Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 5 март 2014, 13:18 ч.

Тези нещастници Спиди си мислят, че са куриери!

  • 115 863
  • 793
  •   2
Отговори
# 45
  • Мнения: 4 594
за децата, как намери темата в бг мамма?  Simple Smile

# 46
  • София
  • Мнения: 11 167
Някой му е пошушнал..

# 47
  • София
  • Мнения: 1 634
Днес очаквам пратка по Спиди, да видим как ще се представят. Thinking

# 48
  • София
  • Мнения: 18 410
И аз чакам. Никога не са ме разочаровали, предполагам, че и днес няма да се изложат. Но дори и да се забавят, не ми е проблем. Винаги поръчките ми идват в офиса.

# 49
  • Мнения: 171
17 януари тази година, имам имен ден и телефонът ми звъни постоянно, така че е на не повече от една ръка разстояние от мен. Чакам пратка от Спиди, имам SMS да я очаквам в интервала 10-16 часа (интервалът е огромен, но хайде, аз избрах да дойдат на домашен адрес, защото си бях взела отпуска този ден, а не в офиса както друг път съм правила). Звъннаха толкова за кратко, че не успях да стигна до телефона си, но го чух и видях, че е непознат номер. Веднага предположих, че може да са те и звънейки обратно отключих вратата да погледна от прозорците в коридора дали има тяхна кола... е, ами имаше и вече завиваше зад ъгъла !! Аз съм дала адрес с блок, вход, номер на апартамент, да не живея на площадката пред блока, че да не си направят дори труда да звъннат на звънеца?! Свързах се след повече от 10-15 обаждания на телефона им, през това време на сайта им пратката ми беше маркирана вече като недоставена, защото не съм била открита на адрес. Там за радост бяха много любезни, защото бях доста подпалила, че изкарах целия ден у дома да ги чакам и накрая най-вероятно трябваше да се разкарвам и до офиса им, за да си получа пратката. Веднага пратиха човек да ми я донесе, звънна направо на домофона, отворих му и се качи до вратата ми. Ето така се прави! Приемам, че може да е до конкретния служител, но не крия, че бях разочарована и ако мога да избирам доставчика ще си помисля следващия път дали да са те.

# 50
  • София
  • Мнения: 3 333
От два дни чакам Рапидо и нямам представа кога ще дойдат, тъй като и СМС не пращат. Мую рапидо, няма що Laughing

# 51
  • София
  • Мнения: 1 216
Последната пратка от Спийди, преди около месец, ми я доставиха в уреченото време, на точната улица и адрес,  ама в гр. София /аз съм в Банкя/.
Разбрахме за следващият ден, всичко беше наред.

# 52
  • Мнения: 3
за децата, как намери темата в бг мамма?  Simple Smile
Ако щете ми вярвайте - ако щете не, но попаднах случайно.
Просто се ровя за мнения за куриерските фирми.
Интересува ме кой какво мисли за различните фирми и естествено за въпросната.
Не се притеснявам, че ще ми издърпате ушите - как иначе ще Ви чуем.

Ние сме частници, а не служители на заплата и знаем, че всеки клиент е важен.
Това, което съм написал го мисля и наистина искам да помогна.
Стига да нямаме клиент на гише винаги вдигаме телефона и съдействаме.
Само моля, ако някой реши да звънне и не му вдигнем - нека набере след малко пак, защото разговорите минават през централа и се записват, така че не ни излиза кой номер ни търси и няма как да върнем обаждането. А клиентите на гише са с предимство Simple Smile
За целта сме оставили facebook и Skype - така ще Ви отговорим и по-лесно.
Благодаря за вниманието.

П.П. Малко хора знаят, че от нашия офис (а по принцип и от всеки офис) може да изпратите Ваша жалба, мнение и препоръка. Просто отивате в офиса и изпращате като пратка Вашето мнение за сметка на нашата фирма.
За да ни чуят трябва да си го кажем.
Имам клиент, който получи като компенсация ваучер за безплатна доставка, така че...опитайте!
Благодаря за мнението Ви!

# 53
  • Мнения: 379
Спиди са много натоварени, услугата им е по-евтина от на Еконт. Еконт са по-бяла работа. Момчетата са оборудвани с таблети, фактурите ведната ти идват по електронен път. Куриерите на Спиди вървят с устройство за фактури.
Когато искам да ми е евтино и да стане звъня на Спиди и си затрайвам.
Разликата в цените е: Спиди, пратка за София с ОР - към 7 лв. С Еконт същото упражнение е около 10. За страната мисля, са с почти изравнени цени.

# 54
  • Мнения: 140
И аз чакам пратка от Спиди.Получих смс сутринта,че до 17:00 трябва да ми я доставят.Цял ден трябва да съм вкъщи,понеже не знам точно в кой момент ще решат да ми я докарат. #2gunfire

# 55
  • Мнения: 17 105
Ползвам ги от години- винаги са били коректни. Може в някои случаи да опира до конкретен единичен проблем- не знам, има такива проблеми навсякъде. Може да има единици недобросъвестни служители, но аз не съм попадала досега на такива от тази куриерска фирма.
И аз чакам пратка от Спиди.Получих смс сутринта,че до 17:00 трябва да ми я доставят.Цял ден трябва да съм вкъщи,понеже не знам точно в кой момент ще решат да ми я докарат. #2gunfire
За да не се връзвам да чакам на адрес ползвам другата им услуга- получаване при поискване- аз ходя до офиса им, което за мен е по- удобно. 

# 56
  • Мнения: 7 263

Ако щете ми вярвайте - ако щете не, но попаднах случайно.
Просто се ровя за мнения за куриерските фирми.
Интересува ме кой какво мисли за различните фирми и естествено за въпросната.
Не се притеснявам, че ще ми издърпате ушите - как иначе ще Ви чуем.

Много ми се иска да ви повярвам!
Казвам го без грам ирония и с най-добри чувства, аз също ровя за неща около своя бизнес, тоест познато ми е като подход.


Ние сме частници, а не служители на заплата и знаем, че всеки клиент е важен.

Дано успеете да научите на това и служителите си!



П.П. Малко хора знаят, че от нашия офис (а по принцип и от всеки офис) може да изпратите Ваша жалба, мнение и препоръка. Просто отивате в офиса и изпращате като пратка Вашето мнение за сметка на нашата фирма.
За да ни чуят трябва да си го кажем.
Имам клиент, който получи като компенсация ваучер за безплатна доставка, така че...опитайте!
Благодаря за мнението Ви!

Скоро ще ми се наложи пак услугите на вашата фирма - признавам не по собствено желание и ще видя дали ще има някаква промяна в обслужването, обещавам да споделя тук.

# 57
  • Мнения: 140
Ползвам ги от години- винаги са били коректни. Може в някои случаи да опира до конкретен единичен проблем- не знам, има такива проблеми навсякъде. Може да има единици недобросъвестни служители, но аз не съм попадала досега на такива от тази куриерска фирма.
И аз чакам пратка от Спиди.Получих смс сутринта,че до 17:00 трябва да ми я доставят.Цял ден трябва да съм вкъщи,понеже не знам точно в кой момент ще решат да ми я докарат. #2gunfire
За да не се връзвам да чакам на адрес ползвам другата им услуга- получаване при поискване- аз ходя до офиса им, което за мен е по- удобно. 
Аз си поръчах от един сайт сервиз за хранене,не знаех с коя куриерска фирма работят,но иначе в 2 без нещо ми звъннаха,че са пред блока с пратката.

# 58
  • Мнения: 3 013
Няколко пъти миналата година имах разправии покрай пратки доставявни от Спиди. Вече само като чуя името им и ми настръхват косите. За съжаление понякога не мога да избирам куриерската фирма, особено ако съответния магазин работи със Спиди  Sad

# 59
  • Мнения: 10 343
Лени, разбрахме те и от първия път!
Ако тръгна да пускам теми за всяка една вселенска несправедливост, Клюкарникът ще гръмне.

Мисълта ми е да не си трошиш чак толкова нервите.  Peace

Ако продължаваме да си траем и да си плащаме за всяка некачествена услуга, определено няма да гръмне и ще си върви по старому.

За да не се връзвам да чакам на адрес ползвам другата им услуга- получаване при поискване- аз ходя до офиса им, което за мен е по- удобно. 

Ама за мен не е - няколко пъти се вързах да чакам да ми вземат пратка - 3-4 часа след 100 обаждания. 

Редакция на ключовите думи на тема



Общи условия

Активация на акаунт