Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 март 2014, 13:18 ч.

Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 115 927
  • 794
  •   7
Отговори
# 30
  • Мнения: 7 263
Е, добре де, Лени, бъди честна, заглавието ти е потресаващо.

Заглавието ми е точно такова, каквото е и отношението ми Касита!
И е точно реципрочно на отношението на въпросната фирма към мен!
Никога не съм целяла да се харесам на всички и на всяка цена.  Peace

# 31
  • Мнения: 10 583
Да де, то е същото като "Тея, тъпачки от бг- мамма...".

# 32
  • Мнения: 7 263
Лени, разбрахме те и от първия път!
Ако тръгна да пускам теми за всяка една вселенска несправедливост, Клюкарникът ще гръмне.

Мисълта ми е да не си трошиш чак толкова нервите.  Peace

Това е моят начин да правя известни всички, които се държат некоректно по един или друг повод с хората.
Когато някой ми е харесал също се е чувало за него!
Клюкарникът затова и е клюкарник - темата ще мине и ще замине, но със сигурност тези хора няма да започнат да работят по-добре, ако ние клиентите им не ги принудим.
Това всъщност е идеята на подобна "известност".

Да де, то е същото като "Тея, тъпачки от бг- мамма...".

Отношението демострирано днес към мен беше точно такова - тея тъпи клиенти ...... , тоест каквото повикало такова се обадило.
Ако бяха казали поне едно извинявайте, бих сменила частта от заглавието, която толкова ви дразни, но смятам че не е необходимо след завършека на цялата случка.

# 33
  • София
  • Мнения: 1 634
Фирмата, в която работя, има договор със Спиди за междуградските пратки. Ежедневно се изпращат поне по 10-тина такива и не веднъж Спиди са правили гафове. Дали ще забавят екпресна пратка с отбелязан час или изобщо няма да достават пратка, защото клиентът не си вдигал телефона (а аз му звъня минута след това и успявам да се свържа с него) - случаите са най-различни и честно казано нямам обяснение защо продължаваме да ги ползваме.
Върхът беше миналата година декември, когато беше някаква лудница преди празниците /нищо неочаквано/. В рамките на 2 дни Спиди ми издъниха 3 спешни пратки, за които бяха поели ангажимент да ги занесат в определени часове, а накрая клиентите изреваха, че нищо не са получили. В крайна сметка две от пратките бяха доставени с по няколко часа закъснение, а за третата клиентът се наложи да търси офис на Спиди, за да я вземе оттам, защото му я забавиха с 2 дни. ooooh! През цялото това време аз се пробвах да се свържа на всички възможни телефони на Спиди, включително и на специалния клиентски такъв, който са ни дали за връзка и на който би трябвало да отговаря координатор, отговорен за нашата фирма. Е познайте дали въобще някой вдигна... Та много добре разбирам афекта на авторката, защото ако в онези дни направо бяха докарали до истерия и мен, и клиентите ни. Накрая дори извинение не получихме, все едно нищо не е станало.

# 34
  • Мнения: 7 263
Соник за служебните си дела съпруга ми има договор с Рапидо, препоръча ми ги навремето съфорумка, за което съм и благодарна.
За всичко важно ползвам тях вече 3 години и НИКОГА не е имало и най-дребно недоразумение. Лично аз често ползвам Еконт, заради широко разпространената им мрежа и като цяло също мога да кажа само хубави неща за тях, както като точност на доставките, така и като отношение / поне в 2-3 от офисите в квартала, които ползвам/.
Със сигурност има фирми в бранша, които работят на ниво  Peace тоест пазара сам предлага решения  Peace

# 35
  • Мнения: 1 892
И аз днес цял ден си стоя в нас заради тия тъпаци СПИДИ! Чакам да ми доставят една пратка, съответно в 13,30 ми се обажда куриер да ме пита на кой номер точно ми е адреса - бул..... № 19 или 20 (???) Защото той бил на № 19, а са му дали адрес на № 20 (където живея аз и е правилно посочен в пратката!) Какво търси той от другата страна на булеварда, така и не разбрах. Каза ми, че щял да мине по-късно да ми я донесе! След две минути получих смс, че "адресът на получателя /бул..... № 20/ е грешен - стикер №....". Разбирате ли за каква мърлящина става въпрос!

Та стана 19 часа почти и изгубих надежда, че ще получа нещо днес. Даже се замислям дали няма и да  върнат пратката на изпращача, поради този "грешен" адрес.

# 36
  • Мнения: 813
Без забелижки съм кам тях,винаги са коректни и точни/ползвам ги често/!!!

# 37
  • София
  • Мнения: 1 537
Отвратителни, груби и некоректни са.
Направо изпадам в ужас ако имам да получавам пратка от Спиди. Цял ден някой трябва да седи вързан да ги чака и никога нямат да ти върнат ресто.

Аз давам служебен адрес и пак се налага да се редуваме с колежките да излизаме в обедна почивка между 12 и 14, защото те са обещали да дойдат до 10.30. До сега веднъж не ми се е случило да дойдат на време.

Бях по майчинство и поръчах книжка за подарък за рожден ден. Три дни седях вкъщи с две деца да ги чакам и накрая се отказах. Обадих им се първия ден да проверя дали пратката е при тях. Увериха ме, че е при тях и да ги чакам. Утрепаха ми един ден. Ама аз упорито чаках и втория ден. Следобеда ядосана се обадих на изпращача, за да откажа книжката и той учуден ми каза, че я е пуснал преди половин час. Чаках и третия ден, а на четвъртия купихме друга книжка за детето.

# 38
  • out of space
  • Мнения: 7 729
Явно отново имам късмет. В 9.44 сутринта получих смс да чакам пратка до 12.30. Към 12 ми се обади момчета и каза, че до 5 минутки е при мен. Точно така и стана, а дължах едва 7 лв.

Като ви чета, дали да не си отворя една куриерска фирма?  Laughing

Лени, съжалявам.

# 39
  • Мнения: 427
И мен вчера ме  smile3515. Звъннаха ми в 8:05ч да попитат кога ще е удобно да дойдат. Отговорих им в "след 10ч". В 9:05ч ми звънят отново и ми съобщават, че са на адреса. Да, но аз не бях т.к.един час по-рано уточних, че ще съм там след 10ч.
Вижда ми се много некоректно да сме уточнили час и те да не го спазят, по-добре да не ми се бяха обаждали първия път.

# 40
  • Мнения: 90
И другите куриерски фирми не са много читави-наскоро се сбъсках с безхаберието на М&BM- взели са пратка от МОН на 18,02,2014 според собствения им печат на плика, която получих на 01,03,2014, като в този период нито е посетен адресът / в къщи имаше постоянно човек/, нито е оставен стикер.
Пеша да беше тръгнала тази пратка, все щеше да измине 3 километра за по-малко то 11 дни.

# 41
  • София
  • Мнения: 11 167
       Аз не съм особено доволна.Получавам смс за пратка, обаждам се ,казвам,че искам да я получа на другия ден, защото този съм на погребение в посочения час, казват,че ще предадат.След  два часа звъни куриера, че ми носи пратката, а аз на Малашевските гробища.Питам го не са ли му казали,че е преместена за другия ден, казва,че никой нищо не му е казал. Попита кога ще съм си в нас,та трябваше да бързам да се прибирам, и звънна, като едва бях влязла в нас.И други случаи е имало, пишат ми до 12.30, носят я 16.30 и ме връзват цял ден в нас.

# 42
  • Мнения: 188
Веднъж ми се случи да дойдат по-рано от уговореното. Не бях на адреса и започнаха да ми нервничат по телефона. Едва ли не трябваше да им благодаря, че си били направили труда пак да се върнат час по-късно Crazy

Сега ползвам основно Еконт, имат много офиси и на удобни за мен места. Минавам от там като мога и си взимам нещата. Предпочитам така пред чакането на адрес.

# 43
  • Мнения: 1 983
Случвало ми се е Спиди да ми потвърдят пратка и после допълнително да звъннат и да отменят я часа, я датата.Случвало ми се е и Еконт три пъти да доставят един и същ хранителен продукт, все с нарушена цялост на опаковката

# 44
  • Мнения: 3
Здравейте,
Ще започна с това, че държа партньорски офис на Спиди и по презумпция трябва да съм субективен. Sad
Само че не съм, защото знам, че моят бизнес го има, защото имаме доволни клиенти.
И това не е просто клише - "Клиентът винаги е прав"- това е факт!
И един доволен клиент води друг след себе си, а един недоволен може да ти изгони половината.
Вярно е, че има ужасно много неща за оправяне.
Вярно е, че има служители и "служители".
Вярно е, че грешки има много - не само в конкретните примери.
Грешки има явно и вътре в системата, защото се допускат подобни неща.
Но... Stop
Без да искам да си правим реклама на офиса,
без да се натягам за пред клиентите,
без да отричам или приемам обвиненията (истината винаги има две лица) ще кажа:
Ние сме от първите партньорски офиси на Спиди.
За времето от месец май до сега видяхме и научихме много.
Сблъскахме се с много случай на...да го наречем грешки. #Crazy
Но ще Ви кажа най-отговорно - за нашия офис не е било проблем да се оплачем от мърлява работа на колеги.
Защото такива хора плюят по лицето, което сме си изградили пред клиентите в последните двадесет години.
Защото лично мен ме е срам, когато чета за подобни некадърници и за глупостите, които те са сътворили.  #2gunfire
Определено мисля, че има ужасно много неща за оправяне в тази фирма, но честно, ама честно Ви казвам - и другите куриери имат подобни издънки. И то не, за да оплюя другите, че ние да излезем по-чисти, а защото стадо без мърша няма.
Опитвам се да правим така, че да имаме доволни и спокойни клиенти.
Доколкото можем, компенсираме пропуските,но... ooooh!
И сега да дам няколко съвета на клиентите без обаче да претендирам, че ще помогна на всички:
Скъпи клиенти,
Ако Ви е възможно пускайте пратките си "до поискване" от офис - така няма да чакате по цял ден, няма да има изрази от рода" Ама нямам дребни да Ви върна", няма да има лутане "на номер 19 или 20 сте". Пратките Ви ще се съхраняват надеждно (няма да се лашкат цял ден в буса)и още много други предимства. Същото важи и при изпращане на пратки.
Споменахте колегите с многото офиси - ами те затова са Ви по-удобни, защото са навсякъде.
Сега идва ред и на рекламата:
С риск да премахнат поста, но с искреното желание да сме Ви полезни ще споделим, че поне на територията на Варна можем да помогнем.
Направихме страничка в най-популярната социална мрежа именно, за да сме полезни на клиентите си. Там сме дали адресът на офиса, телефонът си, а от скоро и skype.
Стараем се с каквото можем да сме полезни и винаги, когато нямаме клиент на гише можем да ВИ отговорим. Естествено не сме вездесъщи и имаме ограничени права, но повярвайте: каквото можем -правим.

И още нещо - НЕ ВСИЧКИ КУРИЕРИ НА ТАЗИ ФИРМА СА НЕКАДЪРНИЦИ.
Не оправдавам никой за несвършената или зле свършената работа, но ние (а и шофьорите и склададжиите) работим по 12 часа, за да си свършим работата.
Това не значи,че не трябва да я вършим добре.
Просто искам да кажа, че сутрин, когато излизам в 8 часа и вечер, когато се върна след 21 часа децата ми ме изпращат и посрещат също както и Вашите.
Моля Ви, не слагайте етикет на всички колеги.
Знам колко е изнервящо да имаш проблем с пратка, но и ние сме хора като Вас, затова просто моля за нормално човешко уважение към тези, които не ни е срам да се наречем Ваши куриери.


Оставям линк към адреса ни във въпросната социална мрежа с надеждата, че наистина ще сме Ви полезни, защото определено искам да покажа, че има хора, които работят както трябва.
Дано не ме изтрият, заради това, но целта е благородна и се надявам на разбиране.
https://www.facebook.com/speedy.Varna.Mladost

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт