"Селски" номера и пинизи

  • 5 104 976
  • 49 908
  •   2
Отговори
# 39 450
  • Мнения: 10 351
Аз мразя и когато съм с кола и някой се завре в мене. Винаги гледам да спазвам дистанция, но понякога имам чувството, че са пуснали всички луди от заведенията и са им пъхнали по една кола в ръцете.

# 39 451
  • Бургас
  • Мнения: 6 876
Ааа то и аз навремето плащах всичко онлайн и се присмивах на хората дето чакат по опашки. Докато един ден поради бъг в сестемата на epay се прибрахме от работа и установихме, че са ни спрели тока в къщи. Че иди се разправяй после какво къде съм плащала.
Плащам си на каса да ми е мирна главата.

# 39 452
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Вчера на касата на мобилен оператор. Учудващо мило и приятно обслужване. Преподписвам договор. А зад мен двама нервни, бучащи на висок тон защо се бавим и още колко ще отнеме. На другата каса също коментираха нови условия и преподписване. В случая вина нямаха от персонала, ама тия чакащите вдигнаха такава пушилка, чак ми стана неудобно. Бързали били, светът се върти около тях...

Напълно ги разбирам чакащите. Обикновено влизам само да платя сметка. Всички служители заети да омайват хора подписващи и преподписващи (винаги са много любезни за това както си и забелязала) и на нито едно гише не можеш да платиш. Трябва да чакаш по половин час докато трае омайването. Поне да направят едното само каса, а на другите да се подписват договори. Но не. Всички гонят таргети и не искат плащащи сметки хора да им се мотат. Което отчита като селски номер на операторите.
Май четеш избирателно. Вече казах, че сама проявих желание и попитах. Нали са за това там, като задам въпрос, да отговорят. При други условия, отказвам тактично, плащам и си тръгвам. Кое разбираш на грозния манталитет да повишат тон на хората, че си вършат работата, за която са наети?

# 39 453
  • Бургас
  • Мнения: 6 876
Май ти четеш избирателно. Не обвинявам теб, а самите оператори, че са си организирали по този начин работата.

# 39 454
  • На брега на реката
  • Мнения: 4 361
Като не ти изнася опашката, се изнасяш ти! Не да викаш и мърмориш на висок тон! Мтел не са цвете, но в случая нямаха вина служителите, че бяха навикани от непознати, пред непознати. Сигурно по-добре им е станало.

# 39 455
  • Мнения: 10 351
Е, на чакащите пък им е супер сигурно. И аз побеснявам, особено ако някой се заобяснява и зауточнява по половин час.

# 39 456
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Напротив, редно е да има един поне, който да го играе каса. Защото на касата се минава бързо, за разлика от разните там обяснения по договорите. И като не се сещат, че на клиентите им не им е удобно, някой трябва да им създаде дискомфорт и на тях и то пред клиентите.
Аз също работя с клиенти и няма начин да накарам някого да ме чака да се обяснявам с други клиенти, обслужвам бързите и ако се налага викам помощ, но не и да ги карам да чакат.
Вързани, невързани, губят ме като плащащ при тях, защото са мудни, туткави, нахални.

# 39 457
  • София
  • Мнения: 14 637
Лиляна е права, разбира се, че са виновни служителите - да си направят организация на гишетата и един да е само каса. Ако искат да се  въртят през два часа, не е нормално да чакаш половин час да платиш сметка.

# 39 458
  • Мнения: X
Служителите най-вероятно имат таргети или поне бонуси за сключени договори, затова предпочитат да хванат някой такъв клиент, вместо 10 други, това си е било винаги така. И не само при мобилните оператори, а и в банки, държавни институции и къде ли не. Решението-едно добро онлайн банкиране и целия стрес отпада. Не селянин, а мазохист трябва да си да се редиш всеки месец на опашки за всичко.

# 39 459
  • Мнения: 12 624
И едните са прави, и другите... Едва ли повечето ходят редовно на такова място да си платят сметка, но пък понякога се налага. Самите оператори уж го правят за удобство и достъпност, а пък така си управляват хората че ни едното не е налице. Вярно е че ги юркат с месечни таргети, на тях също не им е много весело да се чудят кого да налъжат по-напред, но това място престава да е каса, ако не е достъпно за използване като просто такава.

# 39 460
  • На изток от Рая
  • Мнения: 1 363
Селски са ми номерата на банките и разни фирми, които ти предлагат почистване на дома безплатно и други глупости.
Отварям си пощата, а там имам съобщения от няколко банки, с които нямам нищо общо (и не съм имала). Моля попълнете си данните - ЕГН и други лични данни, за да потвърдите профила си. Кой профил, та аз нямам такъв...
Блокирала съм над 10 неизвестни изпращачи, но те продължават и даже не отива към спам.

Вече за трети път ми се обаждат от някаква софийска фирма, на която не запомних името, а трябваше, просто не знаех, че ще са толкова нагли. Обаждат ми се, представят се и ме питат: Вие ли сте Х, жител на Х град, а аз отричам и затварям, втория път същата история, а на третия ми кипна, след като ми казаха, че нямало как да е грешка, защото така пишело там, къде там питам - не давали такава информация и затвориха.
От къде намират личните ми данни не разбирам, хайде пощата добре, но личните номера и имената...

# 39 461
  • Мнения: X
Като не ти изнася опашката, се изнасяш ти! Не да викаш и мърмориш на висок тон! Мтел не са цвете, но в случая нямаха вина служителите, че бяха навикани от непознати, пред непознати. Сигурно по-добре им е станало.
Ти нямаш вина. Служителите също нямат вина. Но мениджмънта, който не е предвидил каса само за плащане, определено има вина. Щом искат парите на клиентите си, ще се постараят да им създадат удобства, а не да ги затрудняват.

Последна редакция: ср, 20 юни 2018, 21:48 от Анонимен

# 39 462
  • Варна
  • Мнения: 147
Селски са ми номерата на банките и разни фирми, които ти предлагат почистване на дома безплатно и други глупости.
Отварям си пощата, а там имам съобщения от няколко банки, с които нямам нищо общо (и не съм имала). Моля попълнете си данните - ЕГН и други лични данни, за да потвърдите профила си. Кой профил, та аз нямам такъв...
Блокирала съм над 10 неизвестни изпращачи, но те продължават и даже не отива към спам.
...

Никоя институция няма правото да изисква такава информация през имейл, още повече пък ЕГН. Най-вероятно си попаднала на т.нар. "фишинг" имейл, като такива директно ги пращай в кошчето.

# 39 463
  • София
  • Мнения: 19 221
Мислех, че в офисите на Ментел си има отделна каса, само за плащане.
Но биха могли да сложат система за номера, а не при 3-4 консултанта да се оглеждаш кой ще се освободи и да не те прередят.
Селското на операторите, че гледат да съберат нови клиенти, а като те хванат веднъж с договор - майната ти, ще те бавим колкото си искаме, вече си наш.
Дори да не си наясно с онлайн плащането, има изипей на много места и за мен е чист мазохизъм да се редиш по офисите.

# 39 464
  • Мнения: 18 477
Навсякъде трява да въведат билетчета с номера - от личните лекари, до банките и аптеките. По тукашните територии просто няма как иначе.

Общи условия

Активация на акаунт