то в точния момент. И мен ме вбесиха за поред път и въпреки, че съм с договор мисля да не ги ползвам повече. Вчера следобяд един час ги набирам и не мога да се свържа а системата им не отчита, че избирам число за дадена опция. Днес сутринта също един час висях на телефона, докато се свържа, в един момент оставих телефона на високоговорител, защото ухото ми пламна.

# 17
  • при късмета
  • Мнения: 11 369
разбрах, че когато нямат време пишат "няма никой на адрес". Това изглежда се случва по-често с частните пратки, а не с фирмените.

Точно така правят. Даже веднъж на входа си намерих известие, че са ме търсили в 14.30ч. и не е имало никой, а часа беше едва 14.05  ooooh!
Изобщо не звънят, минават само до разлепят известия. Чудя се, защо изобщо ги возят тия пратки, като ти оставят известие да отидеш до офиса  ooooh!

# 18
  • София
  • Мнения: 7 572
На мен никога не ми се е случвало такова нещо. Явно някои куриери са недобросъвестни.

# 19
  • София
  • Мнения: 18 409
За мен не говори добре определението "нещастници" от авторката, заради едно забавяне от 3 часа.
Никой не е безгрешен.

# 20
  • София
  • Мнения: 7 572
Явно се е ядосала малко повече.

# 21
  • Мнения: 2 898
Точно днес получавам в 8 смс, в 9, 30 звъни куриерът да съм излязла пред къщата. Излизам - няма никой. Звъня - операторите заети. Идва след 20 мин, бебето горе спи, взимам пратката и право вътре, отварям - нек'ви обувки!!! Аз чакам биберон и и играчки Joy Ама и аз докато им звънна, свързахме се след час звънене! Хич ни бяха доволни, че съм им скъсала найлончето. Crossing Arms  защо не съм видяла, че е за комшийката hahaha

# 22
  • Мнения: 7 263
разбрах, че когато нямат време пишат "няма никой на адрес". Това изглежда се случва по-често с частните пратки, а не с фирмените.

Точно така правят. Даже веднъж на входа си намерих известие, че са ме търсили в 14.30ч. и не е имало никой, а часа беше едва 14.05  ooooh!
Изобщо не звънят, минават само до разлепят известия. Чудя се, защо изобщо ги возят тия пратки, като ти оставят известие да отидеш до офиса  ooooh!

Явно точно такъв е бил и моят случай днес, като неуспешно се опитаха да замажат ситуацията и да ме уверяват, че са ми звънели.
Да не говорим за повече от 40 минутните ми усилия да се свържа с всички възможни телефони по сайта им. Нямам идея колко оператори имат да отговарят на обажданията, но категорично подобно обслужване е трагикомично.

# 23
  • София
  • Мнения: 8 773
Изключително доволна съм от Спиди и когато  имам нужда от куриер винаги ползвам тях, никога не сме имали проблем с доставката, само един път имах забавяне на поръчка но не по тяхна вина. Не мога обаче да кажа това за Еконт от които съм изключително недоволна - преди ги ползвахме в офиса е няма такъв ужас имахме много оплаквани от клиенти и спряхме да се занимаваме с тях,  сега ползваме Спиди и Тип-Топ и нямаме грешка.

# 24
  • Мнения: 7 263
За мен не говори добре определението "нещастници" от авторката, заради едно забавяне от 3 часа.
Никой не е безгрешен.


Авторката е друга тема и можеш да си съставяш за нея каквото искаш мнение.
В своите бизнес отношения държа на ТОЧНОСТ и КОРЕКТНОСТ!
Когато дам гаранция за срок, тя винаги е спазена.
Винаги поемам и позитивите и негативите на работата, която съм декларирала, че ще свърша.
Ако в много краен случай, по независещи от мен причини не успея - първо започвам с извинение и после правя всичко по силите си случая да приключи максимално точно и добре.

Никой не е безгрешен определено, аз пък съвсем.

Ето хората тук са доволни, тоест Спиди няма да останат очевидно без клиенти, но моето мнение за тях си остава написаното в заглавието, независимо дали то се нрави или не на някого!

п.с. в случая ставаше дума за доставка на лекарство за болен възрастен човек, отмених всичките си срещ за деня, за да съм коректна към куриерската фирма! Не съм изисквала от тях да ми правят услуга, нито пък съм ги пресирала за срока. Те определят правилата си да бъдат така любезни да ги спазват.

# 25
  • София
  • Мнения: 18 409
Хайде успокой топката.

# 26
  • Мнения: 7 263
Хайде успокой топката.

Имаш още някакви забележки виждам.
Не смятам, че съм казала или направила нещо нередно, още повече събитията описани от мен са самата истина и имам право да реагирам както намеря за добре.
Не карам никого да чете или да ми съчувства - споделям нередното и неклиентско отношение.

# 27
  • Мнения: 10 583
Е, добре де, Лени, бъди честна, заглавието ти е потресаващо.

# 28
  • София
  • Мнения: 8 773
Лени - успокой се, всичко ще се оправи няма смисъл от нерви.

# 29
  • София
  • Мнения: 18 409
Лени, разбрахме те и от първия път!
Ако тръгна да пускам теми за всяка една вселенска несправедливост, Клюкарникът ще гръмне.

Мисълта ми е да не си трошиш чак толкова нервите.  Peace

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт